|

رونمایی بهاره رهنما از تو خونه زندگی لاکچریش که یه تنه مارو میخره؛ چشای خواهرش جادوییه

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما همیشه از سیک زندگی خارجیش رونمایی میکرده اما ابنبار فالووراشو برد داخل خونه با لایف استایل داخلیش خودنمایی کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاه رهنما همیشه از بازیگرای خیلی حاشیه داری بوده و هست که دست به دامن هرررر موضوعی میشه و شده، تا بلکه بولد بمونه. اما گاهی دیده شدن و مشهور موندن به هر قیمتی نیمرزه و باعث میشه تا به اون شخص جملاتی نه چندان مثبت گفته بشه. مثلا اینکه مدتها پیش بود که یکی از کاربران برای بهاره رهنما نوشت بهاره خانوم تنها هنرمندیه که براش هیچ هنرمندی کاامنت نمیذاره. و خب باید گفت صحبت و نگاه این کاربر کاملا درست بوده و عمق فاجعه همینجاست! بهاره رهنما قبلنا تو صدا و سیما و سینما و نمایش خانگی بازی میکرد اما خب بیشترین سوابق کاری خانوم بازیگر در تلویزیون ثبت شده. 

بهاره بانو خاطرات خوبی رو برای مخاطب ساخته اما چند سالی میشه که ممنوع الورود به حتی سازمان صدا و سیما هستش. این روند جوریه که حتی خود بهاره رهنما هم همین چند روز پیش گفته بود تا پامو میذارم صدا و سیما همه یه جور دیگه میشن! بهاره بانو در این روزها، روزهای که تو سن و سال میانسالی خود به سر میبره حواشی بسیاری داره به قدری که میشه گفت یکی از بازیگران بسیار پر حاشیه ایرانیه که از ساخت این جنجالات کوتاه بیا هم نیست.

Untitled

فخر فروشی جدید بهاره رهنما به سبک بلاگرا! رونمایی از خونه زندگی لاکچری

اما جدا از این مسائل اصولا بازیگرا این مدلین که خیلی از زار و زندگی و تو خونشون پست و استوری نمیذارن، اما خب برخی هم هستند که جهت نشون دادن و تولید محتوا چنین عملی انجام میدن. مثلا اینبار نوبت به بهاره رهنما رسید و خانوم خانوما در حالی که به مانند بلاگر ها از گل و گلدونش ویدیو گرفته بود، خیلی از کاربرا رو به فکر فرو برد که عایا ایشون قراره از این به بعد این مدلی فعالیت کنه و بزنه تو کار بلاگری؟

خب قطعا بلاگری با شخصیتی به مانند بهاره رهنما که هرررر کاری رو عجیب غریب انجام میده میتونه ترسناک باشه و پر حرف و حدیث! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید که نشون میده سبک چیدمان و وسایل خونه بهاره خانم چقدرم شیک و پولدارانست!

تئاتری که بهاره رهنما بازی کرد تو ایرانه ولی اروپاست!

بهاره رهنما خیلی وقته که خودش به صورت علنی بازی نکرده. آخرین بار خانوم بازیگر رو در سریال نمایش خانگی "گیسو" بود که دیدیم. این روزها هم که با فیلم خودش یعنی "عطر آخر اردئیبهشت" خیلی سر و صدا کرد. اما ظاهرا ونچه که مخشه اینه که بهاره رهنما بابت بازیگریش یه گیری داره و اون گیر ممکنه از طرف اهالی سینما باشه و یا از طرف خودش!

اما به تازگی بهاره بانو تصاویری از خود به اشتراک گذاشت که مربوط به نمایش " یک گوشه از دایره" میشد و مشخص شد که این چهره در تئاتر نیز فعال شده.

اینها هیچ، در ادامه بنیم تصاویری وی رو در حالی که همممه حرکتی رو خودش انجام داده و کسی هم کاری به کارش نداره چرا چون اونجا تئاتره و خیلی مورارد آزااااد! پیرسینگ و تتو و استایل و ....

Untitled

Untitled

بهاره رهنما زن محکمی که هیچی نمیتونه از پا بندازتش؟!

اما از حق نگذریم بهاره رهنما همیشه زنی محکم بوده که با وجود اینهمه کامنت و نظر و هجوم منفی که به سمتش روانه شد همچنان استوار پیش میره. این در حالیه که خب شما بدترین فرد روی زمین هم که باشید وقتی ببینید تا به این میزان در رابطتتون الفاظی نه چندان درست به کار میبرن و بیش از اونچه که هستید نثارتون می کنند، جایی و در نقطه ای صداتون در میاد و حداقل کمی تا قسمتی از اون موارد گزافه رو به سمت خودشون روانه می کنید.

اما بهاره رهنما نه تنها این چنین نبود بلکه همیشه هم نظرات پست هایی که منتشر میکنه رو باز میذاره تا هر که هرچه دل تنگش میخواهد روانه کند! در ادامه تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید که در فضایی شلوغ حضور دارد و ظاهرا اجرا هم داشته و در راستای روز جهانی تئاتر کپشنی جالب نوشت!

Untitled (3)

چشمای خواهر بهاره رهنما که به هیشکی نرفته و جادوییه!

اما جدا از همممه اینها بهاره رهنما اغلب از خونوادش خیلی نمیذاره و اکثرا این خودشه که نشون داده میشه به خصوص دخترش پریا قاسم خانی که خیلی زیاااد از لوس بازی های مامی فراریه. اما این چهره اینطور که خودش میگه خواهری داره به نام مریم رهنما. مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانیه که امضای شخصی خودش رو تو کارش داره و بیشتر هم بانوان بازیگر رو برای مراسمات سینمایی میکاپ و آماده میکنه. در ادامه پست مریم رهنما رو مشاهده می کنید که خیلیارو محو چشمای خودش نمود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهناز ارسالی در

    به نظرم بهاره رهنما با عمل های جراحی و آرایش های شبیه یکی دیگه شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی