|

استایل پر زر و زیور زن نیکبخت واسه یه مهمونی؛ خانم با آقاش چه لاوی می ترکونه!

alireza nikbakht and his wife shayanews

علیرضا نیکبخت و همسرش مونا واسه سالگرد ازدواج شون یه چند تا عکس جذاب گرفتن و برای اینکه همه این عکس هارو ببینن تو فضای مجازی و اینستاگرام…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا نیکبخت جزو اون دسته فوتبالیست هایی که حاشیه هاش پررنگ تر از متن ش بود و بیش تر از اینکه فوتبالش به چشم بیاد سایر مسائل و حواشی که داشت در کانون توجه بود. البته خود آقای فوتبالیست هم انگار از این وضعیت ناراضی نبود و دوست داشت که اسمش همیشه سر زبان ها باشه. این سر زبان افتادن البته برای علیرضا خان کم دردسر نداشت و حتی کار نیکبخت به بازداشت و تعهد تو کلانتری هم کشیده شده بود.

حالا اما به نظر نیکبخت دیگه از اون فضا فاصله گرفته و بعد ازدواجش با مونا خانوم حسین پور که البته ازدواج دوم آقای فوتبالیست بود حسابی نیکبخت خان پخته شد و دیگه از اون همه حواشی فاصله گرفته و داره با آرامش با همسرش زندگی می کنه. این ایام گویا سومین سالگرد ازدواج نیکبخت و زنشه و حالا خانوم اومده به همین مناسبت یه جشن کوچیک گرفته و عکساش رو تو اینستاگرام پخش کرده.

unknown_326136221_3212323759078759_4968570932354656848_n

unknown_326070234_8605955626145763_4148896459377300688_n

خانوم نیکبخت واسه این عکساش یه کپشن جذاب هم نوشت:

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست . . .
از وقتی با همیم


از وقتی با همیم

روزها و روزها گذشته

چه تلخ چه شیرین

معبود را شاکرم

که در تلخی ها کنارم بودی

و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی

سومین سالگرد ازدواجمون مبارک

چرا مونا خانوم با این همه تقلا هنوز نیومده تو چشم؟

مونا نیکبخت گویا چون چندان مورد علاقه کاربران نیست چرا با وجود ابنکه تمام تلاشش رو میکنه که جذب فالوور داشته باشه اما همچنان اونقدر ها که دلش میخواد نتونسته و در حال حاضر نزدیک به 15 هزار دنبال کننده که حالا نکته جالبش اینه با این تعداد پایین تبلیغات زیادی انجام میده تنها به دلیل اینکه همسر علیرضا نیکبخته!

خانوم با وجود اینکه رسم بلاگری رو خوب یاد گرفته و دائما در حال خوشگلاسیونه و عکس های جور واجور از خودش منتشر می کنه اما هنوز نتونسته مثل باقی بلاگرا اون جوری که باید فالوور جذب کنه.

Untitled

پیج مونا نیکبخت بری توش برقش چشاتو میگیره!

گفتیم که مونا خانوم تو اینستاگرام حسابی فعال هستند به طوری که اگه یه سر به پیج مونا نیکبخت بزنید قشنننگ سبک کار ایشون رو متوجه میشین که در چه حد اهل انتشار فیلم و عکس های لاکچری طور هستند و امکان نداره یه عکس حتی کم آرایش از ایشون ببینید چه برسه به بی آرایش که خب این نشون میده اعتماد به نفس کافی وجود نداره و همچنان با کلی عمل و ژل باز هم بدون میکاپ غلیظ و فیلتر عکس و فیلم نمیذارن و هم اینکه پیج شده پررر از سوپرایز های وقت و بی وقت و این مدلی!

ohoih

وقتی نیکبخت و زنش مثلاً سورپرایز میشن!

نیکبخت و زنش حسابی اهل مهمونی بازی و تولد گرفتن هستند و کلی فیلم و ویدیو اینجوری تو پیحشون دارن. بیشتر این ویدیوها یه نکته مشترک داره و اونم اینه که وای مای چه قدر سورپرایز شدیم! مثلاً همین ویدیو پایین برای مراسم تولد مونا خانوم بود که نیکبخت کلی دوست و رفقا رو دعوت کرد و همه دوربین به دست منتظر وایستاده بودن و تا در وا شد و مونا اومد تو ایشون رو سورپرایز کردن!

البته این ویدیو یه نکته دیگه هم داره که مورد توجه قرار گرفت و اونم اینکه نیکبخت و زنش تو وقتی اومدن تو با همه چه مرد و چه زن دست می دن و به قول معروف مصاحفه می کنن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی