|

الهام حمیدی سانتی مانتال ترین تیپ عمرشو زد و زبون فالووراشو قاصر کرد؛ رانندگی حرفه ایشو

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر مشهوریه که تا به حال بار ها دیده شده از تیپای عجیب استقبال داره، اما اینبار دیگه خانوم بازیگر زد رو دست خودش!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الهام حمیدی قطعا یکی از بازیگران بولد و پر سر و صداست. چرا؟ چون خانوم بازیگر همیشه این مدلی بوده که هم نقشایی که بازی میکرده درست حسابی و تو چشم بودن، و هم خارج از کار حواشی و استایل هایی که میزنه به شدت مورد توجه قرار میگرفتن چون الهام حمیدی اصلا و ابدا اهل ساده زیستی نیست! الهام بانو کار و بار خود را با نقش و سریال های تلویزیونی شروع کرد و ابتدا با توجه به اینکه خیلی مظلوم طور بود و چهره ای بی غل و غش داشت، خب اغلب که نه، قطعا و همیییشه کاراکترهایی اینچنین بهش میدادن تا به طور مثال خانومی چادری و مادری به شدت مهربان و دلسوز ترین همسر رو به تصویر بکشه. اما طولی نکشید ک با استفاده از اینستاگرام و نشون دادن خود واقعیه الهام حمیدی خیلیا نظرشون تغیر کرد و حالا میدونن و می بینن که الهام بانو نه تنها ساده نیست، بلکه دست خیلیارو هم از پشت بسته!

Untitled

ظاهر جدید الهام حمیدی در اکران شهاب حسینی که لباسش نه زیبایی داره و نه منطق!

الهام حمیدی این روزها شده از پایه ثابت های استایل های عجیب. این در حالیه که خلی از بازیگران ما هستند به مانند خانوم لیلا حاتمی که ساده دیده میشن اما خب برخی به مانند خانوم الهام حمیدی تا به این اندازه سانتی مانتال. البته که ناگفته نمونه این دنیا میلیارد ها آدم در خودش جای داده با میلیارد ها سبک سلیقه متفاوت به طوری که حتی هیچ یک از خواهر برادرهای دوقلو هم دقیق هم سلیقه نیستن چه برسه به آدما و خونواده های مختلف! الهام حمیدی نیز به خواست و علاقه خودش پیش میره و این علایق حالا به هر دلیلی اگر با سلیقه ما همخون نیست، نمیشه گفت بده یا چی!

اما گاهی این بد بوده میره تو فاز اینکه شخص از روال درست پوشی خارج شده و هرچه دل تنگش خواسته پوشیده. مثلا لباس ترانه علیدوستی در آخرین جشنواره کن رو یادتونه؟ همون صورتیه! قطعا بجز اینکه زیبایی نداشت، منطق هم نداشت!

اما اینبار به سراغ الهام حمیدی میریم چرا که در مراسمی جدید دیده شده. مراسمی که درش هنرمندان بسیاری حضور داشتند و الهام بانو یکی از عجیب تریناشون بود! بببنیم استایل الهام حمیدی رو در اکران خصوصی فیلم شهاب حسینی که میشه فیلم "مقیمان ناکجا" و این چهره مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

Untitled

tarahanelebas_s instagram 2023-7-18 story

دیدین؟ جالبه که نظرات سمت و سوب منفی داشتند و برخی به مدل لباس گیر داده بودن و برخی به رنگش! برخی هم سوال براشون شده بود که الهام حمیدی با این حجم از بالا دادن ابروهاش دقیقا میخواد به کجا برسه؟

وقتی ابروهای الهام حمیدی به اذن خدا پر میکشه میره هوا!

البته که الهام حمیدی بر این نظره که هیچ دستی به صورت و ظاهرش نزده و خیلیییی نچرال داره میره جلو . خانوم بازیگر در لایو حتی به این نکته به شدت اشاره داشت اما خب اونچه که مشخصه تصاویر قبل و بعد الهام حمیدی می باشد که نشون میده خانم بازیگر یهو ابروهاشون پر کشیده و رفته بالا! خب قطعا با استفاده از بوتاکسی عملی نخی چیزی این حرکت انجام شده و به اذن خدا نبوده!!

در رابطه با نحوه استیل زدن الهام بانو هم این چهره در مصاحبه ای عنوان کرد قبلا طراح لباس بوده و اصلا یکی از دلایلی خاص پوشی وی این هستش!

alireza-sadeghi-1

الهام حمیدی تو مدلینگ چقدر فرق داره با خوده خودش!

تصاویر رو از چهره الهام حمیدی دیدین؟ خب خیلیا گفتن پیر شده و خیلیا هم گفتن فیسش به سنش میاد. اما جالبه که بدونید الهام حمیدی با چهره خود بارها مدل ارایش شده و تصاویری به شدت زیبا هم ازش منتشر شده. اما سوال اینجاستت که تغییرات در مدلینگ ارایش تا به این اندازه خوشگل شدن، مربوط میشه به نوع میکاپ بسیار حرفه ای و یا عکاسی بسیار حرفه؟ شاید هم هر دو!

خلاصه اینکه الهام بانو در واقع و مدل شدنشون هم خیلی متفاوت هستند. 

Untitled

اما کمی بیشتر با الهام حمیدی و پولداریش

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

در ادامه می بینیم ماشین گرون قیمتی که همسر الهام بانو براش گرفت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سحر ارسالی در

    وایییییییی خیلییییی داغونه و پیره شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها