|

خاص ترین مانتویی که در خیالتون نمیگنجه رو "الهام حمیدی" تنش کرد / خونه ی فوق لوکسش رو

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی این روزا بیشتر از بازیگری کارهای مدلینگ انجام میده مثلا آخرین استایلش نظر خیلی ها رو جلب کرده که با یه مانتوی خاص هست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از هنرمندانی هست که این روزا دیگه از عرصه دوری کرده و یه جورایی انگار زودتر از موعد خودش رو بازنشسته کرد و البته که میدونید که این اتفاق از کی افتاد، از زمان ازدواج و بعدش هم مادر شدن دیگه آروم اروم ایشون رو توی قاب تلویزیون و پرده ی نقره ای ندیدیم، اما یه موقع فکر نکنیدکه الهام حمیدی کلا این روزا دیگه بیکار شده بلکه ایشون توی زمینه های دیگه ای مثل مدلینگ پوشاک، میکاپ و یه سری از تبلیغات حضور فعال داره و مسلما هم ازشون کسب درامد داره و البته که اینجور گفته میشه همسر ایشون هم فرد متمولی هست و خب با این حساب ایشون نباید نیاز مالی داشته باشه.

الهام حمیدی رو بیشتر از این که از پرده ی نقره ای ببینیم از قاب تلویزیون دیدیم و یکی از معروف ترین حضور های این بازیگر در سریال یوسف پیامبر بود که نقش همسر حضرت یوسف رو ایفا میکردن و زیبایی بی حد و حصر این بازیگر در این نقش بسیار مورد توجه بیننده ها قرار گرفت و تحسین بسیاری شامل حال ایشون شد. در کل روند کاری الهام حمیدی در طول فعالیتش طوری بود که نقش های رو ایفا میکرد که شخصیتشون مثبت بود چون انگار بازی در نقش های منفی به خانوم بازیگر نمیاد. حالا در ادامه به یه سری از حواشی های این بازیگر در فضای مجازی میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

الهام حمیدی

استایل شیک الهام حمیدی وقتی به روز میپوشه

دقت کرده باشید یه سری از افراد که مسلما دور و بر خودتون دیده بباشید بعد از این که سنشون به یه حدی میرسه دیگه به کلی اینطور فکر میکنن که انجام خیلی از کارها از سن و سالشون گذشته و دیگه زشته اگر اون کارها رو انجام بدن! مثلا پوشیدن یه سری از لباس ها با رنگ های شاد رو افراد بد میدونن برای خودشون در حالی که نمیدونن یه استایل شیک میتونه حتی روی سن افراد هم تاثیر بذاره و اون رو پایین تر بیاره و از همه مهم تر باعث عوض شدن روحیه ی خود فرد میشه و اعتماد به نفسش رو هم بالاتر میبره بنابراین اگر فرد اینطور ی دور و برتون هست متقاعدش کنید که این افکار رو کنار بذاره.

اما بازیگر بودن یه خوبی داره که اکثر افراد در سنین مختلف به خوش پوشی خودشون میرسن مثلا الهام حمیدی یکی از خوش پوش ترین بازیگرها هست و البته که منظورمون این یست ایشون سن و سال ازش گذشته اون وجه ماجرا منظور هست که ایشون  در هر شرایطی سعی کرده زیبا و خوش پوش دیده بشه و در این راه هم موفق عمل کرده مثل آخرین عکس هایی که ایشون از خودش منتشر کرده که توی اون یه مانتوی جالب و خاص توی تن خانوم بازیگر میبینیم که خب استایل خانوم رو بسیار شیک و امروزی کرده. خیلی ها هم معتقد هستن که لوکیشن عکس برداری منزل ایشونه که خب معلوم نیست!

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی که روز به روز جوون تر میشه

نکته ی دیگه ای که در خصوص تفاوت های زندگی افراد عادی با قشر بازیگر وجود داره این هست که انگار گذر عمر برای افراد هنرمند خیلی آهسته تر اتفاق میفته تا برای افراد عادی و این به علت مراقبت های پوستی هستی که این افراد انجام میدن و خب میدونید که هزینه ی هنگفتی هم داره و این که افراد هنرمند به خصوص بازیگرها از قشر مرفه جامعه محسوب بشن و بتونن از پس این هزینه ها بربیان یه امر کاملا طبیعیه ولی خب در خصوص مردم عادی شاید این قضیه صدق نکنه.

حالا در بین بازیگرها الهام حمیدی یکی از اون دسته از افرادی هست که این روزا خانوم با وجود این که سنش بالاتر رفته ولی جوری دیده میشه که انگار جوون تر از قبل شده و البته که این فقط نمیتونه حاصل مراقبت های پوستی باشه چرا که به طور کلی بعضی ها ژنشون طوری هست که پوستشون دیرتر چروک میوفته که در لغت به این دسته از افراد میگن قالی کرمون و خب مسلما هر کسی چه افراد عادی و چه هر قشر دیگه ای که دارای این ژن هست بسیار افراد خوشبخت و خوش شانسی هستن.

الهام حمیدی

کاربرایی که به الهام حمیدی انتقاد کردن

این روزا با وجود فضای مجازی دیگه خیلی راحت میشه از حال و احوال خیلی ها اعم از افراد سلبریتی باخبر بود و یه عالمه پیج هستن توی اینستاگرام که اخبار روز سلبریتی ها چه ایران و چه در جهان و کشورهای دیگه رو در اختیار مردم میذارن و لایف استایل خیلی از این افراد برای مردم واضح تر و شفاف تر هست و نکته ی دیگه ای که وجود داره این هست که افراد میتونن خیلی راحت کامنت بذارن و نظرشون در خصوص یه سری از چیزها درباره ی این افراد بیان کنن مثل نقش آفرینیشون توی فیلم های اخیر ولی گاهی اوقات نظرها نوع انتقادی میگیرن.

مثلا در رابطه با الهام حمیدی بهتون گفتیم که این بازیگر یه مدت در زمینه ی مدلینگ فعال بود که یکی از شاخه های اون مدل میکاپ شدن بود و خانوم حمیدی هم چند باری این موضوع رو امتحان کردن ولی یه موضوعی که وجود داشت این بود که ایشون در این پروسه خیلی چهر ه اش تغییر میکرد و یه مقدار بیش از حد مصنوعی دیده میشد و به خاطره همین خیلی از فالوورها و طرفدارای خانوم بازیگر ازش خواستن که یه جورایی بیخیال مدل میکاپ شدن بشه!

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی