|

رونمایی ریحانه پارسا از نامزد سن نوحِش؛ بدنسازی چه ناجووور به خانوم ساخته!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی عکس های جدید از خودش و البته نامزد سن بالاش منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- ریحانه پارسا تا همین یکی دو سال پیش و قبل اینکه پل های پشت سرش رو خراب کنه و از ایران بره جزو با استعدادترین و آینده دار ترین بازیگران ایران بود و خیلی ها مِن جمله پیمان خان قاسمخانی که تو فیلم خوب بد جلفش از ریحانه پارسا استفاده کرده بود گفته بود که اگه ریحانه قدر خودش رو بدونه و به حاشیه نره قطعا آینده درخشانی تو بازیگری خواهد داشت.

اما ریحانه جوان نه تنها به توصیه پیمان و بلکه به حرف هیچ کس گوش نداد و مسیر دیگه ای رو برای زندگی و آینده اش انتخاب کرد و مسیری که مهاجرت نقطه شروعش بود و خانوم بازیگر رفت ترکیه و در آغازین روزهای مهاجرت کاملاً سردرگم بود و هر کسی که هر پیشنهادی بهش میداد رو قبول می کرد و یه جورایی میشه گفت دست رد به سینه هیچ کس نمی زد! این امر کم کم داشت برای ریحانه پارسا دردسر ساز میشد و هر روز اسم خانم بازیگر در کنار یکی از قماربازان و شارلاتاتن های ساکن ترکیه قرار می گرفت. اما خدا انگار ریحانه رو دوست داشت و شرایطی به وجود اومد که بساط قمار از ترکیه برچیده شد و میشه گفت نه ریحانه بلکه این افراد از دور ریحانه پارسا دور شدن.

100

وقتی ریحانه پارسا دلش یاد ایام گذشته کرده!

ریحانه پارسا خب زندگی شخصی و خونوادگی خیلی خوبی نداشت و پدر و مادرش خیلی سال پیش از هم جدا شدن و ریحانه بخش زیادی از کودکی و نوجوانیش و با پدر بزرگ و ماد بزرگش سپری کرد و به گفته خودش هیچ وقت محبت پدر و مادرش رو درک نکرد این گذشته تاریک باعث شد که ریحانه از پدرش حسابی کینه به دل داشته باشه و هر از گاهی حسابی از خجالتش دربیاد. اما حالا خانوم بازیگر عکس های از دوران کودکیش منتشر کرده که برخی از اون ها به خصوص عکس هایی که مربوط به عروسی دوباره باباش بوده حسابی برای کاربرا جذاب بود.

re5

rey5

reyhaneh (1)

وقتی ریحانه پارسا میون زمین و آسمون ورزش می کنه خیلی قشنگ!

ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و علاوه بر این خانوم از اون فاز افسردگی که مدتی بهش مبتلا شده بود هم  دراومده و حال هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش و بازیگری و کارگردانی داره یه سری کارهای هنری دیگه هم انجام میده که گویا قرار شگفتانه ریحانه پارسا باشه و خانوم تو یه فرصت مناسب ازشون رونمایی کنه.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانی ایشون داره.

unknown_319704861_581093330698121_5679316947745586436_n

unknown_311823164_345099021147477_1525565582571574933_n

علاوه براین ریحانه عکسی هم از گوشیش منتشر کرد که نشون خانوم روز گذشته بیش از 13 کیلومتر پیاده روی کرده و کلی کالری سوزوند!

reyhaneh

ریحانه پارسا و آقای شوهری که خیلی ازش بزرگتره!

ریحانه پارسا در ادامه مسیر تکاملش تو ترکیه به تازگی با یه پسر ایرونی هم گویا نامزد کرده و هر از گاهی سلفی یا عکس های دونفره ای از خودشون منتشر می کنن. تازه ترین عکس دو نفره اون ها البته کمی بحث برانگیز شد و خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

rey

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیلو ارسالی در

    خداوند به لطف ومهربانیش بنده اش به راه درست ومثبت هدایت کنه و....

  • داود اخلاقی ارسالی در

    ریحانه پارسا دختر ایران واین سرزمینه. انشاا.. خداوند بزرگ مشکلاتش را حل کنه..

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا 😔😔

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها