|

پیکه واسه سیخونک آتیشی شکیرا چه بک ناجوری میزنه با دُخیه؛ شیشه مربایی که خیانتو لو داد!

gerard piqué and shakira shayanews

در حالی که داستان خیانت پیکه به شکیرا کمرنگ شده بود این خواننده زن کلمبیایی با خوندن آهنگی که تماما طعنه بود از این موضوع سر باز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا اخبار فوتبالیست ها در سطح جهان بیشتر از هر قشر دیگری سر و صدا کرده که خب هر کدوم به نحوی جنجالی میشن و اونایی رو که کل دنیا میشناسن هم دوچندان بیشتر زیر ذره بین قرار میرن. اما اینبار نوبت به جرارد پیکه این فوتبالیست اسپانیایی میرسه که البته پیکه جان مدتها پیش هم یک دور کامل زیر بار جنجال ها رفته بود اما حالا با به اصطلاح سیخونکی که همسر سابقش شکیرا زد دوباره بر سر زبان ها افتاد.

در حالی که پیکه و شکیرا این خواننده کلمبیایی 12 سال زندگی مشترک داشتند، سرانجام در سال 2022 به جدا شدگان پیوستند که خب جداییشون ابتدا دوستانه بود اما با پر و بال گرفتن توسط رسانه ها به پیچ و خم های نه چندان دوستانه ای کشیده شد تا جایی که شکیرا به تازگی آهنگی با نام BZRP Music Sessions #53 که پر از طعنه به شریک زندگی سابقش هستش، دوباره جداییش رو تیتر رسانه ها نمود.

fb70cce2-f67f-417d-8ae8-e7b3b71ff7ed

خیانتی که شیشه مربا لوش داد!

با دیدن و شنیدن ماجرای کشف خیانت پیکه میشه فهمید که کوچیکترین موارد هم میتونن شخص رو لو بدن، میگین چجوری؟ چندین خبرنگار در چند هفته قبل مدعی شدند که شکیرا این خواننده اَبر مشهور، راز خیانت همسرش رو از یک شیشه مربا خالی شده فهمیده چرا که چند روزی شکیرا دور از خانه بوده و در حالی که پیکه به دلیل رژیم مخصوصش مربا نمیخوره و دو فرزندشون هم علاقه ای به اون مربا ندارند، چطور این شیشه خالی شده؟ 

البته که خود شکیرا حاضر به تایید این داستان به صورت کامل نشد اما در مصاحبه ای گفت که بررسی یخچال باعث شده تا متوجه شود اتفاقاتی در نبودش تو خونه رخ داده.

Untitled

حالا شکیرا در موزیک ویدیوی تک‌آهنگ خود و راو آلخاندرو «Te Felicito» که در آن در حال باز کردن یخچال، سر الخاندرو را روی یک بشقاب می‌بیند، ظاهرا به این کشف تلخ، اشاره می‌کند.

02-80-768x408

شیشه مربا هیچ، تماس تصویری که شکیرا رو به خیانت مطمئن کرد!

البته که شیشه مربا تنها سوتی جرارد پیکه در مورد با فاش شدن خیانتش نبود و سال گذشته اش نیز در حالی که هنوز شکیرا با پیکه تو رابطه بودن، طی یک تماس تصویری شکیرا متوجه حضور مارتی در خانه اش شد چرا که مارتی جان با خیال راحت داشته از کنار پیکه رد میشده بدون اینکه توجهی به دیده شدنش در زمینه تصویر داشته باشه!! همین شد که شکیرا این خواننده مشهور جهانی از اینکه متوجه شد معشوقه همسرش در خانه، در جایی که فضای امن خود و فرزندانش بوده به راحتی لنگر انداخته، ویران شد!

این شد که شکیرا متوجه بشه رابطه مارتی و جرارد فراتر از اون چیزی بوده که فکرش رو میکرده!

04-72

اما کارآگاه های استخدامی شکیرا برای کشف خیانت، که اونها هم به شکیرا خیانت کردند!

شکیرا برای دونستن ریز به ریز جزئیات اومد و گارآگاهانی رو به طور خصوصی استخدام کرد اما در نهایت اونها نیز به شکیرا خیانت کردند و برخی از تصاویری که گرفته بودن به دست خبرنگاران رسوندن و بخشی دیگر به طور محرمانه باقی موند و هرگز منتشر نشد و این خواننده زن کلمبیایی مبلغ قابل توجهی رو برای حفظ حریم شخصیش پرداخت کرد.

pike-vaghtesobh

جالبه که جوردی مارتین، روزنامه نگار اسپانیایی و عکاس رسانه‌ای، میگه: "شکیرا نمی‌خواست این خبر منتشر شود، بلکه پیکه بود که برای انتشار این اخبار فشار آورد. ما از همان لحظه اول می‌دانستیم که این دختر کیست. او خدمتکار شب در دیسکویی است که پیکه زیاد به آن رفت و آمد می کرد."

14-25

و عمل زیبایی کلارا چیا مارتی معشوقه جدید پیکه!

اینطور که مشخصه پیکه از در کنار زنی مشهور و قدرتمند بودن خسته شده بوده و یا شاید هم عاصی، به همین سبب دختری 22 ساله به نام کلارا چیا رو ترجیح داده که از سطحی کاملا معمولی و با اندام و چهره ای معمولی تر بوده. اما پیکه جهت زیباتر کردن معشوقه جدیدش بیکار ننشست و گفته میشود که کلارا چیا از جیب مبارک پیکه چندین عمل زیبایی انجام داده. 

جوردی مارتین این روزنامه نگار به جهانیان گزارش داد که پیکه اولین عمل زیبایی کلارا چیا رو بر عهده گرفته و این اطمینان رو حاصل نمود که عمل جراحی صرفاً یک روتوش کوچک روی لب‌هاست که ظاهرا در تصاویر جدید منترش شده از وی مشخصه!

07-48

پیکه و شکیرا به دلیل مراحل حضانت فرزندانشون کمی تا قسمت موضوع جداییشون به طول انجامید اما سرانجام پیکه بعد از اتمام کارها به سفر زمستانه خود با کلارا چیا پرداخت و خلاصه که رفتن عشق و حال!!

247480

متن آهنگی که شکیرا درش تماما پیکه رو خراب کرد!

اما همونطور که در ابتدای متن گفته شد شکیرا موضوع خیانت رو با خوندن و انتشار آهنگی دوباره از این زخم سر باز کرد و در متن آهنگ تماما به پیکه و مارتی طعنه زد.

شکیرا در بخشی از ترانه خود می‌گوید: «تو فِراری را با رنو تویینگو عوض کردی - به خاطر کاسیو، قید رولکس را زدی.»

شکیرا در بخش دیگری از این آهنگ به سن «کلارا چیا مارتی» طعنه زد و گفت: «من اندازه دو تا 22 ساله ارزش دارم.»

627346723

پیکه ای که طعنه شکیرا رو بی جوان نگذاشت و یه بک جانانه زد!

اما داستان تیکه اندازی این دو چهره همینجا تموم نشد و پیکه شکیرا رو بی جواب نگذاشت. بازیکن سابق بارسلونا روز یکشنبه با ماشین توینگو به مسابقات ورزشی رسید، ماشینی که شکیرا با اون تحقیرش کرده بود. اما همونطور که ما عادت کردیم، پیکه همیشه پیام‌هایی با نکات خاص ارسال می کند و این بار هم‌همینطور بود. در واقع تمرکز بر روی خودرو کم بود و روی پلاکش بیشتررر!

نظریه ای که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشه اینه که پلاک خودرو (2511 MDJ) تصادفی نیست، بلکه به روز خاصی (25 نوامبر 2022) اشاره دارد که خواننده خانه‌اش در بارسلونا رو ترک کرد و اون رو با پیکه به اشتراک گذاشت.

همچنین دو حرف اول هم به فرزندانشان ربط پیدا میکنه. در واقع اعتقاد بر اینه که اونها حروف اول "Me DeJó" هستند که به کینه توزی این هنرمند پس از جدایی سرنوشت ساز اشاره دارد.

پیکه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی