|

خفن بازیِ "لیندا کیانی" چفت دُخی که باهاش مو نمیزنه؛ جذابیت خاصش با یه مُهر افتاد زمین!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای منحصر به فردش کلی طرفدار پیدا کرده، جدیدا از برادرزاده کُپ خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال پرمخاطب خون سرد مهمون خونه های مردمه و داره سبک منحصر به فرد بازیگریش رو از طریق دیگه ای به رخ میکشه. لیندا کیانی اولین بار با بازی فوق العاده اش در سریال روز حسرت حسابی دیده شد و پس از اون راه موفقیتش رو پیش گرفت. لیندا کیانی اخیرا به عنوان یکی از سلبریتیای دوست داشتنی و خالق استایل های بی نظیر هم شناخته میشه.

لیندا خانوم چند وقت پیش عکسی به همراه برادر زاده اش، کیانا کیانی منتشر کرد که او رو در حال و هوای خوبی نشون میداد و با استقبال زیادی از سوی طرفداران این بازیگر همراه شد. بسیاری از کاربران فضای مجازی از برادرزاده لیندا خانوم به عنوان یه همزاد جذاب و دوست داشتنی براش یاد کردن و گفتن که این شباهت عجیب میون این دو نفر واقعا جالب و خاصه. البته که پیش از این ها هم لیندا کیانی عکس هایی به همراه کیانا منتشر کرده بود که از رفاقت شیک و جذاب بین این دو نفر خبر میداد!

q

استایلای خاص و گنگ بالای لیندا کیانی که وِرد زبون همه اس!

لیندا کیانی از اون دسته بازیگراییه که در طی سال های اخیر حسابی افتاده رو دور مد پوشی و با تیپای خفنی که داره و البته از طرفی با میکاپاش ست میکنه و یه ترکیب خاص و بی نظیر میسازه، تو اینستا طرفدارای مدپسند و شیک پوش هم پیدا کرده. لیندا خانوم که همواره چهره اش به عنوان یه بازیگر معصوم و دوست داشتنی رو دست نداره، حالا چند وقتیه که از طریق همکاری با نام داران در حوزه طراحی مد و لباس و همچنین میکاپ آرتیستای خفن، کل اینستا رو به سمت خودش میکشونه.

 تو این مدت لیندا کیانی ثابت کرده که علاقه چندانی به استایل های امروزی که مملو از جوونی و ریلکس بودنه، نداره و به جاش تیپای شیک و مجلسی رو ترجیح میده و از این رو همواره با کت و شلوارهایی که در پارچه شون زیبایی درخشانی به چشم میاد دیده میشه. این تیپ ها که یه سبک خاصی از استایل رو برای بازیگر خوش پوشمون رقم زدن، حالا داره کم کم به نام او هم زده میشه و شیک پوشی از این به بعد به سبک لیندا خانوم خواهد بود.

Untitled

e

وقتی زیبایی لیندا کیانی واسه یه هنر از چشم میفته!

بسیاری از بازیگران این روزا با انواع و اقسام میکاپ ها یا فیلترای رنگ و وارنگ درگیر هستن و هی چ کدومشون هم معلوم نیس که کدوم خود واقعیشون هستن. اما در این میون برخی از بازیگران بی واهمه از به نمایش گذاشتن ظاهر واقعی خودشون به راحتی عکس هایی رو منتشر میکنن که ظاهر ساده و البته کمی آزاردهنده دارن.

مثلا لیندا کیانی که مدتیه گویا داره هنر مهر سازی رو دنبال میکنه، عکس هایی رو توی پیجش گذاشت که با دیدنشون خیلیا باورشون رو درباره پوست لطیف و موهای ابریشم مانند سلبریتیا از دست دادن. لیندا خانوم توی این عکس ها به قدری ساده و بی آلایش بود که رسما انگاری داره یه بازیگر خاص هالیوودی میشه که از دست دادن محبوبیتش به هر طریقی واسش خطری نیس!

i

as

کمی بیشتر با لیندا کیانی!

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید بوده که اولین بار فضای بازیگری رو با ورود به عرصه تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد.

در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

y

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها