|

تیپ حسابی جدید لاله مرزبان با نور تو فِیسش!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر مشهوریه که اصولا از سبک تیپ خاصی پیروی میکمه و اینبار هم با وجود اینکه خیلی پوشیده استیال زد اما به شدت هم قرتی طور بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و جَوون ایرانیه که با بازی در سریال "ستایش" شهرت پیدا کرد. لاله مرزبان البته که از این سریال هم ایفای نقش داشت و سابقه کاری خوبی داره، اما خب هر بازیگری با یه نقش بیشتر از همممه کاراش بولد میشه و یهو کشیده میشه بالا. لاله مرزبان چهره ای زیبا رو داره که چندان اهل اجق وجق بازیای آرایشی نیست و با همون فیس ساده خودش محبوب دل بسیاری از مخاطبین شده.

لاله مرزبان اما در عوض تو استایل و لباسش خیلی اهل جینگول بازی هستش و اونچه که در ظاهر خانوم بازیگر مشخصه اینه که تنوع طلبی زیادی داره علاوه بر اینکه خاص پسنده. لاله بانو تا به حال در مراسمات سینمایی مختلفی حضور پیدا کرده اما اینبار در خانوم بازیگر رو با استایلی بسیار متفاوت که خب هر کسی نمیپوشتش دیدم که در اکران فیلم "بی همه چیز" حضور داشت و با ست لباسی که بسیار بلند و پوشیده بود قرتی ظور هم دیده شد.

لاله-مرزبان

و اما ذره بینی که روی استایل عجیب لاله مرزبان گرفته شد!

استایل لاله مرزبان در مراسم اکران فیلم "بی‌همه چیز" حسابی مورد توجه قرار گرفت. خانوم خانوما تصمیم جسورانه‌ای گرفت و با کت بلند خاکستری رنگش، روسری وینتیج سر کرد. گذشته از اینکه شالِ تکراری انتخاب او نبود موهای چتری و روسری وینتیج هم به نوعی یادآور استایل آدری هپبورن بود. البته لاله با چند استایل دیگر هم نشون داده که از طرفداران ادری می باشد و به طور مستقیم هم به این نکته اشاره کرده!

اما در مورد این استایل خاص میشه گفت لاله تا حد زیادی برای انتخاب کفش و شلوار هم کلیشه‌ها رو کنار گذاشته. در اغلب موارد شلوار جین فیت یا نیم بگ و بوت پاشنه‌دار با پالتوی بلند ست میشه یا اینکه شلوار فیت با بوت بلند در اولویت قرار می‌گیره.

210631

لاله مرزبان و چهره ای به دور از تجملات!

خب همونطور که در تصاویر بالایی دیدین لاله مرزبان چندان اهل آرایش نیست و چهره به نسبت ساده ای هم  داره! خب این موضوع تو دوره زمونه ای که خانوما در هر شغل و شرایطی که باشن علاقمندن تا حسابی آرایش کرده و با یه نیسان فیلتر اینستایی دیده بشن یه نکته مثبت برای لاله مرزبان میتونه باشه که جذابم هست چرا که دیگه فیسای عروسکی چه از لحاظ میکاپ و چه لحاظ عمل زیبایی و .... اونقدری زیاد شده که حتی خیلیاشونم شبیه به هم میشن!

irs01_s3old_1562951769644210

یه چیزای باحال در رابطه با بازیگر شدن لاله مرزبان

لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

جدیدترین+عکس+از+لاله+مرزبان

ستایش هیچ، لاله مرزبان وقتی نامزد علی شادمان شده!

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، لاله مرزبان به جز ستایش در فیلم هایی همچون " مهمانخانه ماه نو" و "بی همه چیز" ایفای نقش داشته. لاله خانوم مرزبان در فیلم مهمتنخانه ماه نو با علی شادمان دوست بود که در این فیلم سکانس هایی وجود داره که کمی تا قسمتی مخاطب رو جذب خودش میکنه. در ادامه قسمتی از این فیلم را مشاهده می کنید. 

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب وخوش تیپ وخوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها