|

سلفی زن و شوهری "ستاره پسیانی" با روشن خان که خیلی بهم میان؛ شَمایل جذابش چه خارجکیه!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر خوش فیسی که این روزا خیلی سرش شلوغ کار شده در اینستاگرام تصویری همراه با روشن خان ازش منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا سریالای شبکه خانگی به قدری مورد توجه قرار گرفتن و پر طرفدار شدن که مخاطب جان هر روز یه سریال برای دانلود داره که ببینه! اما میون اونا قطعا همشون محبوب نیستن و این روزا یکی "پوست شیر" خیلی دلنشین شده و یکی هم "جیران"! البته که باقی سریال ها هم مخاطب زیادی دارن و این یه موضوع سلیقه ای هستش اما این روزا جیران ظاهرا در حال ترکوندنه چرا که با وجود اینکه خیلی گش پیدا کرد اما هنوز هم طرفدار داره آنچنااانی! ستاره پسیانی یکی از بازیگرای جیران هستش که نقش نقره خاتون رو داره و تقریبا میشه گفت از همون اولای کار بوده. البته که ستاره پسیانی تو این دو سه سالی اونقدر ییشرفت کرده و غلیییظ شده که مخاطب شک میکنه ایشون به جز پدر جانشون آقای آتیلا پسیانی، عایا پارتی دیگه ای هم دارن؟ ستاره پسیانی همچنین در فیلم "علفزار" هم ایفای نقش داشت و جالبه که در تمامی پروژه ها هم کاراکتری منفی و شر داره در صورتی که شاید در واقع این چنین نباشه! در ادامه تصویری از ستاره بانو همراه با بازیگر نقش روشن مشاهده می کنید.

Untitled

وثتی ستاره پسیانی انگاری جز باباش پارتی دیگه ای هم داره!

البته که در رابطه با پارتی بازی باید بگیم که این روزا دیگه سینمای ما تبدیل شده به دو دسته. یکی اون دسته از بازیگرایی که خیلی خوشگل و عملی و سانتی مانتال هستند و روابط راحتی با عوامل برقرار میکنن و حسابی نقش میکیرن!

دسته دوم چهره های هستند که به مانند ساه بانو مامانی بابایی خاله ای عمه ای و ای اصلا رفیقشون تو این شغله و دستی بر آتش داره که البته این دسته هم خیلی مهمه چقدر تو کار باشه و مثلا بتونه به مانند سعید سهیلی مستقیم شخص مورد نظرش رو ببره سر یه کار خفن تو سینما، و یا مثلا از ریزه کاری شروع کنه! ستاره پسیانی نیز چندان در تلویزیون زحمتی نکشید و خیلی زود تو سینما و بر روی پرده نقره ای شهرت یافت.

البته که خانوم خانوما استعداد لازم رو داره و از بچگیش در این عرصه بوده و دیده چه مدلیه.

download (9)

قالب بازیگریه ستاره پسیانی که عییین باباشه!

ستاره خانوم پسیانی شاید چندان هنرمند جنجالی نباشه اما کارش رو خوب بلده و توانایی بازیگری رو داره. وی چندان اهل بازی در قالب کاراکتر های طنز نیست اما در عوض حسابی تو نقشای جدی درخشش خوبی داره.

ستاره پسیانی در اینستاگرام نیز بعد از دو فیلم و سریالی که بالاتر مثال زدیم بیش از پیش مشهور  شد. به خصوص در نقش نقره خانوم جیران که خیلی ها اصلا شیفته خانوم خانوما شدند و حالا ستاره پسیانی بیش از 200 هزار دنبال کننده داره که البته فعالیت خوبی هم براشون میکنه و زیاد عکس میذاره و همانند هنرمندان خشک و سیس بگیر نیست که سالی یبار ازشون عکس میبینی!

download (7)

شکل و شمایل جذاب ستاره پسیانی وقتی دست نخوردست ولی جذاب

ستاره پسیانی چهره نچرال و نازی داره و از اونجایی که اعتماد به نفس خوب و بالایی داره به چهره خودش تکیه میکنه نه اینکه مثل امثال خانوم نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما دم به دقیقه به صورتش وَر بره و زیر تیغ جراحی یا لوازش آرایش باشه!

در اینکه خانومای بازیگر این روزا حسابی زدن تو کار و بار فیسای عملی که اصلا شکمی نیست اما اینکه این مووضع در سینما یا صفره و یا صد، مخاطب رو متعجب میکنه چرا که یکی مثلا مثلا مثل ستاره بانو کلا هیچ دستی نمیبره و یکی ام مثل نیوشا بانو کلا از بیخ و بن میترکونه!

زندگی-ستاره-پسیانی-7

بیوگرافی خارجکی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

6-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها