|

واقعا "نفیسه روشن" تو آستانه 50 سالگی این شکلیه؟ یه جور خوشتیپه قلب فالووراشو جویید!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن گرچه که این روزها در فیلم و سریالی ددیه نمیشه، اما میشه گفت همچنان با تیپ و استایل هایی که میزنه بولده و تو چشم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو دنیای بازیگری و میون اهالی سینما یکسری هستند که چه دائما در حال حاشیه سازی هستند تا دیده و بولد بشن. اما خب برخی هم هستند که کلا ملو و بی سرو صدا پیش میرن و دست آخر شهرت هم دارند اما خب تو خفا و فضای کاری، نه موضوعات دیگه! یکی از چهره هایی که جزو دسته اول هستش نفیسه روشن می باشد که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره و یه جورایی بازیگره تلویزیونه چرا که کلی سابقه ایفای کاراکتر در این جعبه جادویی رو داره. نفیسه روشن خیلی تو نقشاش مثبت بود اما خب اونچه که در واقعیت و فضای مجازی نشون داد دیده شده چیزی غیر از سادگی و مثبت بودن بوده! نفیسه روشن اما مدتی هم میشه که از شغل جذابش دور شده و حالا لایف استایلش یه مدلای دیگه میگرده!

اما از نکات دیگه ای که روند زندگی و سلایق نفیسه روشن دیده شده و دیگه شناخته شده هستش سبک لباس و استایل خانوم خانوماست که درست به مانند خانوم بهاره رهنما متفاوته اما خب با دوز پایین تر! قطعا با دیدن صفحه اینستاگرام هر کسی میشه تا حدودی فرد رو شناخت و با توجه به تصاویری که نفیسه رونشن منتشر کرده انگاری این چهره علاقه وافری به رنگ های غلیظه خدا داره! مثلا قرمز، یا شاید هم زرد و آبی و سبز و ... خلاصه هرچی جیغ تر بهتر! جالبه که بدونید نفیسه روشن از این رنگ ها در جزئیات استفاده نمیکنه و دقیقا میره سراغ اصل کاریا و یهو مثلا خودشو سرخ میکنه. میگید نه؟ پس در ادامه نمونه ای جدید و بارز مشاهده می کنید.

IMG_20230721_153935

موهای خیلی بلند نفیسه روشن وقتی خودش صاحب سالن زیباییه

نفیسه روشن این روزا به شدت کمکار شده اما خب شغل دوم و خفن خانوم خانوما خووووب جایگزینش شده. بیشتر بازیگرا یه شغل دوم و یا سومی دارن که حسابی بگیره و درآمد خوبی داره اما اگه بخوایم از لحاظ خانومانه ببینیم باید بگیم که بانوان بازیگر بیشتر میرن به سمت و سوی سالن زیبایی که البته تو چند سال اخیر خیلی ترند شده و قبلنا از این موارد به حد حالا نمیگرفت! نفیسه روشن نیز چنین است و این راه رو به عنوان منبعی دیگر برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. نفیسه بانو قبلنا با شوهر کردن جنجالی میشد اما حالا خانوم خانوما پیشرفت کردن و دیگه با این موارد نه چندان جالب نمیوفتن سر زبونا!! نفیسه روشن چندان اهل حجاب سفت و سخت نیست و در بیشتر استایل های انتخابیش هم نکات نامتعارفی دیده میشه که گاهی میشن سوژه واسه کاربرا. اما در تصویر یکه ادامه می بینید موهای بلند این بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

unknown_57561272_188246425484924_4159373950677949010_n

این بازیگر چشم رنگی حالا در سریالی جدید! با ظاهری متفاوت

در ابتدای متن گفتیم نفیسه روشن خیلی وقته تو نقشی طولانی دیده نشده که خب راست هم گفتیم چرا که خانوم بازیگر یه مدت کلا از این فضا دور شد و به نظر میاد مشغول زدن سالن جذابش بوده اما به تازگی این بازیگر چشم رنگیه ما پستی منتشر کرد که مربوط به سریال نمایش خانگی "آسوده باش" بود. ظاهرا نفیسه روشن از نقش های اصلیه اما هنوز هیچ گونه صحبتی در رابطه با این سریال نشده. چرا گفتیم ظاهری جدید؟ چون همیشه نفیسه روشن رو با حجاب کامل در صدا و سیما دیدیه ایم و اینبار قراره یه مدل دیگه تو شبکه خانگی ببینیم!

nafisehroshan_332263651_194406959900547_2736336916805421691_n

ازدواج های شاخ به شاخ نفیسه روشن رو به این بازار مبل رسوند!

نفیسه روشن از اونجایی که ازدواج هایی مایه دارانه داشته و خب خودشم چند ساله که شاغله و حالا هم سالنی خفن داره، خب از شرایط ماهی بسیار مرفهی برخورداره. اما معمولا بازیگران برخلاف بلاگر ها از خونه زندگیشون عکس و فیلم نمیذارن و خب نفیسه روشن هم چنین بود تا اینکه به تازگی تصویری از خونه مجللش منتشر کرد که البته طبق معمول همیشه خانوم روشن از آدما طلبکار بود و همه برو بد فرض کرد و خودش رو خوب!

fffcf

unknown_301591877_607513101017644_7550148875062749040_n+(2)

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست و سابقا همسر خلبان داشت.

در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

Untitled

مافیا در سینما

هنر این مملکت باند بازی شده ، یه دایره شده که همه از همان دایره انتخاب میشوند یادمه در یکسال من 2 قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه حذف شدم.

یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد ، خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد به همین راحتی …

نفیسه+روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها