|

سلفی الهام حمیدی با این ژست و میکاپ تبدیلش کرد به یه مدلینگ حرفه ای

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی این روزا بیخیال بازیگری شده و یه جورایی به دور از حاشیه داره زندگی میکنه ولی به تازگی باز هم مدل میکاپ شدن رو شروع کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگری هست که در اکثر فیلم ها خانوم خانوم ها شخصیت خیلی جدی داشته  یه جورایی حتی خیلی بدبختی هم سرش میومد مثل یکی از سریال هایی که صدا و سیما به اسم زیر تیغ که اگر یادتون باشه تو سریال بابای کاراکتر الهام میزنه پدر شوهر الهام رو تو فیلم میکشه و یه عالمه عذا بو مصیبت برای این دختر به وجود میاد. اما تو واقعیت الهام حمیدی از این دسته از افردیه که ناخنش هم نشکسته و خانوم حسابی چیتان پیتانی و خوش و خرم هست خصوصا بعد از ازدواجش هم که دیگه این خوشی بیشتر شد که دیگه زد زیر دل الهام حمیدی و خانوم خانوما بازیگری رو وداع گفت!

شاید بگید که ایشون به مانند هنگامه قاضیانی نیومده صریح بگه که بیخیال بازیگری شده ولی الهام حمیدی و شیلا خداداد از جمله بازیگرایی بودن که بعد از ازدواج به کلی از این عرصه فاصله گرفتن و خودشون رو با امور روزمره و نگهداری از بچه هاشون ک هر کدوم دوتا فرزند هم داره مشغول کردن و ترجیح دادن که اونور رو سفت تر بچسبت تا اینور چرا که کانون خانوده برای این دوستان خیلی مهمتر از شهرت بود که هر چند هر دوی این بازیگر در حال حاضر شهرت کافی رو دارن، تا حتی الهام حمیدی با استفاده از این شهرت بعضی وقتا یه کارای تبلیغاتی هم انجام میده و پول به جیب میزنه اما نکته ای که هست زیبایی این بازیگره این روزا که بیشتر درموردش میگیم.

الهام حمیدی بایزگر4

آدرس و جزوه و هر چیزی از خوشگلی خواستین بیاین سراغ الهام حمیدی

بازیگرها و افراد سلبریتی تو یه جامعه بیشتر از هر کس دیگه ای تو چشم هستن و جالبه که سیر بزرگ شدن و یا پیریه اون ها کاملا تویه اینترنت ثبت میشه برای همیشه و میشه یه عالمه عکس مربوط به این افراد رو تو این فضا دید که شاید برگرده به ده سال پیش اون ها بنابراین هر کاری که انجام بدن اعم از وزن کم کردن یا عمل های زیبایی برای مردم کاملا مشخص میشه. حالا الهام حمیدی هم یکی از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم خانوما بعد از ازدواجش به کلی تو خودش تغییرات به وجود آوورد که کاملا واضح هست.

ولی چیزی که مهمه اینه که این تغییرات خانوم رو زیباتر کرد و مثل بعضی از افراد فضایی نشد و حتی الان هم بعد از اینهمه تغییرات باز هم شباهت بانو به گذشته هاش تو صورتش موج میزنه و تبدیل به یه آدم دیگه نشده که میشه گفت این ها از برکات پول هست و انتخاب دکتر خوب. حالا هم به تازگی این بازیگر که احتمالا مدل میکاپ شده دوباره یه عکس از خودش منتشر کرده که توی اون میشه زیبایی بدون وصف ایشون رو دید.

IMG_20230806_125610

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی