|

بررسی استایل بهرام رادان

استایل اسمارت کژوال بهرام رادان در مستند کاپیتان من؛ پلی میان علم و سینما

بهرام رادان

عکس و فیلم های بهرام رادان و صدف اسپهبدی در کاپیتان من؛ آشنایی با استایل سلبریتی و استایل اسمارت کژوال به سبک بهرام رادان و محمدرضا گلزار

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه‌ کننده موسیقی ایرانی، متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است که  از سال 1378 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده است. او فارغ‌ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است و در فیلم‌ های فیلم‌ سازان برجسته‌ ای همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌ مسیحی و رخشان بنی‌ اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان، در سال 1378 دوره بازیگری را در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد. با اینکه به تازگی با مراسم عروسی لاکچری و میلیاردی و ماه عسل بهرام رادان بسیار شاهد سر و صدا و بر سر زبان افتادن او شده ایم ولی می توان گفت او شهرت خود را مدیون هنری بازیگری اش است.

بهرام رادان در فیلم‌ های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آنها می‌ توان به عناوینی همچون ابلق، نقش نگار، شمعی در باد، بارکد، تردید، آبی، عصر یخبندان، حکایت عاشقی، زرد، چهارراه استانبول، حکم، آتش ‌بس ۲، سونامی، ایده اصلی و آشفتگی اشاره کرد. حال که تا حدودی با بهرام رادان و فعالیت هاش آشنا شده اید می توانیم برویم سر اصل مطلب که استایل و سبک لباس پوشیدن او است.

استایل بهرام رادان بیشتر مواقع مانند استایلی که برای مراسم اکران فیلم مستند کاپیتان من انتخاب نموده بود اسمارت کژوال می باشد که می توان گفت انتخاب این استایل هوشمندانه را تا حدودی می تواند کار همسر طراح لباسش یعنی مینا مختاری باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های بهارم رادان آشنا شوید.

استایل بهرام رادان

بهرام رادان دنیای سینما را به دنیای علم وصل کرده است!

مستند کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور و تهیه کنندگی بهرام رادان را می توان یکی از مستندهای علمی دانست که دنیای سینما را با دنیای علم در هم تنیده است. قبل از شروع و اکران فیلم، بهرام رادان گفت : معمولا وقتی اسم مستند می‌ آید، فکر می‌ کنیم که قرار است کسل بشویم. ما این فیلم را با عشق ساختیم و خواستیم که پلی بشود بین علم، مخاطب عام و سینمای مستند.

او همچنین اشاره کرد که از سال 96 با صفاریان‌ پور فرایند ساخت این فیلم را شروع کردیم و در نهایت امروز به نقطه پایانی رسیده است. این فیلم به مات یادآور می شود که مغز ما موجود پویایی است و هرچه با ان بیشتر کار کنیم بیشتر از دنیای پیچیده و در حال پیشرفت او متعجب خواهیم شد.

استایل بهرام رادان

استایل بهرام رادان

بهرام رادان با کت و شلوار و کتونی؛ انتخاب هوشمندانه اسمارت کژوال

استایل اسمارت کژوال  تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که بنحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی به نظر بیاییم. دقیقا مثل کاری که بهرام رادان در مراسم اکرام فیلم مستند کاپیتان من کرده است، او برای این مراسم یک کت و شلوار را با تیشرت و کتونی های ونس سفید ست کده است که می توان گفت تا حدودی انتخاب های هوشمندانه و جذابی است.

بهران رادان یکی بازیگران معروف و تقریبا می توان گفت محبوب ایرانی است که می داند در چه مراسمی یا چه موقعیتی چه لباسی را باید انتخاب نمایید. او همچنین می داند چگونه آیتم ها را در کنار هم بکار ببرد، برای مثال با انتخاب تیشرت سفید و ساعت بند چرمی به عنوان اکسسوری حال و هوای استایل کلاسیک خود را به سمت استایل اسمارت کژوال برده است.

استایل بهرام رادان

استایل بهرام رادان

استایل کنفی صدف اسپهبدی در کنار بهرام رادان در کاپیتان من

یکی از خانم های هنرمندی که می توان گفت با استایلی ترندی و در عین حال جذاب در مراسم اکران فیلم ستند کاپیتان من حضور پیدا کرده بود صدف اسپهبدی بود که می توان گفت او هم دقیقا مانند استایل بهرام رادان برای خود انتخاب های هوشمندانه ای را داشته است. او از یک مانتو ترند و جذاب کنفی به همراه شلوار ستش استفاده نموده بود و می توان گفت به خاطر انتخاب اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق و کیف و کفش رسمی تا حدودی استایل ترندی خود را به سبک الگانت نزدیک نموده بود.

استایل بهرام رادان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهرام رادان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها