|

وقتی لیندا کیانی مانتوش آب رفت و خط قرمز مرمزاش هوتوتو شد؛ رفیقش باردار یا تُپل!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر همه چی تموم و پرطرفدار ایرانیه که چند سالیه استایل های مخصوص خودش رو داره اما اینبار دیگه زد تو کار بولیز شلوار!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیندا کیانی مِن جمله بانوان بازیگر جذاب و محبوب ایرانیه که این روزا کمی تا قسمتی کمرنگ شده اما باید گفت اتفاقا لیندا بانو در شرایط عادی یکی از فعال ترین چهره هاییست که میون بازیگران چه در سینما و چه در اینستاگرام میتونه وجود داشته باشه. لیندا کیانی  یه دختر یه دختر دهه پنجاهیه که اصلا سن و سال کمی نداره اما خب اواخر این دهه هم به دنیا اومده و چون چهره ای بی بی فیس داشته و ظاهرش رو هم دخترونه نگه داشته، در نتیجه لیندا کیانی شاید بهش نیاد چنین نوح طور باشه اما با فِیسی جَووون!

لیندا کیانی اما تو این چند سال اخیر حسابی رو چهره و استایلش کار کرده و این مدلی نیست که دیگه همه چیش هم خدادادی باشه و خوووشگل! بلکه خانوم بازیگر با توجه به اینکه زده تو کار مدل و مدلینگ بازی، خب هم از لحاظ پوستی و هم بدنی و هم لوازم آرایش و هم استفاده از لباسای برند و جذاب خیلی بهتر و متفاوت تر از پیشش شده! 

unknown_273756989_264389132438759_1955028123812990230_n

وقتی واسه لیندا کیانی خط قرمزا تبدیل شدن به صورتی!! 

حالا جدا از این مورد که خب بالاخره راهیه که لیندا بانو انتخاب کرده و افتاده توش، این روزا دیگه میون بازیگرای خانوم یکسری از خط قرمز ها بی معنی شده و آزادانه هر کاری میکنن! مثلا مدتی میشه که خیلیاشون دست به کشف حجاب در داخل کشور زدن که خب اینو میگیم حرکتی اعتراضی بوده و عواقب کارشون رو هم خودشون میدونستن!

اما نکته ای وجود داره اینه که بسیاری از اونها قبل از شرایط نامناسب کنونی کشور، یعنی چندین ماه پیش و یا حتی سال گذشته در مراسمات سینما یی جوری نامتعارف و عجیب و ناجور میومدن که برخیشون واقعا پرای همرو میریزوندن!!

مثلا لیندا کیانی یکی از همون خانواست که خب شاید چهره ای ساده داشته باشه و تو فیلم و سریالا هم اینچنین به نظر بیاد، اما در استایل کاملا شیطونه و گشت لازم! مثلا خانوم بازیگر سال گذشته برای یکی از مراسات سینمایی با شلواری جذب و پافری بسیار کوتاه تا کمر ظاهر شده بود جوری که اصلا خودش هم موذب به نظر میرسید و جرئت نداشت کمی خم بشه بریا درست کردن لباسش چرا که ظاهری ناجور پیدا میکرد و این موارد برای کشور ما چندان عادی نبود. این قضایا در شرایطی صورت میگرفت که خب محدودیت ها برای سلبریتیا راااحت و نرمال بود و برای مردمِ عادی سختگیرانه!! در ادامه یه نمونه معمولی تر از این بازیگر جذب کشورمون مشاهده می کنید که با بولیز شلوار انگاری ظاهر شدن ...

unknown_294380704_1045189762854923_7594720274757974928_n

لیندا کیانی با آبجی داداشا حرکت زد باحااال!

خب خیلی از بازیگران به خصوص آقایون هستند که به واسطه شهرت خودشون همسرشون رو هم آوردن تو کار و مثلا خانومشون که قبلا بانویی ساده بوده حالا به خانومی قرتی و پر از عمل و ژل تبدیل شده که راه باه راه عکس میذاره و آقای شوهر رو هم با خودش میکشه بالا. اما این روند میون خانومای بازیگر کمتره چرا که خودشون یه تنه خودشونو میکشن بالا و نیازی به همسر جانِ سبیل نیست!

لیندا کیانی که خب همسری نداره و انگاری تا به این سنش مجردی رو انتخاب کرده و بعد از این هم همینطوره. اما خانوم بازیگر خواهر برادر هایی شبیه به خودش داره که البته از لحاظ شیطنت جنجالی نیستن و یا اینکه از طریق خواهرشون به دنبال دیده شدن باشن، اما خب گهگاهی لیندا کیانی ازشون تصاویری منتشر میکنه که اینبار اومد و یه حرکت باحال زد. وی به همراه خونوادش ژست دوران بچگیشون رو بازسازی کرد که خب خیلیا این حرکتو میزنن و در نوع خودش جالبه.

Untitled

لیندا کیانی اعتماد به نفس خودش که هیچ، مال بقیه رو هم خورده!

لیندا کیانی در مجموع میشه گفت از بازیگرای به شدت آرومیه که چندان حاشیه سازی تو کارش نیست اما در عوض استایل زدن های نادخ بدجوری تو کارشه و هر چند وقت یکبار با یه حرکت بولد میشه. لیندا کیانی رو میشه از معدود چهره هایی در سینما و تلویزیون دونست که دستی به صورتش نبرده و تا اینجای کار از فیسش راضی بوده که هیچ، تازه از فیلترای اینستاگرامی و یا آرایش های اجق وجق و قایفه عوض کُن هم استفاده نمیکنه!

لیندا بانو اعتماد به نفس خوبس داره و حالا چه خوب و چه بد، به چهره ای که داره قانعه که خب همین موضوع میتونه یه نکته به شدت مثبت برای یک بانوی بازیگر باشه چرا که دیگه این روزا اونقدر لب و پونه های پروتزی تو این عرصه زیاد شدن که حرفی برای گفتن باقی نذاشتن. این روند اونقدر یپیش رفته که ظاهرا دم در سینما شخصی نشسته و تنها تست زیبایی میگیره و اگه خوشگل بودی میفرسته بری برای استعداد یابی!

unknown_135005599_152350256414682_5067117396842341576_n

اینم بگیم که این روند تازگیا و تو چند سال اخیر به شدت زیاد شده و دخترای نوپایی که تو فیلم و سریال ها دیده میشن همگی چنین هستند و چون امثال لیندا کیانی که قدیمی اند دیگه جا پاشون سفت شده کارگردانی جرات نداره بهشون بگه من تورو نمیخوام چون عمکل کرده و پروتزی نیستی!!

unknown_158147093_293086992232343_1816078471176866204_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها