|

بدنسازی خفن ریحانه پارسا البته با مدل تارزانی؛ واسه دوزار فالوور چی رو کرده!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا با عکس هایی که تو اینستاگرام از دوران کودکی و نوجوانی خودش منتشر کرد دوباره خبرساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
19

شایانیوز- ریحانه پارسا جزو اون دسته از افرادی است که به سرعت به اوج محبوبیت رسید و فقط با یک سریال شد شهره شهر و همه ایشون رو شناختن. خانوم پارسا به شکلی خیلی اتفاقی و یهویی وارد عرصه بازیگری شد. لیلا بوشهری هنرپیشه سینما و تلویزیون در یک گفتگو از ماجرای عجیب انتخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر می گوید و اینکه ریحانه در کافه کار می کرد و اتفاقا در بازیگری بسیار بی استعداد بود.

خانوم بوشهری انخاب ریحانه پارسا برای سریال پدر را اینطور توصیف می کند: شبی که تهیه کننده و کارگردان سریال پدر متوجه شدند بازیگری که برای یکی از نقش های سریال در نظر گرفته بودند قادر به همکاری با آنها نیست، برای رایزنی و اینکه چه باید بکنند دور هم جمع شدند.

یکی پیشنهاد داد که آن نقش را کامل حذف کنیم . دیگری گفت در این ۲۴ ساعت باقی مانده تا فیلمبرداری شخصی را پیدا کنیم. سومین نفر گفت کار را از جایی دیگر شروع کنیم تا بازیگری تازه پیدا شود و چهارمی و ...

هر کدام پیشنهادی داشتند تا اینکه یک نفر در آن جمع گفت :«من دختری را میشناسم که در کافه ای که مرتب می روم گارسون است. از آنهاست که بعید می دانم به پیشنهاد حضور در سینما جواب منفی بدهد!» پس دسته جمعی به آن کافه رفتند و آن خانم را دیدند و پسندیدند و به این ترتیب ریحانه پارسا وارد سریال پدر شد، فیلم بازی کرد، مشهور شد، اینفلوئنسر اینستاگرامی شد، به ترکیه رفت و مابقی ماجرا را که می دانید.

ریحانه پارسا که در صفحه اینستاگرامش نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه و همیشه هم سعی داره تا نکته ای رو نشون بده و جلب توجه کنه و پشت هر عکس و متنش یه چیزی هست.

اما ریحانه خانوم پارسا که سن و سال زیادی هم نداره انگاری مطلب کم آورده و به تازگی از عکسای بچگیاش داره استفاده میکنه که خب هم در نوع خودش برای کاربران جالبه گذشته که فلان بازیگر رو ببینند و هم باز کرمی که درون ریحانه خانوم وجود داره فعال شده و از عکس نوجوونیش هم برای جلب توجه استفاده میکنه و خیلی از کاربران همیشه در صحنه که افکار مریض دارند هم نظراتی نه چندان جالب دادند.

2

البته ریحانه پارسا پیش تر هم عکس هایی از دوران نوجوانی خودش منتشر کرده بود که عکسش تو عروسی باباش حسابی تو اینستاگام وایرال شد!

reyhaneh

وقتی ریحانه پارسا حال و هوای این روزهاش کلی فرق کرده!

ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و علاوه بر این خانوم از اون فاز افسردگی که مدتی بهش مبتلا شده بود هم  دراومده و حال هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش و بازیگری و کارگردانی داره یه سری کارهای هنری دیگه هم انجام میده که گویا قرار شگفتانه ریحانه پارسا باشه و خانوم تو یه فرصت مناسب ازشون رونمایی کنه.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانی ایشون داره.

unknown_322241774_707109390758570_6156307811656657545_n

 

unknown_319805588_816620802969944_2888434332603734749_n

وقتی ریحانه پارسا خودش رو جا مونالیزا می نشونه!

اخیراً بین سلبریتی ها خیلی مد شده که میان عکس صورت خودشون رو روی بدن بازیگران معروف می زارن و یه جورایی خودشون رو جای اون ها جا می زنن. ریحانه پارسا اما تو بین هم صنفان خودش ابتکار به خرج داده و خودش رو جای مونالیزا جا زده و تصویری که درست کرده رو تو اینستاگرام منتشر کرد. البته موضوعی که هست اینه که این عکس خیلی خوب نشده یه جورای خنده دار و مسخره شد!

 unknown_277034233_690815908701224_5744210518671081442_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی