|

زن سپهر حیدری چه نافرم فیگورِ بدنسازی میاد؛ با تیپ گورخری زده تو کار فنگشویی!

aram jouyandeh shayanewd

زن سپهر حیدری از اون دست بلاگرایی هستش که تمام و کمال افتاده دنبال پول درآوردن و واسه هر چیزی که بهش پول بده تبلیغ می کنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرام جوینده یه بلاگر به معنای واقعیه کسی که با استفاده از شهرت همسرش و البته زیبایی ظاهرش تونست تو فضای مجازی و اینستاگرام برای خودش اسم و رسمی به پا کنه و حالا پیجش تو اینستاگرام نزدیک به 500 هزار نفر دنبال کننده داره. آرام جوینده قبل اینکه واد فضای مجازی بشه یه سالن آرایش و زیبایی داشت و کلی هم براش تبلیغ کرده بود اما خوب گویا چرخش نچرخید و خیلی زود مجبور شد تعطیلش کنه و بره سراغ یه شغل نون و آبدار و البته کم دردسر که همون بلاگری است.

خانوم از طریق پیج خودش کلی تبلغات جورواجور می گیره و واسه این تبلیغ ها خودش رو کلی بزک می ده و با لباس های جذاب و استعدادی که تو آرایشگری داره و البته زیبایی که بخش زیادیش عملی هست میشنه جلوی دوربین و از فلان کالا یا خدمات تعریف میکنه و به همین راحتی کلی پول سر می خوره میره تو جیب مبارک

آخرین نمونه از تبلیغات خانوم البته کمی عجیب بودو توجه مارو به خودش جلب کرد. خانوم واسه یه پیج فنگ شویی و انرژی درمانی تبلیغ کرده که اصلاً معلوم نیست چی هست و او خانومی که آرام جان داره براش تبلیغ می کنه کی هست و واسه ارائه چه خدماتی می خواد پول بگیره!

وقتی سپهر حیدری واسه دُخیا هم شده مربی!

علاوه بر آرام خانوم که راه پول درآوردن رو خیلی خوب یاد گرفته همسرش یعنی سپهر خان حیدری هم خوب راه و رسم پولدار شدن رو بلد شده و ایشون بعد از اینکه شد پیشکسوت فوتبال چند سالی تو تهران یه مدرسه فوتبال باز کرد و اونجا بچه هارو آموزش می داد بعد رفت  دبی و چند شعبه از مدارس فوتبالش رو اونجا هم توسعه داد و حالا مدیر و مربی 5 تا مدرسه و آکادمی فوتبال هست و جالب اینکه به دختر خانوم ها هم فوتبال یاد میده!

این چهره فوتبالی تو تازه ترین پست و استوری اینستاگرامش تصویری از دختران فوتبالی پست کرد که نشون میداد برای دختر خانوما هم مدرسه فوتبال به راه انداخته که احتمال زیاد در ایران نیست و شعبه دبی می باشد!

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

البته سپهر و تیم همکاران و مشاورانش که آرام خانوم هم جزوی از اونهاست واسه تعطیلات عید کلی برنامه خفن چیدن و می خواد یه دوره استعدادیابی ویژه و تست بزرگ برگزار کنن و اونایی که تو فوتبال استعداد دارن و البته وضع مالی توپی دارن رو بیارن دوبی واسه آموزش دیدن و احتمالاً فوتبالیست شدن تو آینده

sea

وقتی آرام جوینده بدنسازیش فراموش نمیشه!

تا به اینجای مطلب دیدین و شنیدین و با روش پول درآوردن این زوج آشنا شدید. در ادامه ویدیویی کوتاه از باشگاه و ورزش خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که خب به نوعی تولید محتوا محسوب میشه. البته که این روند در همه جای دنیا رواله و اشخاصی که شهرت دارند از روزمرگی و غذاهای لاکچری و لباسای نایس و خفن و ورزش کردن و عاشقانه با همسرشون و ... فیلم و عکس هایی به اشتراک میذارن تا هم حوصله کاربر سر نره و محتوایی گذاشته باشند و هم خودنمایی لازم شده باشه!

 

آرام جوینده و عکسایی که حسابی منشورین!

آرام جوینده رو میشه گفت از چهره های به شدت عروسکی باید ببینیم که قشنننگ زده یه دور که نه، ده دور فیسش رو کوبیده و از نو ساخته! این در حالیه که سپهر حیدری هیچ حرکتی تو چهرش انجام نداده اما همسری رو اختیار کرده که از این جوانب همه واحداشو پاااس کرده!!

آرام جوینده حالا تبدیل به ظاهری شده که شاید در نگاه اول و در عکس و فیلم ها زیبا به نظر بیاد و با زیبایی های مد امروز تو یک راستا باشه، اما طبیعی که اصلا نیست به کنار به شدت ناجور و مصنوعی دیده میشه جوری که انگاری عروسک باربی هستند و کارخونه عروسک سازی ساختتشون! در ادامه نمونه ای بارز از فیس خانوم خانوم رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده درش هست و آرام بانو در حال تبلیغات هستند! تبلیغ این روزا تبدیل شده به منبع درآمدی بسیار شاخ و پررر پول که بسیاری از چهره ها از راهش تا هفتاد نسلشون رو ساختن و حسابی پول پارو کردن!! البته که اینبار خانوم خانوما تبلیغ یک خانوم ساکن اوکراین رو داشت که ورزشکاری حرفه ای هستند و حسابی حواس کاربران رو از آرام پرت کردن!

unknown_240950810_394859828654151_4526207033420577996_n

Untitled+(3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایمان ارسالی در

    چرا نظر مردم و نشان نمیدهی ادمین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها