|

شُلکس بهاره رهنما با پاشنه بلنداش چه گشت لازمه؛ پریا خانم چه کرده مامیُ خاکشیر کرده!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از بازیگرای به شدت حاشیه داریه که یان روزا قرص سکوت میل کرده و تنها با استایل های عجیب الخلقشه که ابراز وجود داره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر سابق سینما و تلویزیون و بلاگر و حاشیه بسازه حال حاضر می باشد که چندان محبوبیت قبل رو نداره چرا چون دقیقا به همون دلیلی که گفتیم سابق و حال حاضر!! بهاره رهنما تا چند سال پیش فقط و فقط با عنوان بازیگر اونم تو حوالی طنز دیده میشد اما حالا مخاطب بهاره رهنما رو یه جور دیگه می بینه که چندان جالبم نیست و اسم و رسم خوبی هم نداره!

بهاره رهنما میدونیم که یه مدت با شوهر بازی یک و دو حاشیه ساخت بعد با طلاق بازیاش و بعد از اونهم با بلاگری و درآمد نجومی و استایل و ظواهر عجیبی که ازش دیده میشد! حالا این ظواهر چیا هستند؟ مثلا بهاره رهنما یه مدت گیر داده بود به اینکه حسااابی نامتعارف بچرخه و این روندشم روز به روز بیشتر میشد تا جایی که خانوم خانومارو در شکل و شمایلی دور از انتظار میدیدیم و هر بار باید بیش از پیش تعجب میکردیم! بهاره رهنما اون زمان که البته همین چند ماه پیش میشه، دیگه داشت کارش به کشف حجاب میرسید و پیرسینگ و تتو و فیلر بازیایی که تو صورتش داشت و تیپای ناجورش باعث شده بود تا منفور و منفور تر بشه اما به یکباره خانوم خانومارو با فاز و نولی جدید دیدیم که واقعا هنوز هم عجیبه اینهمه تغییر و چند رنگ بودن!

بهاره بانو در حال حاضر خیلی وقته که حتی یه تار از موهاشونو بیرون نمیذارن و در حالی که حجاب سر رو کاملا رعایت کردند مثل بننننننننننننننز آرایش میکنن و لباس هایی اندامی و کوتاه به تن دارند! واقعا این راه جدیدی که بهاره رهنما در پیش گرفته معنیش چیه خدا میدونه!

بهاره+رهنما

بهاره رهنما خوبیایی که هررر کسی نداره!

بهاره رهنما رو حالا انقدر ازش بد گفتیم و انتقادات و نکات منفی رو شمردیم بهتره که یکمم از خوبیاش بگیم که شاید بشه گفت بهاره رهنما از سفت و سخت ترین بانوان میون بازیگران هستش چرا که از طرفی هم از فحش خور ترررررین هنرمندانه اما هیچگاه به مخاطبش جواب توهین رو نداده مثلا مثل نفیسه روشن!

بهاره رهنما حالا درسته که دو ازدواج ناموفق داشته اما خب تونسته رو پای خودش بایسته و با هر روش درست و غلطی که بوده خودش خودش رو کشیده بالا. بهاره خانوم در حال حاضر هم اینطور که معلومه همسری به طور علنی نداره و از خونوادش هم دوره و تنها گاهی با دخترش پریا تصاویری میذاره و قربون صدقه تک فرزندش میره!

ss

unknown_299179659_2161923357323789_4012584691925513237_n

پریا خانوم چه کرده مامانو دیوونه کرده! واسه زن بابا سنگ تموم گذاشت!

حالا یکم از احوالات بهاره رهنما دربیایم و برسیم به تنها دخترش پریا قاسم خانی، باید بگیم که ایشون نیز به مانند مامان جانشون یه روحیه عجیب پسند دارند اما نکته جالب اینجاست که در مورد مجازی بازی دقیقا نقطه مقابل مادرش قرار داره و چندان اهل اینستاگرام و انتشار هررر چیزی نیست.

خب میدونیم که پیمان قاسم خانی نیز بالاخره بعد از چند سال تنهایی سرانجام با میترا ابراهیمی ازدواج کرد. گرچه فاصله سنی این زوج زیاده و همچون پدر و دختر میمونن، اما انگاری تفاهم خوبی دارن و همانمند خانوم رهنما و آقای عباسی به دنبال ایجاد حاشیه به هر قیمتی نیستن!

از طرفی مدتی پیش پریا خانوم قاسم خانی از اونجایی که یه عکس مامان کُشون منتشر کرده بود نشون میده که رابطه بسیار خوبی با همسر پدرش داره و چرا که همونطور که در ادامه مشاهده می کنید تصویری عاشقانه از اونها به اشتراک گذاشت که خب برای کاربران جای تعجب داشت!

Untitled (1)

بهاره رهنما و گونه های دو کیلویی

بهاره رهنما رو باید سلطان آرایش و عمل های زیبایی دونست خانم عکس های جدیدی از خودش منتشر کرد که کاملً با قبل فرق کرده و انگاری حسابی سرش گرم تزریق ژل و خوشگلاسیون بوده. در واقع بهاره رهنما در این یکی دو سال به قدری آرایشگاه و سالن زیبایی رفت و پیش فلان آقای دکتر عمل زیبایی کرد و بوتاکس تزریق کرد که حالا در آستانه 50 سالگی چهره اش کاملاً مصنوعی و عملی شده.

unknown_299031855_134295579067482_2247687380829377053_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها