|

غوغااای "نیوشا ضیغمی" با تیپ رنگین کمانی؛ ای جان خوشگلی بی بدیل دخترش رو

newsha-zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی این روزا دیگه توی عرصه ی بازیگری دیده نمیشه ولی خانوم بازیگر با پیج اینستاگرامیش فعالیت داره و تبلیغات انجام میده.

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی بازیگریه که بیشتر از این که به خاطره هنرش معروف شده باشه تو این عرصه به خاطره لایف استایل گران و حواشی اطرافش هست که دیده شده و معروفه و البته که باید بگیم نه تنها نیوشا ضیغمی بلکه بازیگران بسیار دیگه ای هستن که درآمد خوبی دارند و البته که این افراد به غیر از بازیگری شغل های دیگری هم مثل رستوران داری، سالن داری، مدیریت باشگاه ورزشی و... دارند.

اما باید این موضوع رو مشخص کنیم که یه سری از بازیگرا هم هستن که اونقدرا که باید درآمد ندارن چرا که در حد امثال خانوم ضیغمی شناخته شده نیستن و نهایتا نقش های فرعی دارند، حالا از اینا که بگذریم میرسیم به فعالیت های نیوشا ضیغمی توی فضای مجازی که هر از گاهی باعث به وجود اومدن حواشی برای این بانو میشه که خب ایشون هم از اون دسته از افراد نیست که از این حواشی بدش بیاد چون فعلا با همون هاست که دیده میشه و مردم از یادشون نرفته ایشون رو!

نیوشا ضیغمی

عشق رنگارنگ بودن که نیوشا ضیغمی داره یه جوریه که انگار خانوم قبلا مداد رنگی بوده!

هر بازیگری استایل منحصر به فرد خودش رو داره که مردم هم اون فرد رو با اون استایل میشناسن و براشون شناخته شده هست مثلا بین بازیگرا فرشته حسینی و نوید محمدزاده یه زوجی هستن که هر دو به استایل های عجیب و غریب شناخته شده هستن و انگار که بهشون گفتن اگر یه روز با استایل عادی و ساده ظاهر بشن امتیاز اون روز رو از دست دادن و به همین خاطر این زوج همیشه از هیچ راهی برای عجیب به نظر اومدن دریغ نمیکنن و مردم هم دیگه به دیدن اینجوریه اون ها عادت کردن!

اما حالا نیوشا ضیغمی رو در نظر بگیرید اولین چیزی که در رابطه با استایل و تیپ این بانو به نظرتون میرسه چی هست؟ بله خودشه، مجلسی! این بازیگر از اون دسته از افرادیه که به کلی دوست داره که با استایل ها مجلسی مثل مانتوهای سنگدوزی شده و ست با شلوار و روسری های قواره بزرگ و شیک ظاهر بشه و بنابراین شما نمیتونید هرگز ایشون رو با تیپ اسپرت ببینید و نکته ی دیگه که در خصوص نیوشا ضیغمی وجود داره علاقه ی شدید اون به رنگی رنگی بودنه مثل استایل زیر که با مانتوی فوق العاده رنگارنگ ظاهر شده.

نیوشا ضیغمی

وقتی دختر نیوشا ضیغمی به قبل از عمل مامانش نمیره!

 این روزا دیگه جوری شده که انگار هر کسی که عمل های زیبایی نداره یه فرد عجیب و غریب هست و تو جامعه به دید یه موجود ناشناخته نگاهش میکنن و حتی از اون بدتر شاید یکی با قیافه ی خودش راحت هست و دوستش داره ولی یه عده میان و به خودشون اجازه میدن که سوالاتی از قبیل این که کی میخوای دماغتو عمل کنی و... از افراد میپرسن و احساس معذب بودن به اون ها میدن.

بعد جالبه که همین افراد وقتی یه نفر عمل میکنه بهش میگن که هر کاری هم کنی بچه ات به قبل از عملت میره و همه چی راجبت لو خواهد رفت و گفتیم که نیوشا ضیغمی هم از اون دسته از افرادی بوده که عمل های زیبایی داشته ولی یه موضوعی که در خصوص این بانو وجود داره این هست که دختر خانوم نیوشا ضیغمی یعنی لنا خانوم قیافش به قبل از عمل مادرش نرفته و خانوم کوچولو یه بینی عملی خدادادی داره که با منتشر شدن عکسش پیش مادرش یه عالمه از نظرات رو به خوش جلب کرد.

نیوشا ضیغمی

معصومیت چهره ی نیوشا ضیغمی در دوران جوانی

خیلی از افراد دوست دارن که همه چیز به دوران قدیم برگرده چرا که به نظرشون همه چی توی اون دوران خیلی راحت تر بوده و این همه دنگ و فنگی که امروز وجود داره وجود نداشته و البته که ظاهر بینی افراد که این روزا داره سر به فلک میکشه و شده فکر و ذکر همه در حالی که شاید توی گذشته افراد با چهره های معمولی خودشون بسیار جذاب تر از الان به نظر میرسیدن و چشم و هم چشمی سر این که فلانی رفت فلان کار رو با چهره ش کرد منم حتما باید بکنم، نداشتن!

مثلا تا الان در خصوص این که نیوشا ضیغمی عمل های متعدد و ریزه کاری های پوستی متنوع انجام داده حرف زدیم ولی این رو هم بگیم که این بانو اگر در وهله ی اول به عنوان یه بازیگر انتخاب شده به خاطره این بوده که همون زمان هم حتی با وجود نداشتن عمل های آنچنانی و معصومیت و سادگی چهره ی نیوشا خانوم بسیار زیبا بوده و مهم ترین چیزی که در رابطه با چهره ی این بازیگر وجود داره معصومیت و سادگیه موجود تو چهره ی این بازیگر بوده مثل عکس قدیمی زیر که ایشون تو پیجش منتشر کرد.

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی