|

"نفیسه روشن" تلاششو کرد شیک باشه ها ولی گیلی گیلی های زیر ناخناش سه شد؛ زمردش چه نابه!

nafise- roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرهایی هست که این روزا رو آوورده به بلاگری و در حال پول درآووردن از این راهه و حسابی براش از دل و جون مایه میذاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از بازیگرا نونشون از اینستاگرام درمیاد یه جورایی چرخ زندگی رو با تبلیغ و این داستانا میگذرونن خصوصا اون دوستانی که دیگه این روزا پیشنهاد کاری ندارن و خب باید بالاخره از یه راهی امرار معاش کنن و چه راهی ایزی پیزی تر از اینستاگرام و بلاگر شدن نیست که همه شهرتشون رو بیشتر افزایش میده و هم با تبلیغاتی که انجام میدن جیبشون پر میشه و مسئله ی دیگه راحتی کار هست یعنی یه روز که حال داشته باشی چهارتا عکس میندازی و میذاریشون پست و بعد تو استوری هم میزنی که نیو پست گذاشتی و استوری بعدی رو یهو تبلیغ میذاری و به همین راحتی و شیرینی اس ام اس های واریزیه که میاد البته یه موقع فکر نکنید که فقط بازیگرهای زن این کار رو میکنن بلکه خیلی از بازیگرهای آقا هم مثل شاهرخ استخری زدن تو این کار!

از میون زن ها هم یکیشون رو میشه نفیسه روشن دونست که یه بلاگر-بازیگر هستش این روزا و از آخرین تبلیغاتی که مدام استوری میکنه میشه به همکاریش با یه برند تجهیزات مدرن آشپزخونه صحبت کرد که خانوم خانوما با ایه استایل کاملا محجبه که عمرا تو واقعیت ازش ببینیم حاضر شده و حسابی براشون سنگ تموم میذاره و البته بنرهای نفیسه خانوم هم تو سطح شهرهای مختلف برای این تبلیغ نصب شده که یه جورایی براش بازارگرمی هستش. اما نفیسه روشن فقط به همین اکتفا نمیکنه و نون حواشی که درست میکنه رو هم میخوره مثلا خانوم یه مدت زده بود به سیم آخر و یه استوری های راجبه یکی از رئیس جمهورهای سابق میذاشت و خواستار برگشتن اون بود که در نوع خودش حرکت نوبری بود! اما حالا برگردیم به این روزای نفیسه خانوم که با پست و استوری های رنگین خودش رو یاداوری میکنه و جالبه که کامنت هاش رو هم بسته که کسی اظهار نظر خاصی نکنه که یکی از عکسایی که به تازگی منتشر کرده سوژه شده که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

نفیسه+روشن (7)

خانوم فقط به دایره ی صورتش برسه ولی ناخناش رو بذاره به حال خودش

اینستا رو رو که بالا و پایین میکنی یه عالمه پیج و بلاگرهای مختلف هست که اکثرا یه دستی تو سر و صورت بردن و تغییر دکوراسیون دادن که اگر نمیدادن شاید اصلا به چشم نمیومدن و جالبه که بازیگرها هم افتادن تو این خط و خیلی از اون ها هم دیگه رو آووردن به ریزه کاری هایی زیبایی و دستی به سر و صورت کشیدن و تغییرات آنچنانی، با این وجود جالبه که تو سال های خیلی دور کارگردان ها و فیلمسازها با افرادی که حتی یه عمل ساده و کوچیک انجام داده بودن همکاری نمیکردن ولی الان برعکس شده و  با افرادی که در صوررت نچرال بودن قیافه ی فوق العاده زیبا ندارن همکاری نمیکنن مگر در صورتی که طرف عمل کرده باشه!

نفیسه64641

نفیسه روشن اما از اون دسته از بازیگرهاست که کارهای زیبایی انجام داده ولی خیلی هنرمندانه این کار رو کرده مثلا اگر به صورت خانوم نگاه کنین متوجه میشین که بینیش هنوز مثل قدیم هست و عمل نکرده ولی گونه ها و لباش زمین تا آسمون فرق کرده و اصلا حالت صورتش کلا عوض شده ولی این تغییرات با وسواس زیادی انجام شده که خانوم رو مصنوعی نکنه و جا داره به دکترش دست مریزاد گفت ولی حالا به تازگی خانوم خانوما یه عکس از خودش منتشر کرده که فیسش مثله همیشه با میکاپه و در حال به رخ کشیدن زمرد چشماشه ولی موضوعی که وجود داره اینه که خانوم اصلا به نظافت ناخن هاش نرسیده و لاک به جهنم زیر ناخن هاش بسیار کثیفه! که خب جا داره بگیم اون ها رو هم اندازه ی فیسش دریابه. 

IMG_20230710_101049

IMG_20230710_101102

نفیسه روشن و علاقش به تیپ های رنگارنگ که مختص خوده خانومه

هر کسی پیج شخصی خودش رو بنابرسلیقش میچینه و عکس های رو تنظیم میکنه حالا نفیسه خانوم هم یکی از افرادی هست که شاید سلیقه ی کلی تو پچیدن پیجش نداشته باشه و هر چیزی رو که عشق کنه و دوس داشته باشه به اشتراک میذاره ولی موضوع اینجاست که ایشون عاشق استایل های رنگی رنگی هست و هرگز خانوم رو با لباس های رنگ تیره مثل مشکی نمیبینید چرا که روحیه ی خانوم کلا شاد و رنگیه.

نفیسه روشن4+4646

وقتی نفیسه خانوم با استوریش شوک داد به فالووراش

یه سری کارهای بازیگرها شوک های بزرگ و عجیبی به طرفدارهاشون وارد میکنه مثلا این اواخر ازدواج گلزار باعث شوکه شدن طرفدارهاش شد و مسلما دیدید که میگفتن خیلی ها انقدر حالشون بد شد که رفتن زیر سرم! که خب گلزار هم اولش از این که طرفداراش رو از دست بده این ازدواج رو داشت پنهون میکرد که بعدش همه چی فاش شد و آقا اومد سر تیتر خبرها ولی قبل از گلزار یه عده دیگه بودن که حسابی کارهای جور و واجور انجام میدادن که بیان صدر حواشی و دیده بشن که یکی از این افراد نفیسه روشن بود که خیلی وقت پیش یه بار یه استوری از دستش گذاشت که تو این استوری حسابی کبود شده بود و پرده از آزار خونگی خودش برداشت که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود حالا توسط کی خدا داند!

نفیسه464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی