|

شکیرا جواب خیانت پیکه رو ناجووور داد؛ تقلای آقای فوتبالیست واسه خوشگل کردن نامزدش!

Clara Chia and pique shayanews

قصه جدایی پیکه و شکیرا شده شبیه یه میدون جنگ و هر روز یکی به یکی حمله می کنه و و در تازه ترین مورد شکیرا حسابی از خجالت پیکه و نامزدش دراومد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جنجال های پیکه و شکیرا دیگه داره به میدون جنگ شبیه میشه و هر حمله یکی از اونا با پاتک طرف مقابل روبرو میشه و این وسط رسانه های پاپااتزی و فضای مجازی حسابی خوش به حالشون شده و همیشه یه سوژه پیکه و شکیرا دارن. اما بیایید کمی به عقب برگردیم و ببینیم اصلاً پیکه و شکیرا چرا از هم جدا شدن؟ ماجرا از اونجایی شروع شد و شکیرا برای تور کنسرت در آمریکا و مکزیک بود و بعد از مدت ها برمی گرده به خونه و میفهمه که شوهر معوفش بعد از 12 سال زندگی مشترک بهش خیانت کرده و بلافاصله بچه هاش رو ورمیداره رو میه آمریکا همون جا از طریق وکلاش درخواست طلاق میده و خیلی زود از پیکه جدا میشه

اما اونی که پیکه باهاش به شکیرا خیانت کرده مامانِ گاوی است؟

پیش از این گفته شده بود که پیکه به دلیل خیانت و رابطه پنهانی با مادر گاوی هافبک جوان بارسلونا باعث پایان این پیوند طولانی شده است.

اما حالا روزنامه مارکا دست به افشاگری زده و گزارش داده است که مادر گاوی (گاوینین آناسی که بین ۳۵ تا ۴۰ سال سن دارد) ارتباطی به این موضوع ندارد و پیکه با فرد دیگری به شکیرا خیانت کرده است.

gavis mother

پای گاوی و مادرش خیلی زود از زندگی پیکه و شکیرا بیرون رفت و مشخص شد این خبر از اساس شایعه است. مارکا نوشته زنی که پیکه با او به نامزد و مادر فرزندانش شکیرا خیانت کرده، یک دختر دانشجوی بلوند ۲۰ ساله است که به عنوان مجری مراسم ورزشی فعالیت می‌کند. در همین حال به نقل از سایت سوشیالیته، پیکه که به خاطر مسائل کاری و تجاری به استکهلم پایتخت سوئد سفر کرده است در یک مهمانی تحت نام همایش بین‌المللی «ذهن درخشان» در کنار این دختر جوان دیده شده است.

حالا دیگه همه این خانوم رو شناختن و فهمیدن اسمش کلارا چیا هست و داستان از اونجایی شروع میشه که شکیرا در حالی که با همسرش زندگی خوبی داشته کلارا رو دیده اما هیچوقت فکرشو نمیکرده که این دختر بیست و چند ساله یه روز بشه باعث و بانی بهم خوردگی زندگی مشترکش!!

fb70cce2-f67f-417d-8ae8-e7b3b71ff7ed

وقتی کافه مَن عاشق شکیرا پیکه و نامزدش رو پرت می کنه بیرون!

بر اساس ویدئوی که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است، پیکه و کلارا از یک رستوران ژاپنی در بارسلون اسپانیا به خاطر شکیرا اخراج شدند.

گفته می‌شود صاحب این رستوران که از طرفداران شکیرا بوده، به محض مشاهده پیکه و کلارا به آن‌ها اجازه نشستن نداد و شخصا آن‌ها را به بیرون هدایت کرد.

دیس جدید شکیرا به جرارد پیکه در تازه ترین آهنگش

شکیرا به تازگی همراه با کارول جی، آهنگ جدیدی به نام TQG منتشر کرد و در آن دوباره چند کنایه تند به اسطوره باشگاه بارسلونا زده است. 

شکیرا با ادعای اینکه همسر سابقش سعی کرده با او بازگردد، می‌گوید: «حالا می‌خواهی برگردی، می‌توانی بگویی، آنجا منتظر من باش، انگار که من یک احمق هستم.»

او می خواند: «می‌خواهی برگردی، وقتی عکس من را لایک کردی حدس زدم.» اما در ادامه تاکید می کند که قصد ندارد اشتباهاش را تکرار کند.

شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدیدش به شریک جدید پیکه اشاره کند و خطاب به مدافع میانی سابق بارسلونا می‌گوید: «به عشق جدیدت بگو که من برای مردان رقابت نمی‌کنم.»

shakira-hurt-gerard-girlfriend-public-song-2-1024x738

تلاش پیکه برای خوشگل کردن رلِ جدیدش!

نامزد تازه پیکه یه دختر خیلی معمولی هست حتی شکیرا از اون به عنوان یه مگس مرده قرتی یاد کرده که زندگیش رو بهم زده. پیکه اما جهت زیباتر کردن معشوقه جدیدش بیکار ننشست و گفته میشود که کلارا چیا از جیب مبارک پیکه چندین عمل زیبایی انجام داده. 

جوردی مارتین این روزنامه نگار به جهانیان گزارش داد که پیکه اولین عمل زیبایی کلارا چیا رو بر عهده گرفته و این اطمینان رو حاصل نمود که عمل جراحی صرفاً یک روتوش کوچک روی لب‌هاست که ظاهرا در تصاویر جدید منترش شده از وی مشخصه!

pique

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این زن نشون داد زنان میتونن بجنگن بجای گریه کردن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی