|

تولد بازی "لاله مرزبان" با چندتا کیک و شمعای کیلومتری؛ تیپ عهد بوقی رو کرد ترند اروپا!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان همیشه ظاهری جذاب دارد و سوژه می شود اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر با تولد باحالش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما خب با بازی در سریال "ستایش" بود که شهرت یافت. لاله مرزبان در این عرصه شگفت انگیز سابقه بازیگری در فیلم و سریال های دیگری رو هم داره اما خب قطعا هر بازیگری با یه کار بیشتر از هررر کاری بیشتر بولد میشه و شهرت پیدا میکنه. لاله مرزبان یه دختر خوش فیسه که استعداد خوبی هم در اونچ که بهش علاقمده داره اما این مدلیه که فقط و فقط کاراکترای اجتماعی رو خوب ایفا میکنن و تا به حال دیده نشده لاله بانو در کارکتری طنز و این سبکی دیده بشه!

لاله مرزبان در اینستاگرام تصاویر بسیاری از خود به اشتراک گذاشته و میذاره، اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر ما با اونچه که من و شما در جعبه جادویی و پرده نقره ای دیدیم زمین تا آسمون فرق داره چرا که لاله مرزبان به شدت اهل استایل و ظواهر چیتان پیتان طوره که همیشه کاربران رو با دیدن عکساش متعجب میکنه. این خرکت خانوم بازیگر اونقدری غلظت داره که حتی اگه هربار هم کاربر لاله مرزبان رو این مدلی ببینه باز دفعه بعد براش تازگی داره و شوکه میشه! اما در ادامه ابتدا تصاویری از وی در جشن تولدش مشاهده می کنید که کیکای فسقلی داشت با شمعای بلننند!

Untitled

Untitled

وقتی لاله مرزبان لباس عهد بوقی پوشید و شد ترند جذاب اروپا!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

269254710_1079048712908290_3591626503563244910_n

لاله مرزبان هالیوود رو اینجوری به همه نشون داد!

به گفته کاربران لاله خانوم علاقه زیادی داره شبیه بازیگرای خارجی و هالیوودی به نظر بیاد، واسه همین هم با استایلای جینگولی که زمین تا آسمون با تیپاش توی فیلما و سریالاش فرق داره دیده میشه. مثلا تو این عکس ها لاله خانوم با کلی ترفند و ژست سعی کرد خودش رو شبیه آدری هپبورن بازیگر مشهور بریتانیایی که برنده کلی جایزه شده دربیاره و تا حدودی هم موفق بود. اما اون خانوم پشت سر متاسفانه عکس رو خراب کرد!

در واقع خانوم لاله مرزبان عزیز قصد داشت با این عکس این حس رو ایجاد کنه که  تو خیابونایه ونیز ایتالیا هستش اما یهویه خانوم بامقنعه و باحجاب عکس رو زیرسوال برد!

laleh.marzban_74527631_2533809906715975_4402614636006232232_n

اما چجوری لاله مرزبان بازیگر شد؟

لاله مرزبان طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

laleh-marzban5-vaghtesobh

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

لاله+مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست تحصیلات بالا شیک پوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا جذاب شیک پوش خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا مجرد است داشتکه مشکل مارا حل میکرد موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی