|

فیس عجیب زنِ سپهر حیدری با رُژ قرررمز که عین عروسکا شد؛ جا ناخون پنگال کاشته!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری که حالا از بلاگرای مشهور اینستاس، با انتشار تصویری از خود نشون داد علاقه ای به چهره انسان بودن نداره و میخواد عروسک باشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری فوتبالیست سابق پرسپولیس می باشد که حالا تبدیل به مربی فعال فوتبالی شده و این روزها حسابی سرش شلوغه! ممکنه تو ذهنتون بگردید و براتون سوال شه که سپهر حیدری مربی کدوم تیم فوتباله که باید بگیم سپی خان پنج مدرسه فوتبال در ایران و دبی داره که البته به تازگی این تعداد رو زیاد تر کرده و به پنج تا رسونده! سپهری حیدری در کنار مربی گری برای بچها، در دبی تو کارای اقامتی نیز فعاله و موسسه داره که خب همه اینا نشون میده این چهره در کناراینکه میخواسته پول خوبی دراره به دنبال مشاغلی همچون مدلینگ و رستوران زدن و این حرفها نبوده بلکه تو همون راه مورد علاقش یعنی فوتبال قدم برداشته!

اما از خود سپهر که بگذریم و برسیم به همسرش آرام جوینده، باید بگیم که آرام بانو جدیدا به شدددت فعال شدن و ظاهرا درآمدی که از جیب همسرش در میاد رو کم میدونن و لایف استایلی بسیار مرفه تر لوکس تر میخوان! البته اینکه خانوم خانوما هم فعال باشن و تنها با انداختن پا رو پا در انتظار پول شوهر نموندن خیلی هم میتونمه جذاب باشه اما نکته اینجاست که از چه راهی؟ آرام جوینده در اینستاگرام با انتشار عکس و فیلم های متفاوت و گاهی هم منشوری از خود پیجش رو برد بالا حالا نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده داره. در ادامه ابتدا تصاویری که این چهره از خود به تازگی منتشر کرده رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

unknown_331674437_112797721640841_8584959524435485155_n

وقتی آرام جوینده برای پلنگ شدن از هیچی غافل نمیشه! عجیب اما واقعی!!

شاید با دیدن این عکس ها اولین چیزی که به زبونتون بیاد بگید چقدرررر پلنگ! که خب البته راستم میگید چرا که آرام جوینده در عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس، و بعد هم آرایش و فیلتر های اینستاگرامی هیچی کم نذاشته و در حالی که به شدت چهره ای عروسکی و غیر طبیعی پیدا کرده همچنان سعی بر این داره تا غلظت کار رو ببره بالا!

خب میدونید که فیلترای اینستاگرام حتی اگه صورتی ساده هم داشته باشید باز شمارو یه جور دیگه میکنه و دیگه شباهت چندان زیادی با خودتون ندارید، چه برسه به الینکه موارد قبلی رو هم تا خرخره انجام داده باشید قطعا دیگه فیس انسان طور نخواهید داشت و تبدیل به چنین صورتی میشید که بیشتر شبیه به عروسک باربی و یا آدم فضایی هاست!!

آ

رژ قرمزی که همسر سپهر حیدری برای پول میزنه تو اینستا!

همونطور که در ویدیو مشخصه آرام بانو در حال تبلیغ محصولا آرایشی هستند که خب با توجه به اینکه همسر سپهر حیدری در این باب تجربه بسیاری داره و حتی تو ایران هم سالن آرایشی داشته، خب قطعا بهترین راه برای درآمد زاییش نیز هست.

اما نکته ای که مخاطب هم بهش اشاره داشت آرایش کردن این چهره در مقابل دوربین گوشی هستش که همرو منتظر میکنه تا ببینن آرام خانوم چه مدلی آرایش میکنه و رژ قرمز در نهایت رو فیسش چه شکلی میشه.

این روزا دیگه تبلیغات راهی پر پووول شده برای هر کسی که چهره عمل کدره داره و دستی هم بر آتشِ حاشیه! 

aramarera_139516020_115397437122524_2188027399696573336_n

اما مدرسه فوتبالی که سپهر حیدری برای دخترا راه انداخت!

اما علاوه بر آرام خانوم که راه پول درآوردن رو خیلی خوب یاد گرفته همسرش یعنی سپهر خان حیدری هم خوب راه و رسم پولدار شدن رو بلد شده و ایشون بعد از اینکه شد پیشکسوت فوتبال چند سالی تو تهران یه مدرسه فوتبال باز کرد و اونجا بچه هارو آموزش می داد بعد رفت  دبی و چند شعبه از مدارس فوتبالش رو اونجا هم توسعه داد و حالا مدیر و مربی 5 تا مدرسه و آکادمی فوتبال هست و جالب اینکه به دختر خانوم ها هم فوتبال یاد میده!

همونطور که در ابتدا بهش اشاره کردیم این چهره فوتبالی تو تازه ترین پست و استوری اینستاگرامش تصویری از دختران فوتبالی پست کرد که نشون میداد برای دختر خانوما هم مدرسه فوتبال به راه انداخته که احتمال زیاد در ایران نیست و شعبه دبی می باشد!

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

اما زایمانی که رفت زیر ذره بین! آرام بانو رو تخت زایمان!

از دیگر حواشی که وجود داره، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم

Untitled (1)

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان اون هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانوم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چجوری همسر سپهر حیدری تونسته ظاهر خودش رو آراسته نگهداره!

aramarera_121121681_707835739808106_833730930185675122_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی