|

وقتی "لاله مرزبان" سر تا پا استایلشو با سایش سِت کرده؛ خانوم عشق رنگ پاستیلیه

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر نازگل در ستایش می باشد که هراز گاهی استایل های جالب میزنه و با ظاهری متفاوت از خود نقطه قوت محفل میشه!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر خوش فیس و کاربلد ایرانیه که تا به اینجای کارش نشون داده توانایی خوبی در  ایفای نقش های مختلف داره. اما همیشه و همیشه یک کاراکر هست که بازیگر رو به یک اوج قابل توجهی میرسونه و در رابطه با لاله مرزبان اون اوج با سریال "ستایش" اتفاق افتاد که خانوم خانوما نقش نازگل دختر ستایش رو ایفا کرد. لاله مرزبان این مدلیه که همممه جوره ظاهری بهش میاد و اصلا هم براش مهم نیست چجور شخصیتی بهش بدن، چرا که کلا خانوم بازیگر دهه هفتادی ما همه فن حریفه و بس.

لاله مرزبان اما به مانند بسیاری از همکارانش بعد از دیده شدن از راه و روند خوشگلاسون و دیده شدن های اینستاگرامی غافل نشد که هیچ، یکی از پرچم دارا در این روند می باشد. حالا یعنی چی؟ یعنی لاله مرزبان در صفحه اینستاگرامش به شدت عکس های متنوع از خود به اشتراک میذاره که سبک استایل و نوع ژست خانوم بازیگر به شدت مورد توجه قرار میگیره. لاله مرزبان خلاقیت خوبی هم در استایل و فیگوراش داره به طوری که شاید هر کسی این مدلی نباشه و خیلیا هستند مثل خانوم فریبا نادری که فقط عکس میگیرن تا دیده بشن، اما نه چندان زیبا دیده بشن!! در ادامه ابتدا با تصویری از وی شروع میکنید که شال جذاب لاله مرزبان رو نشون میده در حالی که بریا کاربران جالب بود و به نظرشون رنگ روشن خیلی به خانوم خانوما اومد! میدونین که تو نظرات کاربرا در رابطه با همممه چی نظر میدن!!!

-9223372036854775808_-210218

فیلم جدید لاله مرزبان که خیلی زود میره رو پرده نقره ای

لاله مرزبان همونطور که گفتیم تا به حال تونسته سابقه کاری خوبی رو برای خودش بسازه و گرچه که ابتدا در تلویزیون درخشید، اما حالا می بینیم که لاله بانو نیز به مانند بسیاری از همکارانش بر روی پرده سیمما رفته و پایین بیا هم نیست.

لاله مرزبان به تازگی در فیلمی با نام "نگهبانِ شَب" ایفای نقش داشته که هنوز بر روی پرده نقره ای نرفته و از هفته آینده این اتفاق براش میوفته. 

خلاصه داستان اصلی فیلم نگهبان شب داستان کارگری روستایی است به نام رسول که برای امرار معاش چاره‌ای جز کنار خیابان ایستادن و یافتن کار روزمزدی در خیابان‌های شهر ندارد.

نگهبان-شب1

لاله مرزبان و علاقه وافرش به رنگای پاستلی!

اما ظاهر و لباس و آرایشی که در ابتدای متن مشاهده کردین مربوط به یکی از اکران های مردمی بود که این دختر دهه هفتادیمون درش از رنگ آبی استقبال کرده و خب اینطور که مشخصه بهشم میاد. لاله مرزبان کلا این مدلیه که رنگای پاستلی رو دوست داره و علاقمنده تا متفاوت از بقیه خانومای حاضر در مراسم باشه که خب باید بگیم همینطور هم هست و با وجود اینکه تو چند سال اخیر بانوان بازیگر حسابی در حال تازوندن هستن و با تیپ و استایل های مختلف و عجیب و گاهی اجق وجق میخوان جهت دیده شدن از هم جلو بزنن، گاهی باید به زیبایی هم فکر کنن و تنها دیده شدن براشون مهم نباشه که خب میشه گفت لاله مرزبان اینچنین نیست!

مثلا لاله مرزبان اومده و در مراسمی دیگر از رنگ صورتی پاستلی برای ظاهرش استفاده کرده که خب معمولا هم خانوم خانوما سایه چشمشون رو با شال ست میکنن و این هم به نوعی میتونه خطای دید جذابی رو ایجاد کنه و قرار نیست تا همیشه آرایش های غلیظ و قرررمز جلب توجه داشته باشند.

unknown_298277923_576571670857700_8527801860099413569_n

بادی بیلدینگ لاله مرزبان که توش حرفه ایه!

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

Untitled

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

laleh.marzban_57186152_2135739256540104_7037410223238495648_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست وورزشکار

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استیل وورزشکار مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی