|

ازدواج های یکساله بازیگرها و طلاقشون؛ تب تند اینا به خاطر سرعت غیرمجاز زود عرق میکنه!

ازدواج بین سلبریتی ها همیشه حواشی خاص خودش رو داشته ولی نکته ی عجیب این موضوع طلاق بعضی از بازیگرها اونم در عرض یکسال هستش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زندگی شخصی و روابط سلبریتی ها همیشه برای طرفدارهاشون جذاب بوده و هست، اما نکته ای که این روزا عده ای از مردم به اون باور دارن این هستش که اکثر بازیگرها زندگی پایداری ندارن و ازدواج و طلاق بینشون خیلی زیاده! که خب اگر بخواهیم معقول به این داستان نگاه کنیم کلا توی جامعه ی امروزی آمار طلاق خیلی بالا رفته، چون تاب آوری افراد اومد پایین و کسی حوصله ی این که با یه سری از رفتارهای طرف مقابلش کنار بیاد و سازش کنه رو نداره که این موضوع به مرور داره هی بیشتر و بیشتر میشه که خب باید از بعد جامعه شناسی بهش وارد شد و برای حل این مشکل ریشه یابی کرد!

اما خب بعضی وقت ها هم تنها را چاره ای که وجود داره طلاق هست و گریزی از اون نیست مثلا ما در رابطه با زندگی خیلی از سلبریتی ها که یهو خبر طلاقشون رو میشنویم، اطلاعات خاصی نداریم و نمیدونم چه سلسله مراتبی رو طی کردن که اقدام به همچین کاری کردن و خب خیلی از اون ها هم بعد از طلاق نمیان بگن که با طرفمون چه مشکلاتی داشتیم! خصوصا اگر زوج هنری باشن که دیگه عمرا بشه چیزی گفت، چون باید دنیای همکاری رو حداقل حفظ کنن! تا الان خیلی از طلاق ها توی سینما بوده که خیلی ها رو غافلگیر کرده از طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبائی تا هومن سیدی و آزاده صمدی بگیر و برس به زندگی چندین ساله بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی که حاصلش هم یه دختر بود! پس میشه گفت که زندگی مشترک برخی از بازیگرها که از قضا خیلی طولانی هم بوده در یه نقطه تموم شده، اما از این ها عجیب تر زندگی سلبرتی هایی بوده که دوامشون فقط یک سال بوده و جالبه که توی این موردها هم خبر ازدواج خیلی سر و صدا کرده و هم خبر طلاق! که توی این مقاله چندتا از اون ها رو براتون میگیم.

طلاق4

ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی

ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی که هر دو از مجری های صدا و سیما بودن بسیار سر و صدا کرد، چون برای خیلی ها سوژه ی باورنکردنی بود حالا چرا؟ به خاطر این که آزاده یه دختر محجبه و سر به زیر بود ولی آقا فرزاد یه پسر شیطون و یه ذره داستان دار بود که خب کنار هم قرار گرفتن این دو تا برای مردم خیلی عجیب بود و اون سالی که این دو نفر ازدواج کردن بیشتر از قبل مورد توجه کارگردان ها قرار گرفتن و حتی چند برنامه رو مشترک با هم رو روی آنتن بردن و مجریش بودن، اما تا اینجا خب همه گفتن وای چه زوج خوشحالی، خوشبخت بشن اما بعد چی شد؟

طلاق77

خبر طلاق این دو عزیز مشابه خبر ازدواجشون مثل بمب صدا کرد؛ چون یه طلاق عادی نبود و پر از حاشیه بود و آزاده نامداری در این باره با خیلی از خبرنگارها مصاحبه کرد و بعد از همه ی این ها یهو یه عکس از چشم کبودش توی صفحش انتشار کرد و مدعی شد که توسط فرزاد حسنی کتک خورده و تهدید به قتل شده و اگر حق طلاقی که به لطف پدرش گرفته بود، نبود امکان داشت زیر دست این آدم بمیره و حتی فرزاد حسنی رو تهدید به افشاگری هم کرد! فرزاد حسنی که تا اون موقع سکوت کرده بود، سکوتشو شکست و گفت که تمام ادعاهای آزاده نامداری دروغی بیش نیست چون من اگر این کار رو کرده بودم آیا امکان داشت که این خانوم از من شکایت نکنه؟ اصلا کدوم عقل سلیمی این رو باور میکنه و همه ی این ها برای مظلوم نمایی و دیده شدن هست، وگرنه چه دلیلی داره که خانوم نامداری مسائل خصوصی و شخصی رو رسانه ای کنه! خلاصه با همه ی این حرف و حدیث ها این زوج که در اسفند 92 ازدواج کرده بودن در سال 93 از هم جدا شدن و زندگی مشترکشون فرجامی نداشت.

طلاق66

ازدواج متین ستوده و علی زندی

متین ستوده که قد بلندش یکی از ویژگی های اصلی ظاهرش هست، قبل از ازدواجش از این موضوع مینالید که کیس مناسب پیدا نمیکنه و دنبال یه نفر هست که قدش از خودش بلندتر باشه نه این که هم قد هم باشن و این موضوع تبدیل شده بود به یه دغدغه براش ولی بعد از یه مدت یهو بخت خانوم بازیگر باز شد و خبر ازدواجش با علی زندی رو که هم بازیگر هست و هم رستوران دار توی صفحه ی اینستاگرامش علنی کرد و بعد از اون عکس های رگباری و عشقولانه ای با یار بود که خانوم ستوده پست میکرد که حتی خیلی از کاربرها از این موضوع شاکی بودن!

اما خیلی یهویی همه ی این عکس ها پاک شد و دو طرف هم دیگرو آنفالو کردن بدون هیچ حرفی و خیلی عجیب و بی سر و صدا انگار که این زندگی تموم شد! مثل یه نسیم بهاری اومد و رفت! البته هنوز این دو نفر صراحتا این موضوع رو اعلام نکردن اما بعضی سایت ها مثل برترین ها با توجه به اقدامات صورت گرفته در پیجشون مسئله طلاق رو مطرح کردند. ازدواج این دونفر در سال 1400 اتفاق افتاد و توی همون سال هم شایعه ی اتمام رابطشون پخش شد.

طلاق22

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، یکی از ازدواج هایی بوده که حسابی نون و آب و بازارگرمی برای هر دو طرف داشت! وقتی خبر این پیوند منتشر شد، دوران قرنطینه ی کرونا بود و ریحانه پارسا با یه پست توی اینستاگرامش این موضوع رو اطلاع رسانی کرد، همه ی کاربرها بسیار تعجب کردند و کسایی که حتی نمیشناختن مهدی کوشکی کی هست فورا دست به گوشی شدن و اسم این آقا رو گوگل کردن و بله اونجا بود که تعجب ها بیشتر شد چرا که مهدی کوشکی 18 سال از ریحانه بزرگتر بود و قبلا دو ازدواج ناموفق هم داشته که از ازدواجش اولش صاحب یه پسر هم هست!

طلاق99

این خبر باور کردنی نبود ولی این دو نفر رو بسیار سر زبون ها انداخت و بعد از این عکس های رگباری بود که این دو نفر توی فضای مجازی از خودشون منتشر میکردن و توییت بازی هایی که پشت همشون حاشیه بود، ولی این دو نفر از این ازدواج حسابی پول به جیب زدن مثلا اون سال یه برنامه توی سینمای خانگی پخش میشد به اسم پانوراما با مجری گری اشکان خطیبی که این دو نفر با قبول 100 میلیون تومن مهمون برنامه شدن و یه سری حرف هایی از این دست که پیشنهاد ازدواج از طرف ریحانه بوده، زدن! خلاصه که درسته این ازدواج عاقبت نداشت ولی شهرت و نون حسابی داشت! این دو نفر اواخر اسفند 98 خبر ازدواجشون رو علنی کردن و توی مرداد 99 هم وقتی عکس های مشترکشون رو از صفحه هاشون پاک کردن این ازدواج تمومش شد که البته بعد از مهاجرت ریحانه پارسا مشخص شد که به خورد یه ملت دروغ دادن این دو نفر!

طلاق88

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها