|

وقتی بهاره رهنما رو به جای برق جو میگیره تیپ میزنه با سه متر پارچه؛ اَشکشو درآووردنا

BAHARE-RAHNAMA SHAYANEWS

بهاره رهنما همیشه حواشیه مخصوص به خودش رو داشته و از این طریق بیشتر دیده شده این اواخر تا از طریق هنرش و این روزا هم همون منواله.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی از بازیگرا هستن که هر حرکتشون حاشیه میسازه و یه جورایی باید بهشون لقب سلطان حاشیه رو داد! یکی از این افراد هم بهاره خانوم رهنما هست که حسابی ابرای حاشیه دور خانوم میچرخن و البته که خودشم همچین از این موضوع بدش نمیاد و ناراضی نیست چرا که با همین حواشی هست که بهاره خانوم هنوز اسمش تو خاطره خیلی ها مونده و فراموش نشده حتی با وجود این که مدت زیادی رو بیکار بود و از عرصه ی بازی دور شده بود و این روزا هم خانوم برگشت ولی برگشتش هم یه جوریه که انگار یه یه ماهی از تنگ آب بیرون افتاده و داره بالا و پایین میره داره باز بتونه یه جوری برگرده به تنگ. حالا چرا اینجوری میگیم چون بهاره رهنما همین اواخر بود که وقتی دید هیچ دعوت به کاری نداره تصمیم گرفت که فیلم خودش یعنی "عطر آخر اردیبهشت" رو بسازه که هم کارگردانش باشه و هم بازیگرش، که گویا چندان فیلم موفقی هم نبوده حتی با وجود این که بهاره خانوم حسابی تو بوق و کرنا کرد این فیلم رو.

منظومون هم از بوق و کرنا اکران فیلم تو دبی و شرکت کردن با این فیلم تو یه جشنواره ی فیلم نوپا در ایتالیا که خب خیلی ها فکر میکردن خبراییه که بهاره شرکت کرده چون انگار خانوم جایی نمیخوابه که زیرش آب بره ولی خب گویا خبری نبود چون فیلم مورد نظر هیچ جایزه ای برای بهاره رهنما به ارمغان نیاوورد! اینم بگیم که حالا خانوم بعد از دور دورهاش که تو دبی و ایتالیا داشت وقتی برگشت به ایران شروع به بازی تو یه تئاتر کرده که خب میشه گفت انگار از بیکاری خسته شده و میخواد باز هم بیاد تو عرصه حتی شده با حاشیه و تقلاهای اینجوری البته اگر دوباره هوس شوهر کردن به سرش نزنه و بعد هم تغییرات عجیب و غریب تو خودش ایجاد کنه چرا که ازدواج آخر بانو یه سری تغییرات تو بانو ایجاد کرد که در انتها منجر به درست شدن حواشی شد که در ادامه بیشتر براتون راجبش میگیم.

عطرهای+خالی+بهاره+رهنما+copy

بهاره رهنما رو به جای برق جو گرفته کلا ریست فکتوری میخواد!

جَو زدگی خانوم و حال و هوای حاج خانوم بودنش 

بعضی از وقتی سلبریتی ها یه سری حرفا میزنن که خب در نوع خودش آدم احساس میکنه که این دوستان در حال ریاکاری هستن و هر زمان ساز خودشون رو میزنن و اینجورین که هر دم از این باغ بری میرسد ولی خب بعضی ها هم واقعی پای یه سری چیزها میمونن و شادید آدم اولش فکر کنه که ریاست ولی خب بعدش شاید سوءتفاهم درست شده حل بشه، مثلا خانوم الهام چرخنده قبلا بازیگر بود و عکس های زیادی از خانوم هم به عنوان بازیگر تو اینترنت هست که حتی خانوم خانوما تو بعضیاشون ژست های چالش برانگیز هم داشت مثل سیگار کشیدن و این داستانا! ولی خب بعدش به کلی متحول شده و خیلی ها از این تحول تعب کردن چون خیلی یهویی بود و سفت و محکم و گفتن که دو روز دیه این موضوع از سر ایشون میفته ولی خب تا الان نیفتاده!

بهاره+رهنما (4)

حالا یه همچین موضوعی برای بهاره رهنما رخ داد؛ میدونید که همسر دوم ایشون یه فرد مذهبی بود و بهاره حتی ایشون رو به اسم حاجی صدا میزد و به این که نماز و روزه ی حاجی به جا و سره جاش هست افتخار میکرد ولی اصلا معلوم نشد که چی شد این وصلت به جدایی ختم شد و به یکباره تموم شد ولی جنجال همینجا پایان پیدا نکرد و بهاره خانوم یه مدت زد تو کاره حجابه سفت و سخت و ادعا کردن به یه سری چیزه ها که خب خیلی ها اسمش رو ریا گذاشتن و احتمالا هم درست و برازنده بود این اسم چون ایشون دوباره شد همون کسی که بود و ریست فکتوری شد و به خاطره جَو زدگی یه چند صباحی هم از این در رفت تو صدر حواشی!

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_5

وقتی یکی جرئت میکنه گریه ی بهاره رو دربیاره

وقتی یه بازیگر رو از دور میبینیم یه سری تصورات نسبت بهش داریم که البته این موضوع راجبه هر کسی که اون رو دورادور میشناسیم وجود داره، مثلا وقتی که یه نفر رو برای اولین بار میبینیم شوع میکنیم به تجزیه و تحلیل اون فرد و تو خیال خودمون یه سری رفتارها و اخلاق ها براش متصور میشیم که خب بعضی هاشون درسته و بعضی هاشون غلطه که حالا این موضوع راجبه بازیگرا هم صدق میکنه، مثلا شما شاید در ظاهر فکر کنید که بهاره رهنما یه فرد خیلی قلدر باشه و بتونه خوب و حسابی حق خودش رو از مردم بگیره ولی شاید براتون داستان وام گرفتن خانوم جالب باشه که برا این موضوع گریه هم کرده!

مسلما از شنیدن این موضوع تعجب کردید ولی باید بگیم که این موضوع کاملا واقعیت داره و به گفته ی خودشون، خانوم رهنما یه وام میخواسته برداره 400 میلیونی و افراد تو بانک از این موضوع تعجب کردن و ایشون رو هی سوال پیچ کردن که چرا میخواد وام برداره که ایشون هم در انتها زده زیره گریه و گفته مگه بازجوییه! کلیپش رو هم براتون گذاشتیم ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی