|

الهام حمیدی نقاشی های سریال یانگوم را به تن کرد! / ماشین خارجی و لاکچریش دست نیافتنیه

elham-hamidi shayanews

الهام حمیدی از جمله افرادی هست که بعد از ازدواج ترجیح داد که با عرصه ی بازیگری خداحافظی کنه ولی خب خانوم این روزها کامل هم خونه دار نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

الهام حمیدی از بازیگرایی هست که که بعد از متاهل شدن و تشکیل زندگی از عرصه بی بازیگری به کلی خداحافظی کرد و تبدیل شد به یه بازیگر پیشکسوت و این روزا دیگه فیلم و سریال جدیدی از این بازیگر نمیبینیم ولی خب باید بگیم که الهام حمیدی قبل از این که از عرصه بره تا روزی که جلوی دوربین فعالیت کرده تونسته آثار خوب و قابل قبولی از خودش به جا بذاره که این خودش باعث شده که به نوعی این بازیگر به دست فراموش سپرده نشه اما موضوعی که این بازیگر رو بیشتر مورد توجه قرار میده چهره اش هست.

میدونید که برای بازیگر بودن باید چهره ی خوبی داشته باشید و الهام حمیدی هم از اون دسته از افرادی هست که خانوم از اول چهره ی خوبی داشته و البته که این روزا کاملا مشهوده که ایشون از عمل های متعددی داره استفاده میکنه ولی با وجود این که ایشون مادر دو بچه هست و در حال طی کردن میانسالیه خودش هست باز هم زیبایی چهره شون زبانزده بین بازیگران ایرانی، حالا در ادامه قصد داریم که به برخی از حواشیه این بازیگر بپردازیم که پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

الهام حمیدی

کمد مانتوهای الهام حمیدی خاصه و هر کسی ندارتش

اگر دقت کرده باشید این روزا خیلی از سلبریتی ها زدن تو کار تبلیغات و برای برندهای مختلف تبلیغ میکنن و البته که از این راه هم پول خوبی به جیب میزنن و کسب درآمد آـنچنانی دارن و برندها هم به نوعی ترجیح میدن که به جای استفاده از مدل های اینستاگرای از افراد معروف استفاده کنن تا وجه ی کارشون بیشتر از پیش بالا بره و بدر ابعاد گسترده تری دیده بشن و از قدیم گفتن هر چی پول بدی همونقدر هم آش میخوری و خب هزینه کردن برای مدل های سلبریتی درسته که سرسام آوره ولی میارزه!

حالا بین بازیگرا یه عده از اون ها هستن که حسابی برای این کار مناسب هستن مثل بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی و... که الهام حمیدی هم یکی از این افراده و نکته ی جالبی که بین این افراد وجود داره این هست که خانوما به نوعی دیگه بازی نمیکنن و انگار مدلینگ راه امرارمعاش و گاهی حتی تفریحشون هست حالا الهام خانوم هم برای برندهای بزرگ تبلیغ میکنه و بیشتر در زمینه ی پوشاک و مانتو فعاله این بازیگر و البته که مانتوهای خاصی مثل مانتوی زیر رو هم تبلیغ میکنه که هر کسی ندارتش و انگار که از سریال یانگوم الهام گرفته شده!

الهام حمیدی

تمکن مالی همسر الهام حمیدی بود که خانومُ بیخیال کار کردن کرد

این روزا دیگه سلبریتی ها جزء اقشار مرفه تو هر جامعه ای محسوب میشن البته که نه همه شون بلکه سلبرتی هایی که خیلی تاپ هستن اینطورین مثلا امکان نداره که یه بازیگر توی نقش های فرعی اونقدرا که باید و شاید اوضاع مالیه آنچنانی داشته باشه ولی سلبیریتی هایی مثل گلزر و امثالهم که حسابی سره زبونا هستن میتونن خیلی جانانه و شیک پول پارو کنن و هر روز بیشتر از دیروز رقم حساب بانکیشون رو جابه جا کنن ولی خب گاهی اوقات یه بله هم میتونه زندگی شما رو زیر و رو کنه.

مثلا میگین چطور؟ خب یه سری از بازیگرا هستن که موقع ازدواج با افراد سرشناس و سرمایه داری ازدواج میکنن و اینجوری مسلما حتی اگر زندگیشون تاپ هم باشه بیشتر از پیش غرق در رفاه و پول میشن که خب میشه گفت اینا از برکات بله شون هست حالا الهام حمیدی هم یکی از این بله ها گفت و به گفته ی برخی از خبرگزاری ها همسر ایشون یکی از تجار و سرمایه داران سرنشناس هست و میشه گفت احتمالا به خاطر تامین بودن از لحاظ مالی بوده که الهام خانوم بیخیال بازیگری شده! تصویر زیر رو ببینید که ایشون تو ماشین فوق لاکچری و گرونش هست.

الهام حمیدی

کمی بیشتر درباره ی الهام حمیدی

الهام حمیدی که در حال حاضر 45 سال داره، متاهل و دارای دو فرزند هست یک دختر به اسم ماهلین و یک پسر به اسم الوین. این بازیگر تحصیلات خودش ور در رشته ی حسابداری ادامه داده و لیسانس این رشته رو از دانشگاه آزاد دریافت کرده. شاید براتو جالب باشه که بدونید اسم واقعیه این بازیگر نوشین هست. پدر الهام حمیدی توی جوونی بازیگر تئاتر بوده و عموش هم گوینده ی رادیو بوده.

الهام حمیدی برای بار اول توی بیست سالگی ازدواج میکنه که در نهایت منجر به طلاق میشه و دوومی نداشت این ازدواج و سال ها بعدتر از این اتفاق در سال 97 خبر ازدواج این بازیگر با همسرش فعلیش یعنی آقای علیرضا صادقی منتشر شد و این وصلت تا به الان دووم داشته و خانوم بازیگر مثل دوستش نیوشا خانوم ضیغمی ترجیح داده که بعد از ازدواج فعالیت خاصی در زمینه ی هنر نداشته باشه.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی