|

استایل خیلی خنک "نفیسه روشن" پیش یه درخت هزار تنه؛ خانوم چه بدون میکاپ محشره!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوریه که همیشه با لباس های انتخابیش مورد توجه قرار گرفته و اینبار نیز خانوم بازیگر با تیپای تابستونش بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نفیسه روشن رو همه ما می شناسیم چرا که از دست بازیگران شناخته شده با سابقه کاری خوب و پررنگه که البته بیشترین قسمت کارنامه کاریش رو در سریالهای تلویزیونی گذرونده و میشه گفت قبلنا از پایه ثابت های سریال های مناسبتی به خصوص ماه رمضان بود. نفیسه روشن اما دیگه خیلی وقته که کمرنگ شده و آخرین بار در سریال "گیلدخت" بود که دیده شد اما اونجا هم به عنوان کاراکتری کوتاه و گذرا. نفیسه روشن مدتی بود که انگاری به چهره هایی به مانند خانوم بهاره رهنما رفته بود تو رقابت حواشی. این دو چهره که مثل بنز با موضوعات مختلف جنجال سازی می کردند پشت بند هم سوژه کاربران بودن و رو بورس! اما چیزی نگذشت که نفیسه روشن عقب نشینی کرد و همچنان بهاره خانوم بیخیال دیده شدن ها این سبکی نیست!

نفسه روشن بعد از اینکه سالن زیباییش رو افتتاح و رونمایی کرد، به مرور حاشیه سازیش کمتر و کمتر شد! البته اینکه خانوم بازیگر دهه شصتیه ما سینگل شد هم بی تاثیر نبود چرا که هم نفیسه روشن و هم بهاره رهنما هر دو از شیفتگان خودنمایی با شوهر هستند، به خصوص اینکه پولدار باشه! 

اما این روزها می بینیم که نفیسه روشن آروم و بی حاشیه در اینستاگرام خود به سر میبره و تنها گاهی عکس و ویدیوهایی از خود به اشتراک میذاره و فعالیت داره. اینبار نیز خانوم بازیگر با تصاویری زیبا صفحه خود را بروز رسانی و مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

ژست هایی که نه نفیسه روشن بلده و نه من! چقدر جیغ پوشه!

خب همونطور که دیدین نفیسه روشن چندان اهل ژست های عجیب نیست و شاید هم اصلا استعدادش رو نداره! راستش رو بخواید من هم استعدادی تو فیگور گرفتن ندارنم!!

اما برخی هستند به مانند خانوم سانیا سالاری که میتونن ژست بیان و حالا هرچند که تکراری، اما یه تنوعی به تصاویرشون میدن، اما می بینیم که نفیسه بانو اینچنین نیست و تنها نکته ای همیشه جلب توجه داره و عجیب به نظر میرسه سبک انتخابی نفیسه روشن در لباس هستش که عجیب پوش نیستا، ولی عجیب رنگ هسش! یعنی خانوم خاوما از هیچ رنگ جیغی گذر نمیکنه و همیشه سعی داره تا با لعابدار ترین رنگ ها دیده بشه! در ادامه مشاهده می کنید نمونه هایی بارز از موراد گفته شده رو!

Untitled

Untitled

نفیسه روشن مطابق نظر نیکی کریمی فیسش رو نگه داشته! خانوم بازیگرو بدون آرایش ببینید!

اما جدا از همه اینها باید عنوان کرد و گفت نفیسه روشن رو همیشه با حواشی منفی شناخته ایم در حالی که خانوم بازیگر نکاتی بسیار مثبت دارد که شادی هر بازیگر خانوموی تو این دوره زمونه نداره! 

مثلا اینکه میدونیم و می بینیم که بازیگران زن سینمای ما به قول نیکی کریمی همه شدن لب و گونه های پروتزی! از طرفی هم می بینیم به شدت چهره ها دارن شبیه به هم میشن جوری که تو این چند ساله دیده شده بازیگرنی که به شدت شبیه به دیگر بازیگران هستند. مثلا شادی مختاری که همه اولش میگفتن بدل سحر قریشی هستش و خودش رو شکل ایشون کوبیده ساخته! البته که قطعا این اتفاق نیوفتاده اما اونچه که مشخصه اینه که وقتی معیار عمل بینی یکیه و همه میخوان ژل تزریق کنن و به گونه و فک فلان فرم رو بدن و ... خب به مرور شبیه به هم میشن دیگه! اما میشه گفت نفیسه روشن و امثالهم این مدلی زندگی نمیکنن و اونچه که خدا بهشون داده رو دوست دارن و راضین.

نفیسه روشن بارها و بارها با اعتماد به نفسی کامل از  چهره خود بدون آرایش و بدون فیلتر عکس گذاشته که خب نشون میده خانوم خانوما خود واقعیشه!

nafiseroshan2-vaghtesobh

عشق نفیسه رونش یه حیوونا! حتی اون ترسناکاشون ....

قطعا هر آدمی خوبی داره بدی هم داره و در مطلب بالایی کمی تا قسمتی از نفیسه روشن انتقاد شد اما حالا بهتره به اخلاقیات درجه یک این بازیگر هم اشاره کنیم که مثلا نفیسه روشن شیفته و حامی حیوانات هستش. خاوم بازیگر به قدری میتونه راحت با حیوانات ارتباط برقرار کنه که حتی اون دسته از حیوانات درنده رو هم بی ترس و با عاطفه ای جذاب به آغوش میکنه و کاربران رو متعجب میسازه!

از این دسته ویدیو ها در پیجش به وفور پیدا میشه اما نفیسه روشن به تازگی تصویری از خود به همراه سگ کوچولوش هستش و در حالی که با هاپو جان لباس ست کردن، جمله ای در رابطه با حیوانات نوشت.

Untitled+(1) (1)

همه حواشی!

نفیسه روشن یهو ناخواسته وارد جنجالت نمیشد بلکه از قصد یه عکسی حرفی حرکتی چیزی که عجیب باشه میزد و میرفت تو حاشیه تا به این روش دیده بشه. نفیسه روشن یه مدت از سلاطین حواشی بود که با وجود این که این مدت هیچی ازش شنیده نشده مشخصه اون قبلی ها هم از قصد بودن!! مثلا یکبار نفیسه خانوم میومد و از عشق و عاشقی جدیدش میگفت! بار دیگر میومد دستای کبود و ضربه دیدش رو نشون میداد و جوری صحبت میکرد که مردم گمانه زنی کنند و دست آخر خانوم بیاد باز با نشون دادن اینکه مثلا عصبانی شده یه جنجال جدید راه مینداخت! باز برمیگشت سراغ همون عشقش و از دست و انگشتر و عاشقانه های همراه با آقای عشق عکس و فیلم میذاشت و ...

در ادامه یکی از سوژه های نفیسه روشن را مشاهده می کنید که برای دیده شدن خانوم خانوما پرت و پلا هم میگن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها