|

عکس فیل و فنجونیه "نیوشا ضیغمی" با دو تا عظیم الجثه قده دیواره چین / تیپش پلوخوووریه

newsha-zeighami shayanews

به تازگی عکسی از نیوشا ضیغمی منتشر شده که برای خیلی از کاربرا جالب و سوال برانگیز بوده که چرا خانوم بازیگر اینطوری ظاهر شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از اون دسته از بازیگرهایی هست که این روزا بیشتر از این که ایشون رو به خاطره هنرنمایی هاش بشناسن به خاطره فعالیت های مجازیش تو اینستاگرام هست که معروفه البته که این بازیگر زمانی که باید و شاید دیده و شناخته شد و یه عالمه فیلم پر فروش داشته ولی خب یه موضوعی که هست نیوشا ضیغمی هیچ موقع یه نقش جدی و درد کشیده بازی نکرده و در اکثر مواقع نقش یه دختری و که یه مقدار لوس هست و یه عالمه هم خواستگار و خاطرخواه داشته رو بازی کرده و میشه گفت نقش های برش دار تو کارنامه ی کاری خانوم دیده نمیشه.

اما خب گفتیم که فیلم هایی که تا به امروز نیوشا ضیغمی بازی کرده فروش گیشه اش بالا بوده چون عامه پسند بودن. البته که نیوشا خانوم بعد از ازدواجش دیگه اونطور که باید و شاید بازی نکرد و الان یه جورایی حتی یه بازیگر بازنشسته هم محسوب میشه! اما شاید توی سینما اینطور باشه توی مجازی موضوع دقیقا برعکس هست و ایشون در حال فعالیته و یه جورایی میشه گفت که اکتیو هم محسوب میشه و احتمالا هم بدونید که برخی از مواقع حتی خانوم در این فضا مدلینگ هم شده و تبلیغات هم انجام داده برای کسب درآمد که حالا در ادامه بیشتر راجبه فعالیت های این بازیگر در فضای مجازی براتون توضیح میدیم.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی رو کی میخواد ترور کنه!

یه سری موضوعات وجود داره که توی هالیوود و سینمای خیالی از کشورها که خلیی عادی محسوب میشه مثلا مدلینگ بودن اکثر بازیگرها، هم خواننده و هم بازیگر بودن یه نفر و… که یکی دیگه از این موراد بادیگارد داشتن هست احتمالا دیده باشید که خیلی از سلبریتی های هالیوودی برای خودشون مدیر برنامه و بادیگارد و خلاصه یه تیم مخصوص دارن که کارهاشون رو اداره میکنن و نظم میدن ولی خب داشتن بادیگارد در کشورهایی مثل آمریکا برای بازیگرها یه امر عادی محسوب میشه و قبول شده هست و خب البته که در خیلی از مواقع دیده شده که بسیار هم لازم بوده.

ولی داشتن بادیگارد توی کشور ما برای افرادی مثل بازیگر یه امر مضحک به نظر میرسه چرا که اصلا قابل درک نیست و یه تایمی هم خیلی از بازیگرها دیده میشدن با بادیگاردهای مختلف که خب داشتنه اون رو رد میکردن مثلا وقتی عکس هایی از بهنوش بختیاری با چندتا بادیگارد منتشر شد که یه عالمه نظره منفی از طرف مردم دریافت کرد ولی خب ایشون گفتن که بادیگارد ندارن و صرفا مجموعه ای که برای تبلیغش رفته بودن براشون بادیگارد گذاشتن!

حالا در یه حرکت عجیب نیوشا ضیغمی هم به تازگی با دو بادیگارد عظیم الجثه دیده شده که برای خیلی ها عجیب بوده که چرا یه بازیگر باید بادیگارد داشته باشه مگه میخوان ترورش کنن و آیا ایشون هم مثل بهنوش بختیاری براشون بادیگارد گذاشتن یا اون ها بادیگاردای خودشن؟

نیوشا ضیغمی

تیپ پلوخوریه نیوشا ضیغمی برای رستوران خودش یا مردم!

خیلی از افراد معروف این روزا زدن توی کار تبلیغات و از این راه یه کسب درآمد خوب دارن جوری که اصلا شاید بعضی ها به خاطره همین موضوع حتی این روزا دارن میرن سمت بازطیگر شدن چرا که میدونید سختی کار تا اونجایی که یه نفر حتی به عنوان سیاهی لشکر جلوی دوربین دیده بشه فوری توی پیجش میزنه بازیگر و یه عالمه ادم هم هستن که فالوش کنن و بله اینجوری به راحتی آب خوردن معروف میشه و بعد میتونه حالا یا از راه مدلینگ و یا تبلیغات پول دربیاره! البته که بین بازیگرهای با سابقه این کار با احتیاط بیشتری انجام میشه چرا که پای اعتبارشون در میونه.

حالا منظورمون چیه؟ یعنی افراد با تکیه واعتماد به اعتبار افراد سلبریتی من جمله بازیگرهاست که از محصولات و برندهای معرفی شده توسط اون ها حمایت میکنن و خدمات دریافت میکنن بنابراین اگر این معرفی ها نادرست باشه خیلی برای اون فرد بازیگر بد تموم میشه. بگذریم و برسیم به نیوشا ضیغمی که ایشون هم از جمله بازیگرهایی هست که تبلیغات انجام میده و در این عرص فعاله و اخیرا هم خیلی تبلیغ یه رستوران رو میکنه که بعضی ها معتقد هستن که رستوران خود خانوم بازیگره و یا ایشون یه سمتی در این رستوران داره که اینجوری شیک و پیک و با لباس های پلوخوری میره برای تبلیغش.

نیوشا ضیغمی

گریه و بغض نیوشا ضیغمی وقتی احساساتی میشه

شاید در نظر خیلی ها افراد بازیگر بسیار خوشبخت باشن و مشکلی نداشته باشه و یه جورایی دنیا براشون ساز خوشبختی فقط میزنه در حالی که اون ها هم مثل خیلی از افراد دردسرها و رنج های خودشون رو دارن و نمیشه که با ظاهرشون باطنشون رو هم قضاوت کرد چون در این دنیا همه ی انسان ها به اندازه ی گنجایشی که دارن سختی میکشن و دچار چالش هستن مثلا در مورد نیوشا ضیغمی یه پارادوکسی که وجود داشت این بود که ایشون یه بار در برنامه ی دورهمی دعوت شده بود و وقتی مهران مدیری ازش پرسید که احساس خوشبختی میکنه جوابش مثبت بود.

ولی در ادمه خانوم بازیگر یهمو بغضش گرفت و زد زیر گریه و این موضوع به خاطره این بود که ایشون موقع حضورش در این برنامه پدرش رو یک سال بود که از دست داده بود و با یادآوری این موضوع یه آن احساساتش بهم ریخت و نتونست جلوی گریه اش رو در مقابل میلیون ها آدم بگیره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی