|

ریحانه پارسا واسه دوزار فالوور مامان چیتان پیتانشم رویید؛ پاشنه بلندای تیزشو!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و بازیگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که هربار با موضوعی سر فالووراشو گرم میکنه و اینبار هم با طناب زنی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا رو قطع به یقین می شناسید چرا که این بازیگر جوان سینما که البته سابقا در ایران بازی میکرد و حالا تبدیل به یک مهاجرت کرده شده، قبلنا هم در تلویزیون و هم سینما ایفای نقش داشت اما چیزی نگذشت که خانوم خانومارو در حال کشف حجاب و لباس دیدیم و بعد هم اتفاقاتی پشت بند هم ریحانه پارسا رو بولد و بولد تر کرد. ریحانه پارسا بازیگر خوبی بوده و هست چرا که اون تایم برای خونواده و کارگردانان ایفای نقش میکرد و حالا در اینستگرام بازیگری دارد، اونهم از نوع گول زدن و اطوارهای مختلف برای جذب فالوور!

ریحانه پارسا این روزا گرچه بر روی پرده نقره و یا در جعبه جادو دیده نمیشه، اما اینستاگرامش یه تنه کافیه تا تمام توجهات رو به خودش جلب کنه. شاید بپرسین یعنی چی چرا چجوری، ریحانه پارسا که دیگه حاشیه ای نداره و اینجاست که باید بگیم خانوم بازیگر با استفاده از انتشار ویدیو و عکس های جورواجور و گاهی عجیب از خود نگاه هارو به خود متمرکز کرد هرچند که خیلیا اصلا دیگه دل خوشی از این بازیگر ندارند و تنها برای دیدن بیش فعالی های ناجور وی دنبال کنندش هستند!!

اما ابتدا در ادامه ویدیویی از طناب زدن خانوم خانوما مشاهده می کنید که قطره ای تولید محتوای بی محتوای ایشون رو نشون میده.

وقتی بیش فعالی زیادی به ریحانه پارسا فشار میاره!

البته که ریحانه پارسا کلا این مدلیه که تو همممه رقم موضوعی دخالت داره و هیچ کاری نیست که انجام نده و یا اظهار نظر نکنه! به همین علت خیلی وقتا میره تو حاشیه که اصلا این قضیه دقیقا چیزیه که ریحانه میخواد تا بشه! ریحانه پارسا تو این دو سالی که رفته هررر کاری که بگین ازش دیده شده! خانوم خانوما ابتدا به امید پولدار شدن و دلار پارو کردن رفت که با پویان مختاری سایت شرط بندی و قمار پارسا بت رو بزنه اما دید ای دل غافل هیشکی تو این دنیا به آدم وفادار نیست به خصوص اینکه از نوع قمار بازش باشه!

بعد که تنها شد زد تو کارای مختلف جهت رفع نیاز زندگی و اینجا بود که ریحانه پارسا رو تو فاز و نول های مختلف می دیدیم! یک روز شد تعمیرکار ماشین و دائما در خودرو های مختلف در حال گازدادن دیده میشد، روز دیگر شد مدلینگ و عکس برهنش با ژستای نه چندان جالب رفت روی مجله فیک خارجی، روز بعد شد هنرمند و آرتیست و سعی داشت تا تابلو نقاشی های دیجیتالی خودش رو به فروش برسونه اما خب انگاری این هم اون نقطه اوجی نبود که ریحانه میخواست و چندان مورد استقبال قرار نگرفت!

ریحانه پارسا و روابط ناجور! خانوم چجوری وارد بازیگری شد؟

البته که اینها تنها کمی تا قسمتی از فعالیت های ریحانه پارسا بود که بی جزئیات گفته شد اما خب راستش رو بخواید خانوم بازیگر با وجود اینکه چندان سن و سال بالایی نداره اما در روابط زیادی هم داخل و خارج شده که خب این آخریه انگاری موندگار تر بوده و ازش به طور کامل رونمایی هم کرد. 

اما به نظرتون ریحانه پارسا برای اولین بار چجوری وارد این عرصه شد؟ پارتی داشت؟ اصلا! پول داده بود؟ ابدا! شاید هم رفت و تست داد؟ این هم خیررر!

unknown_287122355_558014135732820_5314114920589148046_n

و اما داستان این دختر گارسون که شد بازیگر و رفت ترکیه و شد خدای حواشی!

خب داستان از این قراره که لیلا بوشهری هنرپیشه سینما و تلویزیون در یک گفتگو از ماجرای عجیب انتخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر می گوید و اینکه ریحانه در کافه کار می کرد و اتفاقا در بازیگری بسیار بی استعداد بود. خانوم بوشهری انخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر را اینطور توصیف می کند: شبی که تهیه کننده و کارگردان سریال پدر متوجه شدند بازیگری که برای یکی از نقش های سریال در نظر گرفته بودند قادر به همکاری با آنها نیست، برای رایزنی و اینکه چه باید بکنند دور هم جمع شدند.

یکی پیشنهاد داد که آن نقش را کامل حذف کنیم . دیگری گفت در این ۲۴ ساعت باقی مانده تا فیلمبرداری شخصی را پیدا کنیم. سومین نفر گفت کار را از جایی دیگر شروع کنیم تا بازیگری تازه پیدا شود و چهارمی و ...

هر کدام پیشنهادی داشتند تا اینکه یک نفر در آن جمع گفت :«من دختری را میشناسم که در کافه ای که مرتب می روم گارسون است. از آنهاست که بعید می دانم به پیشنهاد حضور در سینما جواب منفی بدهد!» پس دسته جمعی به آن کافه رفتند و آن خانم را دیدند و پسندیدند و به این ترتیب ریحانه پارسا وارد سریال پدر شد، فیلم بازی کرد، مشهور شد، اینفلوئنسر اینستاگرامی شد، به ترکیه رفت و مابقی ماجرا را که می دانید.

ریحانه ای که به هررر طریق خودنمایی داره!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش با وجه به تغییراتی که گفتیم داشته تا به حال یه صدباری عکس پست کرده و باز پاکیده ما اینبار با توجه به شرایطی که تو ایرانمون در این چند ماه رخ داد و خیلی از بازیگران به خصوص اونورآبی ها زبانی دراز پیدا کردند و از راه دور پست و استوری هایی به اشتراک میذاشتند، ریحانه خانوم نیز چنین بود که در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که حالا جدا از اینکه کپشنی کوتاه داشت، بیشتر سعی بر این داشته تا جلب توجهی با عکس خودش داشته باشه و اونرو به اشتراک بزاره، البته به این بهانه!!

unknown_325254337_589491689673737_9158602215154460397_n

مامان زیادی جَوون ریحانه پارسا که از دست باباش شوهر فرار کرد!

اما از همه اینها گذشته نکته ای جالب؛ ریحانه پارسا چند ماه پیش مدتی داداش کوچولوش رو آورده بود پیش خود شکه البته همراه با مادرش اومده بودن و کلی پیش ریحانه بودن. خانوم بازیگر پرحاشیه هم خب از اونجایی که هی بهش میبستن تو خانواده نداری و از این حرفها، اومد و از فرصت استفاده کرد که برای مدتی تولید محتواش هم دراد و اینجا بود که یه عالمه عکس و فیلم با این کوچولوی دوست داشتنی که اسشم پارسا پارسا بود منتشر کرد. اما به تازگی ریحانه پارسا ویدیویی از خود به همراه دوستش به اشتراک گذاشت که در حال ورزش کردن بودن و کامنتی توجه بقیه رو به خود جلب کرد. این کامنت مادر ریحانه بود که البته پیجی پرایوت و شخصی بود و موضوعی که جالب به نظر رسید چهره به شدت جَوون مامان خانوم بود!! در ادامه این پیج رو مشاهده می کنید.

البته که آقایی که در تصویر حضور دارند پدر ریحانه نیست و ریحانه همیشه از پدرش با الفاظی ناجور و فحس یاد میکنه!!

Capture

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    دمت گرم خوش بحالت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها