|

تولد بازی عربی طور زنِ سپهر حیدری واسه شاه پسرش؛ آقاشم دُخیارو آورد تو زمین!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری بعد از اینکه آکادمی فوتبالش گسترش پیدا کرد حالا برای دختران مدرسه فوتبال به راه انداخته و قراره تو یه حرکت پر پول استعدادیابی کنه

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنان سابق پرسپولیس محسوب میشه که اون موقع ها حاشیه و جنجال خاصی نداشت اما امان از روزی که ازدواج کرد و اخبار سپهر حیدری رو با تیتر های مختلف و گاهی هم ناجور دیدیم! حالا چرا؟ چون آرام جوینده همسر سپهر حیدری مِن جمله چهره هایی می باشد که با موارد مختلف باعث شد تا هم خودش و هم همسرش برن قاطیه زوج های پر حرف و حدیث. آرام جوینده با سپی خان در دهه نود ازدواج کرد و به مرور تغییر چهره داد که خب همین متفاوت شدنه باعث شد تا این زوج حالا به جایی برسن که با انتشار هر عکس و فیلمی از خود، یه دور مورد عنایت الفاظ رکیک کاربران قرار بگیرن!!

البته که بهتره در ابتدای مطلب کمی از آرام خانوم دور بشیم و از سپهر حیدری شروع کنیم که بعد از اینکه در فوتبال پیشکسوت شد، شغل بعدیش رو هم تو همین زمینه انتخاب کرد و ادامه داد و حالا سپهر خان حیدری دارنده 5 شعبه مدرسه فوتبال می باشد! سپهر حیدری در مجموع تو اینستاگرامش اهل انتشار موضوعات ناجور نیست مگه اینکه تصویری از همسرش بذاره و کلی کامنت بخوره، اما اینبار این چهره فوتبالی تصویری از دختران فوتبالی پست کرد که نشون میداد برای دختر خانوما هم مدرسه فوتبال به راه انداخته که احتمال زیاد در ایران نیست و شعبه دبی می باشد!

unknown_326785351_913383393352245_7674153591875871303_n

سپهر حیدری تو دبی با مدرسه فوتبالش پوله که پارووو میکنه!

البته که سپهر حیدری در کپشن این تصویر از استعدادیابی و معرفیشون به تیم های اماراتی و اروپایی صحبت داشت و از طرفی هم تبلیغی ریز و مجلسی برای شغل دوم خود، یعنی موسسه مهاجرتی داشت که از این طریق بچها و خونواده هاشون رو هدایت میکنه به سمت موسسه خودش!

خب برخی از آقایون فوتبالیست هستند که بعد از اینکه کارشون با فوتبال تموم شد میرن سراغ مدلینگ بازی و تبلیغات و رستوران زدن و شغل های اینچنین مثل علیرضا نیکبخت! اما برخی هم هستند به مانند سپهر حیدری خب هم پول پارو میکنن از این طریق و هم شغل جذاب تری به نسبت موارد بالایی دارند و از این راه کلی استعداد رو میتونن به جامعه فوتبال راهی کنن!

unknown_301188373_350938013921939_2043410896341623719_n

تولدبازی سپهر حیدری و آرام واسه پسرشون تو رفاه کااامل!

اما سپهر حیدری خودش دو تا فسقلیه ناز داره که البته دوتاشونم پسر هستن و تو تصویر بالایی مشخصن، ولی از اونجایی که هنوز خیلی کوچولو سنن، با توپ و فوتبال در حد شوت کردن یک متری آشناییت دارند! دیاکو و آروکو دو فرزند سپهر حیدری و آرام جوینده می باشند که در رفاهی کامل به سر میبرن و آرام بانو هم از طریق خودش و بچها کلی فالوور جذب کرده که خب این همون داستانیه که ابتدای متن گفتیم همسر سپهر حیدری جنجال بازه!

دیاکو پسر بزرگه این زوج می باشد که به تازگی 5 ساله شده و دَدی و مامی براش تولدی کوتاه و مختصر گرفتن. البته که قطع به یقین این تولد با همین یک پست تموم نشد و مهمونی طور داشتن اما به دلایلی که خودشون میدونن محتوایی به اشتراک نذاشتن.

وقتی آرام جوینده هر چند سال یکبار فیسش هی میشه یکی دیگه، باز یکی دیگه و باز هم یکی دیگه!!

برسیم به آرام بانو که یه دختر دهه هفتادیه با کلی اختلاف سنی با همسرش که البته خیلی از زوج ها نشون دادن سن فقط یک عدده و تفاهم و لایف استایل درست حسابی و با عشق ربطی به این موضوع نداره! اما آرام بانو میدونیم که دیگه نقطه ای در چهرش نچرال باقی نگذاشته و تماما تا جایی که میتونسته عمل کرده! این در حالیه که هیچ تصویری هم از قبل عمل خانوم خانوما وجود نداره و آرام پیش تاز ازدواج با سپهر دست به این موارد زده بوده و یه دور کوفتیده و ساخته!  

 اما آرام جوینده به فیسی که داشت بسنده نکرد و خانوم خانوما پس از ازدواج نیز به شدت تغییر کرد و چند باری شد یکی دیگه، باز یکی دیگه و باز هم یکی دیگه که خب انقدر این روند پیش رفت ک به فیس حال حاضرش رسیده و با انشار عکس و فیلم از خودش با صورت پر از آرایش و عمل و فیلتر، اندام نمایی داره و اینجوریاست که خیلی زود پیج 200 هزار تایی خانوم خانوما میرسه به 500 هزار دنبال کنننده!

nody-اسم-دختر-سپهر-حیدری-1631100149

وقتی همسر سپهر حیدری مثل جم تی وی استایل میزنه ولی شبکه پنجاشو به فالوور نشون میده!

همونطور که گفتیم این خونواده جذاب در دبی لایف اسایلی جذاب و همچی تموم دارند اما از خوبیای آرام بانو اینه که حداقل به مانند خیلی از بلاگر ها نمیاد از ریز به ریز خوشگذرانی های خود و همسرش عکس و فیلم بذاره و با وجود اینکه مهمونی و پارتی و سفر و تفریحات بسیاری دارند اما به شدت کم دیده میشه که همسر سپهر حیدری تولید محتوایی اینچنین داشته باشه و یا شاید هم چون چندان تیپ های متعارفی ندارد قابل پخشاشون رو میذاره! مثلا خانوم خانوما مدتی پیش بومرنگی منتشر کرد که با سانسور خیلی چیزارو پوشونده بود اما در اخر مشخص بود که لباسی بسیار کوتاه ب تن دارند و اینجاست که این موراد رو سانسور میکنن تا بیشتر از این مورد هجوم نظرات ناشایست قرار نگیرنن.

aramarera_s instagram 2023-1-22 story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی