|

لباس پاتختی طور و قرمز مرجانه گلچین که بیست سال سنش کامبک خورد؛ کنسرت چه نور بازیه!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین که همیشه از بازیگرای شاد به حساب میاد، اینبار با لباسی قرمز و پاتختی طور تصویری از خود به اشتراک گذاشت که فیگوری جالب هم داشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه ما میدونیم که مرجانه گلچین از بازیگرای سن و سال دار در عرصه سینما و تلویزیونه که میتونه جای مادر خیلی از چهره ها باشه اما بهتره بدونید که مرجانه گلچین از خیلی از همون چهره هایی که گفتیم جای فرزندش هستن، روحیه ای فعال تر و شیطون تر داره. مرجانه گلچین گرچه که این روزا در سریال های تلویزیونی دیده نمیشه اما خب باید اعتراف کرد که مِن جمله بازیگرانی می باشد که تنها کافیه در سریالی دیده بشه و اون موقست که به راحتی میتونه مخاطب رو پای این جعبه جادویی بنشونه.

مرجانه گلچین مجرده و فرزندی هم نداره! از طرفی این چهره مشهور در اکثر اوقات به تنهایی دیده میشه و از اونجایی هم که تو اینستاگرام خیلی فعاله و پشت بند هم عکس و ویدیو ازخودش به اشتراک میذاره، به نظر میاد که علاقه به شدت وافری به عکس انداختن داشته باشه که یه صفحه به اییین پر ملاتی در اینستاگرام داره! مرجانه گلجین از بازیگران میلیونی در این فضای نامرئی می باشد که بیش از 1.6 میلیون فالوور داره. مرجانه بانو به تازگی هم تصویری ازخود منتشر کرد که لباس قرمز این بازیگر همراه با چهره آراستش حسابی مورد توجه کاربران و هواداران زیادی که داره، قرارگرفت.

marjanegolchin_331097477_6156599924363458_5682871895869545242_n

فیگور از بالا به پایین مرجانه گلچین!

البته که مرجانه گلچین از قدیم الایام این چنین بوده و همیشه ایشون رو با ظاهری جذاب دیدیم جوری که شاید خیلی از بانوان سن و سال پاین هم در این حد بَشاش نباشن!

مثلا یکی از اونها فریبا نادری که چندان حال و حوصله رسیدگی به ظاهر خودش رو نداره و گاهی اونقدر شنبه یکشنبه استایل میزنه و دیده میشه که عجیب به نظر میاد. اما مرجانه بانو تقریبا میشه گفت هیچوقت این مدلی نبوده و جالبه که بدونید هواداران بسیاری هم داره که خیلیاشون دهه هشتادی هستند!! خانوم بازیگر مشخصه که ژست از بالا به پایین نگاه کردن رو هم خیلی دوست دارند چرا که با فیگوری که بالاتر دیدین چند باری عکاسی داشتن که مشخص نیست چرا!

Untitled

کنسرت و صفا سیتی به سبک مرجانه گلچین

مرجانه گلچین همونطور که ابتدای متن هم گفتیم چهره ای شاده که اغلب هم این شاد بودنه تو ظاهرش دیده میشه. خانوم بازیگر انرژی بالایی داره و دائما در مهمانی و مراسمات و کنسرت و خلاصه ددر های مختلف به سر میبره و جالبیش اینجاست که هیچ یک هم از دست نمیده و همه و همه رو به اشتراک میذاره. مثلا در ادامه ویدیویی از این چهره مشهور می کنید که در کنسرت حصور دارند و 17 هفته پیش به اشتراک گذاشتن.

تبلیغات نانا طور مرجانه گلچین که عالی ازش پول درمیاره!

خب این روزا که میدونیم حسابی ترند شده هر کی تو اینستاگرام سری در سرا در میاره شروع میکنه به پول دراوردن. مرجانه گلچین نیزر به مانند خیلی از این چهره ها معرفی های بسیاری میذاره و متناسب با تبلیغش هم افاده داره.

مثلا در راستای همون تبلیغات باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم گلچین سلام
    میدونم خوشگل و نازی ، سالاری
    دیگه بیشتر از این جیگرمونو خون نکن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی