|

لیندا کیانی با پاشنه بلند و شونصد قلم آرایش جلو این دُخیا کم آورد؛ چه قنارین!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی از بازیگرای جذابیه که این روزا تو شغل خودش کمرنگ شده اما در عوض خانوم بازیگر حسابی تو مدل بازی داره میتازونه رگباری!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لیندا کیانی رو میشه یکی از بازیگرای جذاب در دهه نود دونست چرا که خانوم بازیگر به شدت در این چند ساله اخیر فیلم و سریال بازی کرده و تو کاراکترای مختلفی دیده شده. البته این تنها دلیل برای لیندا کیانی نیست و این چهره مشهور سینما از اونجایی که خب هم خیلی دیده شد و هم زد تو کار مدلینگی و اون بالا مالاها پریدن، در نتیجه این لیندا کیانی حال حاضر با لیندای چندین سال پیش حسابی فرق داره و حالا با اسم و رسم خاص خودش میتازونه.

از دیگر تفاوتای لیندا بانو میشه به غرورش اشاره کرد، چیزی که این روزا بین بازیگرای خانوم زیاد دیده میشه در حدی که وقتی یه نقش بازی میکنن میرن تو سیس و یادشون میره تا دو روز پیش یکی از همین مردم عادی بودن! اما لیندا کیانی رو باید گفت بعد از کلی کار و داشتن کارنامه کاری پربار این مدلی شد اما خب بدیش اینه که شد دیگه! شاید بگین چقدر موضوعو میپیچونه اما بهتره بدونید لیندا کیانی حالا کمتر در فیلم و سریال ها دیده میشه و حالا خانوم بازیگر رو در ظاهر یک مدل می بینیم.

مثلا در ادامه تصویری از این چهره محبوب مشاهده می کنید که برای یک سالن جذاب دعوت شد و در کنار بانوانی دیگر حسابی جلب توجه کرد.

5ff540100c4a1

لیندا کیانی کی انقدررر مدل شد خبر نداشتیم!

این روزا دیگه خیلی از بازیگرای خانوم هستند که چون شهرت دارند بر این نظرند که قطعا مدل خوبیم میشم اما سخت در اشتباهن، چرا که در این راه باید چهره و اندامی جذاب و البته کاربلد خوبی باشید. لیندا کیانی از هنرمندان نچرالیه که در عین حال طبیعی بودنش، خوشگلیه خاص خودش رو هم داره و اتفاقا فیسشم برای میکاپ به شدت خوش آرایشه!

دیگه اینکه لیندا کیانی به همون میزان که تو بازیگریش قهاره و عالی، تو استایل زدن هم کیس مناسبیه که هم لباسای مختلف به تنش قشنگ میشینه و هم انتخابای خوبی برای خودش داره و همانند بسیاری از خانومای سینما تنها به دنبال نامتعارف بودن و جلب توجه از این طریق نیست. البته که باید گفت لیندا کیانی مِن جمله چهره هاییست که اتفاقا نامتعارف زیاد میپوشه ها اما در کنار اون خوشتیپم هست!

لیندا+کیانی

لیندا+کیانی (1)

لیندا کیانی از نمای خیلی نزدیک این شکلیه! تفاوتو بااااش!

بسیاری از بازیگران این روزا با انواع و اقسام میکاپ ها یا فیلترای رنگ و وارنگ درگیر هستن و هیچ کدومشون هم معلوم نیس که کدوم خود واقعیشون هستن. اما در این میون برخی از بازیگران بی واهمه از به نمایش گذاشتن ظاهر واقعی خودشون به راحتی عکس هایی رو منتشر میکنن که ظاهر ساده و البته کمی آزاردهنده دارن.

مثلا لیندا کیانی که مدتیه گویا داره هنر مهر سازی رو دنبال میکنه، عکس هایی رو توی پیجش گذاشت که با دیدنشون خیلیا باورشون رو درباره پوست لطیف و موهای ابریشم مانند سلبریتیا از دست دادن. لیندا خانوم توی این عکس ها به قدری ساده و بی آلایش بود که رسما انگاری داره یه بازیگر خاص هالیوودی میشه که از دست دادن محبوبیتش به هر طریقی واسش خطری نیس!

البته کهش اید لیندا بانو در این تصویر روتوش شده و هزار میکاپ و بلوند نباشه اما حداصل چیزی به اسم اعتماد به نفس داره که بسیای از بانوان از جمله خانوم نیوشا ضیغمی ندارن!

i

لیندا کیانی با کفشای عجیبش آبرو خودشو برد!

البته که این همه از لیندا خانوم کیانی تعریف و تمجید کردیم بهتره کمی تا قسمتی هم از ایشون انتقاد کنیم چرا که قطعا شما ته خوشتیپام که باشی ممکنه یه جایی سر یه تیپی بلنگی!

مثلا لیندا کیانی مدتی پیش برای اکران مردمی فیلم "بازیووو" با استایلی ظاهر شد که همرو متعجب ساخت. در ادامه ابتدا تصاویر خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

s

اوت فیت لیندا کیانی

اورال ابی رنگ برای مراسم اکران انتخاب متفاوت و خوبی بود و همین مورد وجه تمایزی ایجاد کرد، اما نکته مهم اینجاست که چرا زیبایی اورال در این لوک (ظاهر کلی) دیده نشده!

این سرهمی با تغییر چند آیتم می‌تونست به یک اوت فیت متناسب تبدیل بشه:

قطعا شما هم در نگاه اول متوجه ناهماهنگی کفش با سایر آیتم‌ها شدین! مدل کفشو نادیده بگیریم، رنگش با پالت رنگی کل لباس ترکیب خوبی از آب در نیومد؛ پیشنهاد ما چه کفشیه؟ صندل، کفش فلت، گیوه یا کفش استلتو.

قد سرهمی اگر روی کفش رو می‌پوشوند برای اندام لیندا کیانی مناسب‌تر بود. نحوه سر کردن شال هم می‌تونست مرتب‌تر باشه؛ مثلا خیلی ساده د‌و طرف شال به روی شانه‌ها انداخته میشد و یک گردنبند ظریف اما بلند میتونست تکمیل کننده این لباس باشه.

j

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها