|

بازیگرهای مرد جذاب ایرانی از نظر خانم ها، محمد رضا گلزار پر مدعا آخررره!

bazigaran-shayanews

نظرسنجی که تو اینستاگرام انجام شد و جذاب ترین مردای ایرانی رو خانم ها انتخاب کردند و گلزار عزیزمون آخر شد معلومه با اون رقیبای شاخ حقم داره.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- این روزا اینستا به قدری تاثیرش تو زندگی مردم مشهود و غیرقابل باوره که اصلا حد نداره، چه اعتماد به نفس ها که با اینستاگرام از بین رفت و چه اعتماد به سقف هایی که حاصل نشد! چه کسایی که به خاطره شاخ شدن تو اینستا رفتن زیر تیغ جراحی و جیب دکترها رو پر کردن تا اسم پلنگ و شاخ رو یدک بکشن و با شنیدش ذوق کنن؟ چه کسایی که بدون هنر خاصی درامد هایی آنچنانی به جیب زدن و از این که چطوری قورمه سبزی بار میذارن و بچه شون رو آروم میکنن برامون گفتن!

دنیای مجازی میتونه تو کسری از ثانیه بهت قدرت بده و ببرت بالا و تو کسری از ثانیه خارت کنه و بکوبه زمین و بازیگران هم ازین قاعده مستثنی نیستن، مثلا چند وقت پیش یه پیج معروف و پرفالوور یه نظر سنجی گذاشت که ببینه به نظر مردم جذاب ترین بازیگر مرد ایرانی کیه و نتیجه ی نظر سنجی خیلی جالب بود چون شاخ چندتا بازیگر پرمدعا و فیس و افتاده ای حسابی شکست و به قولی ضایع شدن و کنج عزلت گزیدن. با ما باشید تا ادامه ی داستان رو براتون بگیم.

Group-3425

داستان نظرسنجی مرد جذاب ایرانی و نتیجه اش

یه پیجی که اکثر فالوورهاش خانم هستند چند وقت پیش یه نظر سنجی گذاشت راجبه جذاب ترین بازیگرای مرد ایرانی که چهار نفر رو در  نظر گرفته بودن و خب طبیعتا اکثرا خانم ها تو این نظرسنجی شرکت کردن چون آقایون برخلاف این که معتقد هستند خانم ها حسودن خودشون حسود تر از این داستانا هستند و در مواقع اینجوری دوس ندارن از مرد دیگه ای تعریف کنن، خلاصه نتایجی که از این نظرسنجی به دست اومد خیلی جالب بود چون نشون میداد که خانم های ایرانی اکثرا از آقایون باوقار و متین و خاکی خوششون میاد تا آقایونی که مغرور و گوشت تلخ هستند و به خیال خودشون با این ژستا جذاب به نظر میرسن! حالا بریم که داشته باشیم نتایج این نظرسنجی رو که به ترتیب براتون گذاشتیم.

پارسا پیروزفر

بله این جنتلمن سینمای ایران بالاترین درصد رو بین چهار نفر داشته، از حق نمیشه گذشت که پارسا پیرزوفر به قدری دلنشین هست که حتی آقایون هم نمیتونن ازش تعریف نکنن، بیشترین دلیل انتخاب آقای پیروزفر توسط خانم ها متانت و اصالتی هست که ایشون دارن، بازیگر بدون حاشیه و کم کار که وقتی هم گذرش میخوره به فیلم و فیلم بازی حتما انتخابش فیلم های تاپ، رده بالا و موندگار هستش. البته باید اینم بگیم پارسا خان مجرد ما در حال حاضر 51 سالشه علاوه بر این که سیرتش آدم رو جذب میکنه صورت جذابی هم داره؛ چشمای رنگی، موهای بور که الان جوگندمی شدن و بیشتر جذابش کردن، قد بلند و هیکل متناسب، بله دیگه خلاصه که خدا برای آفریدن ایشون بسیار پارتی بازی کرده و حسابی وقت گذاشته.

پارسا+پیروزفر

شهاب حسینی

رتبه دوم این لیست رو آقای حسینی از آن خودش کرد، شهاب حسینی که الان 50 سالشه، سال های زیادی هست که کراش العالمین تشریف دارن و این موضوع به دلیل قیافه ی جذاب و شرقی، صدای با ابهت و دلنشین و البته نقش های به یاد موندنی و عاشقانه ای که بازی کردن، هستش. یکی از کارای جذابی که این بازیگر انجام داده بود و مورد توجه قرار گرفته فالو داشتن تنها یک نفر تو لیست فالوئینگاش بود که اون هم کسی نبود جز همسرش، که البته دیگه باید بگیم همسر سابقش یعنی پریچهر قنبری، شهاب حسینی بعد از طلاق یه حاشیه ی بزرگ برای خودش درست کرد که اونم ازدواج با دختری که بسیار باهاش اختلاف سنی داره بود ولی باید بگیم طبق معمول انتخاب این بازیگر جذاب عالی بوده و عروس خانم زیبایی منحصر به فردی دارند و در عرصه ی مدلینگ هم فعالیت دارند.

شهاب+حسینی

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا رتبه ی سوم این لیست بود، هوتن چهره ی جذابی داره و استعداد بی نظیری هم توی ایفای نقش های مختلف داره. خیلی ها بعد از دونستن این که هوتن صداپیشه ی عروسک بچه تو برنامه ی مهمونی بود، بیشتر از پیش به این بازیگر علاقمند شدند. هوتن داخل اکثر فیلم ها دنبال یار میگرده و سی بهش دختر نمیده، در حالی که تو فیلم ها به شدن ازدواجی هست اما تو دنیای واقعی مجرد هست و 39 سال داره و مطمئنا اگر بخواد تو دنیای واقعی یار داشته باشه خیلی ها آرزوشون هست که یارش بشن.

هوتن+شکیبا+

محمدرضا گلزار

بله گلزار جان عزیز رتبه ی آخر این لیست رو از آن خودش کرد، یه موضوعی هست راجبه گلزار که آدما در مقابلش کلا دو دسته هستند یا ازش خوششون میاد و میرن ازش خواستگاری میکنن یا انقدری ازش بدشون میاد که حد نداره و البته به نظر خیلی ها این موضوع به اخلاق محمدرضا خان برمیگرده که آدم بسیار مغروری به نظر میرسه و به قولی مردمی و خاکی نیست ولی از حق نباید گذشت که محمد رضا گلزار مرد خوشتیپ و جذابیه و در حال حاضر 46 سال داره و بسیار هم ورزشی و ورزشکار که هم از هیکلش پیداست و هم از پست های اینستاگرامش.

محمدرضا-گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سیروس ارسالی در

    آخری هم زیادیشه
    خودخواه و مغرور

  • علی ارسالی در

    انصافا به گلزار حسودی میکنند

  • افسانه ارسالی در

    سوپراستارعزیزدلم آقای محمدرضاگلزارواکثرادوست دارن چون ایشون خیلی خواستنی ودوست داشتنی ومردمی هستن ومهربون وقلبی سرشارازعشق دارن...

  • رضا ارسالی در

    اصلا راحت باش

  • محمد ارسالی در

    چرت و پرت

  • محمد ارسالی در

    گلزار کی گفته قیافه داره م

  • سیدبهمن هاشمی ارسالی در

    شهاب خان تکه

  • یلدا ارسالی در

    رای ها همه درسته اما کاش رادان هم تو لیست بود
    پوریام هم خوشگله خدایی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها