|

فاز باحال ریحانه پارسا واسه هَپی مَپیش؛ آرتیست خانوم چه بدنسازی فیگور میاد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا این روزها واسش ایم خیلی خاصی هست و خانم حسابی کیفش کوکه حالا چرا؟ آخه تولد بیست و پنج سالگیش رو متفاوت تر از هر سال جشن میگیره

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ریحانه پارسا مصداق بارز لگد زدن به بخت و اقباله! ریحانه خانوم ره صد ساله رو یک شبه رفت و فقط با 5 تا فیلم که دوتاشون هم هنوز اکران نشده و کسی ندیده شد یه سوپراستار و کلی پیشنهاد بازی و کار به سمتش روانه شد اما ریحانه پارسا گویا ظرفیت این حجم از توجه رو نداشت و با یک تصمیم ناگهانی سرنوشتش رو جور دیگه ای رقم زد.

ریحانه پارسا تو ابتدای مهاجرتش به ترکیه اوضاع خیلی ناجوری داشت و به افرادی نزدیک شده بود که همه فکر و ذهن شون قمار و تیغ زدن مردم بود و خانم بازیگر هم خواسته یا ناخواسته شده بود ملعبه دست اون ها..... ریحانه پارسا تو اون ایام دائم الخمر بود افسردگی شدید داشت و حتی چندین نوبت شایعه شده بود که قصد خودکشی داره!

100

وقتی ریحانه پارسا داره میره پیشواز تولدش

ریحانه پارسا متولد یک اسفند 1377 است و دوشنبه 24 سالش تموم میشه و وارد بیست و پنجمین سال زندگیش میشه و حالا خانم بازیگ که قدری اوضاع احوال زندگیش روبه سامان هست و زندگیش افتاده رو غلتک ویدیویی تو پیج اینستاگرامش منتشر کرد و رفت به پیشواز تولدش.

البته خیلی نباید به این ویدیو چند ثانیه ای اکتفا کرد و احتمالاً ریحانه خانوم پارسا و نزدیکانش تو ترکیه علی الخصوص نامزدش آقا میلاد تدارک مفصلی دیدن و ویدیوهای بیشتری از تولد ریحانه خانوم رو تو اینستا ببینیم.

بدنسازی خفن ریحانه پارسا البته با مدل تارزانی

گفتیم که ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و علاوه بر این خانوم از اون فاز افسردگی که مدتی بهش مبتلا شده بود هم دراومده و حال هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش و بازیگری و کارگردانی داره یه سری کارهای هنری دیگه هم انجام میده که گویا قرار شگفتانه ریحانه پارسا باشه و خانوم تو یه فرصت مناسب ازشون رونمایی کنه.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانی ایشون داره.

reyhaneparssaa_311823164_345099021147477_1525565582571574933_n

unknown_322241774_707109390758570_6156307811656657545_n

وقتی ریحانه پارسا مردای زندگیش رو شست گذاشت رو بند!

ریحانه پارسا خیلی دل خوشی از مردهایی که تا به امروز تو زندگیش بودن نداره و حسابی از اون ها کینه به دل گرفته. خانوم بازیگر باباش رو که تا حالا چندین و چند بار تو اینستاگرام حسابی مورد عنایت قرار داده و با الفاظی زشت ایشون رو خطاب کرده. پدربزرگش رو هم این اوخر مسئول بدبختی خودش و مادرش معرفی کرده بود. کوشکی رو هم که با فیلم جدیدش و شخصیت منفی که کپ او هست حسابی ازش انتقام گرفت!

rayhane

البته این رو هم بگم که آقا میلاد استثناس و ریحانه خانوم کلی دلبسته نامزد خوش تیپش شده و اون رو یه مرد واقعی می دونه و برای ادامه زندگی کاملاً روش حساب باز کرده.

ریحانه پارسا عکسای عروسی که واسه خیلی قبله!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش بیش از 3 میلیون دنبال کننده داره عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه و همیشه هم سعی داره تا نکته ای رو نشون بده و جلب توجه کنه و پشت هر عکس و متنش یه چیزی هست.

اما ریحانه خانوم پارسا که سن و سال زیادی هم نداره انگاری مطلب کم آورده و به تازگی از عکسای بچگیاش داره استفاده میکنه که خب هم در نوع خودش برای کاربران جالبه گذشته که فلان بازیگر رو ببینند و هم باز کرمی که درون ریحانه خانوم وجود داره فعال شده و از عکس نوجوونیش هم برای جلب توجه استفاده میکنه و خیلی از کاربران همیشه در صحنه که افکار مریض دارند هم نظراتی نه چندان جالب دادند.

500 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی