|

رونمایی "ترلان پروانه" از تولدش تو برج میلاد با رفقای خارجیش؛ عجب خواننده ای براش خوند

tarlan-parvane shayanews

ترلان پروانه از بازیگرهای بجوون و آینده دار هست که به ولظ=سطه ی فیس زیبایی که داره حسابی معروف و تو چشم هست که به تازگی تولدش داستان دار شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که تا چشم وا کردن افتادن وسط عرصه و یه جورایی میشه گفت که بازیگر زاده شدن که البته از بین اون ها یه عده فقط تو همون دوران طفولیت بازی میکنن و بعد میذارن میرن و دیگه ادامه نمیدن ولی یه عده هم هستن مثل ترلان پروانه که از بچگی وارد این حرفه میشن و تا به الان و بزرگسالی هم همچنان در حال بازی تو فیلم های مختلف هستن و البته که بازیشون مسلما پیشرفت هم کرده، یعنی امثال ترلان پروانه نیازی به کلاس های بازیگری ندارن چرا که از کودکی با اساتید بزرگ تو زمینه ی بازیگری همکار شدن و از لحاظ بصری اون ها رو زیر نظر گرفتن و یاد گرفتن و بعدش یادگرفته هاشون رو تو کاراشون پیاده کردن، البته که یکی دیگه از دلایلی که ترلان خانوم رو تو این عرصه نگه داشته فیس و چهره ی این بازیگره که حسابی جذاب و زیباست و حتی تو اینستاگرام سره این موضوع که خیلی از دخترها به قیافه ی ترلان حسودی میکنن یه سری بحثا هست!

حالا از اینا بگذریم یه موضوع دیگه ای که ترلان رو هی میکنه تو چشم فعالیت های مجازی این بازیگره که یادتون باشه یه مدت خیلی شلوغ بود و هی براش حواشی درست میشه و یه جورایی داشت از چشم مردم میوفتاد به خاطره اون حواشی ولی یکم که گذشت خانوم خانوما به خودش اومد و بساط حواشی رو جمع کرد و سعی کردکه زندگی خصوصیش رو روابطش رو مدیریت کنه و نذاره چیزی از اون ها به بیرون درز کنه و الان در حال حاضر میبینید که خیلی آروم و بی سر و صدا داره فعالیت میکنه البته که گاهی وقتا بعضی از عکس و فیلم هایی که منتشر میکنه جنجالیه ولی خب باز هم از قبل خیلی بهتره، حالا هم به تازگی خانوم خانوما به مناسبت تولدش یه سری عکس و فیلم از خودش منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230709_101110

تولد خیابونی که کاربرا توش ترلان رو دست انداختن، دوست فیلمبرداش کیه؟

این روزا دیگه خیلی از سلبریتی ها دارن میرن سمت این که از چیزهای ساده و عادی عکس و پست بذارن و نه قسمت های لاکچری زندگیشون رو چرا که مردم در اینجور مواقع گارد خیلی سخت و محکمی نسبت به اون ها پیدا میکنن که این میتونه به ضررشون تموم بشه حالا ترلان هم یکی از این سلبریتی هاست که که البته زیاد تلاش میکنه که لاکچری و لوکس بودن زندگیش رو تو چشم مردم نکنه و میشه گفت تا حدودی موفق بوده و تا حدودی هم از دستش در رفته ولی اخیرا خانوم یه چند تا پست به مناسبت تولدش گذاشته که خیلی ها رو متعجب کرده.

IMG_20230709_101121

حالا داستان چیه؟ خانوم انگار تولد 25 سالگیشون رو توی خیابون گرفتن! البته که خیلی ها شروع کردن به گفتن این که از تولد اصلی که قراره بگیری برامون پست بذار چون ما باور نمیکنیم که شما با این همه دبدبه و کبکبه تو خیابون تولد بگیری اون هم به این سادگی ولی ماجرا همین جا تموم نشد و خیلی ها هم به این موضوع اشاره کردن که از آهنگ (بیبی شده بیست و چهار) لیتو یه سال گذشت! حالا شاید بگین که ربط این موضوع به ترلان چیه که خب باید بگیم که خیلی ها معتقد بودن که بهزاد لیتو این آهنگ رو برای ترلان خانوم خونده بود و کاربرا هم به این موضوع اشاره کردن و بهش تیکه انداختن که خب باید گفت این تیکه ها یه جورایی دیگه برای ترلان عادیه و خانوم ضد ضربه شده! اینم بگیم که برای خیلی ها جالبه که بدونن فیلمبردار کلیپ زیر کیه که تو این روز پیش ترلان بوده و این کلیپ خارجکی رو باهم درست کردن!

وقتی ترلان برا فالووراش قیافه میگیره و طاقچه بالا میذاره

خیلی از مردم هستن که دوس دارن مثل آدمای معروف رفتار کنن و زندگی کنن که حالا این رفتار کردن میتونه مربوط به سبک و استایل اون ها و جاهایی که میرن باشه و یا حتی مربوط به نوع میکاپشون که یکی از فالوورهای ترلان ازش خواسته بود که آموزش میکاپش رو براشون بذاره که خانوم طاقچه بالا گذاشت و این میتونه دلایل زیادی داشته باشه چون اولا ایشون همیشه با فیلتر ظاهر میشه که روی نوع میکاپم تاثیر میذاره، دوما احتمالا این که ترلان پروانه از اون دست از آدمایی باشه که بدون میکاپ بیاد جلو دوربین خیلی کمه!

ترلان

ترلان پروانه زیر بار نمیره که نمیره

یه مدت بود که تو مجازی و اینستاگرام شدیدا به این موضوع که کدوم بازیگراهای ایرانی عمل های زیبایی دارن گیر داده بودن، شاید بگید که این موضوع به کسی ربطی نداره ولی خیلی از بازیگرهای خارجی که عمل میکنن یا خودشون یا مردم از این موضوع حرف میزنن ولی خیلی از بازیگرهای ایرانی این کار رو نمیکنن و یه جورایی وانمود میکنن که انگار زیبایی مضاعفی که پیدا کردن جوری بوده که لطف خدا نصیب حالشون شده و اصلا از تیغ و ژل و بوتاکس این وسط وسطا خبری نبوده!

ترلان7797

خب اینجوری اعتماد به نفس خیلی ها میاد پایین اگر افراد سلبریتی با کردم صادق تر باشن و از اینجور مسائل حرف بزنن خیلی فرهنگسازی خوبی میشه حالا ترلان هم یکی از بازیگرهایی هست که خیلی صحبت ها راجبه این که عمل چشم گربه ای کرده و لبو ژل زده و این حرفا دربارش وجود داره که خانوم هیچ کدوم رو قبول نکرده و اگر عمل چشم گربه ای رو فاکتور بگیریم، لباش کی وقت کردن که یهو بزرگ بشن؟!

ترلان4644

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است گیاه خوار است وعلا قه به غذا پختن دارد ورزشکار است وبه تفریح علاقه مند است موفق باشد

  • هستی ارسالی در

    امرووز تولد منم هست

  • سهیل علاقبندراه ارسالی در

    لطفا ارسال نمایید

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایلگیاه خوار وغذا پختن دوست دارد وورزشکار وبه تفریح علاقه مند است وتولد ش مبارک باشد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی