|

نفیسه روشن این همه خرج صورتش کرد آخرم رفیقش بیشتر لایک گرفت؛ لباسش مزونیه هیشکی نداره

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرهای قدیمی سینما و تلویزیونه که آخرین هنرنمایی اون برمیگرده به سریال گیلدخت که البته نقش کوتاهی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرهایی که به واسطه ی فیس معصومی که داره همیشه یه روند داره تو نقش هاش و هرگز خانوم رو به عنوان یه شخصیت منفی تو فیلم ها و یا سریال ها ندیدیم و همیشه فیلمسازها عادت داشتن که به این خانوم نقش های اینجوری رو بدن و جالبه که همیشه هم تو هر فیلمی خانوم کشته مرده داره و خواستگارا براش صف بستن و البته مه این موضوع میتونه به این علت باشه که اکثر فعالیت های نفیسه خانوم تو سریال های تلویزیزونی بوده وگرنه اگر تو سینما و سینمای خانگی ورود میکرد احتمالا خواستگار نداشت که هیچ در حال دزدیدن شوهر یکی دیگه هم بود با توجه به نقش هایی که این روزا تو سینما و به خصوص سینمای خانگی پیدا میشه!

اما از این ها که بگذریم نفیسه خانوم یه جفت چشم رنگی داره که حسابی بهش کمک کرده تو بازیگر شدن و احتمالا بدونید که داشتن چشم هایی که قهوه ای نباشه میتونه بزرگتربین برد باشه تو ایران حتی یکی از بازیگرهای چشم رنگی به اسم الهام اخوان بود که ایشون هم چشمای رنگی داره و خیلی صادقانه به این موضوع اعتراف کرده بود که به خاطره چشم هاش بوده که تونسته به جایگاهی که این روزا در سینما داره برسه و بدرخشه! بنابراین میشه گفت که خانوم روشن هم به واسطه ی چشم های رنگیش تا الان تو این عرصه موندگار شده چون کار آنچنان فاخری از این بازیگر دیده نشده و البته مورد دیگه ای که ایشون رو تا الان معروف نگه داشته فعالیت های ایشون تو مجازیه که خانوم حسابی اکتیوه و حتی بعضی از وقتا حاشیه هم میسازه تا بمونه صدر جدول و اینجوری میشه که خانوم تبدیل میشه به یه بلاگرِ بازیگر!

نفیس94797

وقتی نفیسه روشن با یه عالمه بتونه کاری زور زد که از دوستش خوشگل تر به نظر برسه

بازیگرا این روزا به سمت آرایش های خیلی زیاد رفتن و هی هر روز که میگذره اینا غلیظ و غلیظ تر میشن در حالی که این موضوع بیشتر به بازیگرهای دهه شصت به عقب برمیگرده در حالی که خوشبختانه این روزا بازیگرهای دهه هفتادیمون حسابی دارن نچرال میچرخن و این موضوع رو به یه چیز عادی و نرمال دارن تبدیل میکنن که نچرال بودن بد نیست.

نفیس

حالا نفیسه خانوم روشن هم از اون دسته از بازیگرهاییه که اوایل دهه شصت به دنیا اومده در حال حاضر 41 سال داره که اگر بخواهیم صادق باشیم این سن واقعا بهش نمیاد و جوون تر از این حرفا دیده میشه البته که آرایشای مختلف و قر و فری که خانوم تو استایلش داره باعث شده که جوون تر از سنش به نظر برسه  ولی به تازگی یه عکسی از خانوم منتشر شده که توی اون خانوم خودش رو با آرایش زیاد خفه کرده و کنار دوستش این عکس رو منتشر کرده ولی یه موضوعی که در خصوص خانوم وجود داره این هست که خیلی ها استایل و قیافه ی دوستش رو بیشتر پسندیدن! نظر شما چیه؟

IMG_20230708_144433

نفیسه خانوم و لاکچری بازیش که لباساش خداتومن پولشه

خیلی از بازیگرها هستن که تو ایران هم لباس های مارک و برندهای معروف و بزرگ توی دنیا رو میپوشن و حسابی لاکچری پسند هستن و یه جورایی دوس دارن که از این راه به چشم بیاد مثلا یه بار الناز شاکردوست تو یه مراسمی که حضور داشت یه کیف انداخته بود رو دوشش که نزدیکه شصت میلیون تومن قیمتش بود! البته که این روزا دیگه لباس های تولید داخل هم خدا تومن پولش شده و مزون های زیادی هستن که پول خون میگیرن از آدم که لباس بدوزن مثلا به تازگی نفیسه خانوم تو یه مزون تو مرکز خرید ایران مال حاضر شده تا براش لباس طراحی کنن و بدوزن که کاملا مشخصه این لباس حسابی گرونه!

IMG_20230708_144334

IMG_20230708_144345

واقعی ترین قیافه از نفیسه روشن فقط تو این عکس دیده شده

خیلی از بازیگرها هستن که عکس بدون آرایش دیدن از اون ها محاله و خانوم ها همیشه و در هر جا آرایش هفت قلم خودشون رو دارن مثلا نیوشا ضیغمی که این روزا دیگه بازی نمیکنه حتی اون موقعی که بازی هم میکرد و خب گریم و این داستانا یه سری محدودیت ها داشت خانوم اون موقع هم نسبت به همکارای خودش تو فیلم ها آرایشش بیشتر بود و حسابی جلب توجه میکرد! حالا نفیسه روشن تو یه حرکت شجاعانه یه عکس از خودش منتشر کرد که برمیگرده به سال های قدیم که خانوم عازم حج و زیارت شده بود و این عکس کاملا بدون آرایشه و میشه دید که خانوم خانوما چه شکلی بوده.

IMG_20230708_144409

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها