|

فیگور تنگ و مارپیچ زنِ سپهر حیدری تو بدنسازی؛ پروتزش از درز الانه بزنه بیرون!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری از اونجایی که تو روند بلاگری به شدت یا گرفته تصاویر ناجور از خودش به اشتراک بزاره، اینبار به طور واضح این موضوع رو ثابت کرد!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- دیگه این تنها بازیگرا و چهره های هنری نیستند که رو بورسن و جالبه که بدونید آقایون فوتبالیست شدن بولد مجلس ناجووور! مثلا احتمالا از حواشی و جنجالات رونالدو خبر دارید و یا شاید هم گاوی و پیکه و ... خلاصه اینکه اگه دقت کرده باشین تو داستانای همشونم یکی یه خانوم و یا چنتا خانوم دخیلن و باید اعتراف کرد اصلا اگه تو موضوعی پای دخترا و خانوما وسط نباشه اون جریان زیاد جنجالی بشو نیست! اما تو ایران خودمونم هستند فوتبالیست هایی که به شدت این مدلی شدن و با استفاده از همسرانشون بیشتر دیده میشن. یکی از این چهره ها سپهر حیدری می باشد که البته از صدر جدولی هاست و اصلا با همسرش آرام جوینده بیش از پیش شهرت پیدا کرد. سپهر حیدری ک تو دهه نود مزدوج شد، حالا دوتا پسر فسقلی داره که آرام بانو با استفاده از اونها و البته حضوری پررنگ از خودش تو پیج، حسابی تونسته جلب توجه داشته باشه. سپهر حیدری چند وقتی میشه که کلا زار و زندگی رو به دبی منتقل کرده و به همین جهت خانوم خانوماش تو راحت ترین حالات به سر میبره!!

میگین نه؟ پس در ادامه ابتدا تصویر از آرام جوینده مشاهده می کنید که البته جدید ترین پست ایشون هستش.

aramarera_332309271_906650220676914_8839513478317510501_n

استفاده همسر سپهر حیدری از خودش جهت جذب دوزار فالوور!!

خب همونطور که با چشمهای خودتون دیدین آرام جوینده عکساش تو چه سبکیه! خانوم خانوما در حالی که هیییچ کپشنی برای این تصویر نداشت، با چهره ای که زیاد به نظر نمیرسه روتوش و فیلتر داشته باشه عکسش رو به اشتراک گذاشت و این دقیقا نکته ای هستش که از آرام جوینده بعیده چرا که این چهره تقریبا همیشه علاوه بر اینکه مثل بنز عمل و بوتاکس و پروتز داشت از انواع و اقسام میکاپ ها هم استفاده میکرد و در نهایت با یه فیلتر غلیییظ کار رو به اتمام میرسوند که چندان هم چهره زمینی پیدا نمیکرد و مثل فضایی ها میشد!!

همه اینها به کنار آرام یجوینده تو عکسای جدیدش بعد از اینکه پیجش نیم میلیونی شد، ژستاشم تغییر کرد و حالا در حالی که همش تریپای خیییلی جذب میزنه فیگور هایی قوسدار و عجیب میگیره که بیشتر به درد حرف و حدیث میخورن چرا که مدل طور هم نیستند که کاربر بگه ایشون رفته تو صنعت مدلینگ و انگاری تنها یک هدف داره و اونهم جلب توجهی عجیب با استفاده ابزاری از خودشه!!

Capture

وقتی آرام جوینده میخواد نشون بده فقط من این شکلی هستم و شما خانوما ندارییین!!!

البته که اینها تنها مواردی نبود که آرام جوینده به نمایش میذاره و ظاهرا خانوم خانوما در حالی که اصرار داره نشون بده من فلان اندام رو دارم و احتمالا شما بانوان ندارییین، بومرنگ و یا تصاویری رو منتشر میکنه که همیشه هم با یه قالب ژست هستند. اما آرام جوینده از اونجایی که به مانند همسرش یه ورزشکار حرفه ای هستش و قبلا کاراته کار میکرده، در حال حاضر بدنسازی رو حسابی دنبال میکنه و گهگاهی هم عکس و ویدیو های کوتاهی از دست و پای خود به اشتراک میذاره! البته که خب میدونید لباس برای بدنسازی چندان پوشیده نیست و اینجاست که همسر سپهر خان وارد عمل سانسور کردن میشه اما جوری که قشنگ آلارم بده و داد بزنه من اینجاااا برهنه هستم!! در ادامه تصاویری که خانوم خانوما ازخودش به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

unknown_330666644_552374136853154_3504860137535484473_n (1)

unknown_330926816_173690128744726_3144086071783998479_n

رفتار عجیب سپهر حیدری تو مجازی درمورد زنش!

اصلا ممکنه شما بازیکن پرسپولیس و یا استقلال بوده باشید چه در گذشته و چه در حال حاضر، بعد مثل بنز حساب بانکیتون پر پول نباشه؟ من که فکر نمیکنم!

سپهر حیدری تونسته یکی از بهترین شرایط ها رو برای همسر و فرزندانش مهیا کنه که البته مهم ترین دلیلش عشقه به خونوادشه. سپهر خان حیدری عاشقانه آرام جوینده رو دوست داره و دائما در حال قربون صدقه رفتنه بچهاشه! آقای فوتبالیست سابق گهگاهی هم از اونها تصاویری منتشر میکنه که هر بار سر عکس خانومش که میرسه کلی الفاظ رکیک بارش میشه که اصلا جالب نیستند. ناگفته نمونه در اینکه برخی از کاربران همیشه در صحنه به شدت بی ادب هستند نیز شکی نیست اما اینکه سپهر خان نیز همیشه و همیشه سکوت کرده هم جای تعجب داره!! از طرفی هم اصلا امکان نداره آرام جوینده عکس پست کنه و نفر اول قربون صدقه ها همسرش نباشه که خب این نیز چندان جالب نیست چرا که خیلی از کاربران این حرکتش رو شوری بیش از اندازه میدونن و میگن باشه بابا فهمیدیم مال توعه!!

ac-image-gq1648639326iY

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها