|

استایلای ناب و خاص لیندا کیانی؛ خانوم رو با این اکسسوری و فیس نچرال باید از دوباره دید!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر خوش چهره که این روزا زده تو کار نچرال بازی، اخیرا عکسی منتشر کرد که نشون داد بی میکاپ رسما خانومو نمیشه نیگا کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال خون سرد مهمون خونه های مردمه و تونسته باز هم توانایی های فوق العاده اش رو در بازیگری به نمایش بذاره. لیندا کیانی اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب و جذاب روز حسرت طرفداران بی شماری برای خودش دست و پا کرد و استعداد بی بدیلش در بازیگری نمایان شد. اما این روزا که سلبریتیا از جنبه های دیگه در فضای مجازی به جذب شهرت و محبوبیت مشغول میشن، لیندا کیانی هم زده تو کار خفن بازی و جوری تری برداشته که بیا و ببین!

لیندا خانوم تو مدت اخیر نشون داده کمی از میکاپ داره دوری میکنه و دلش میخواد چهره نچرال خودش رو تو این سن و سال به رخ سلبریتیایی که غرق در عمل و چیتان پیتان هستن، بکشه. واسه همین هم چندی قبل عکسی منتشر کرد که او رو در حال انجام هنر مهرسازی که گویا اخیرا باهاش سرگرم شده، نشون میده؛ ولی نکته ای که راجع بهش وجود داره اینه که خانوم خانوما فیس ساده و بی میکاپش چندان به دل طرفداراش ننشست و نشون داد که پوست ملیح و صاف همواره زیر کلی میکاپ اونجوری شده و غیر از اون حالت پوستش چنگی به دل نمیزنه.

fd

استایلای ناب و خاص لیندا کیانی که رودست نداره!

لیندا کیانی از اون دسته بازیگراییه که اوایلش اصلا علاقه ای به تیپ زدنای خاص و این حرفا نشون نمیداد و خیلی ساده تو اینستا مشغول فعالیت بود. اما از اونجایی که مدتی میشه همه بازیگرا زدن تو کار تبلیغات جورواجور گویا لیندا خانوم رو هم به بیراهه کشوندن و ایشون شده سوتون تبلیغات فضای مجازی.

البته که این تبلیغات باعث شده که طرفداراشون هم در اینستا بیشتر از قبل بشن؛ چرا که در کنار این تبلیغات میکاپای آنچنانی و استایلای باورنکردنی هم واسه خانوم بازیگر رقم میخوره که او رو از هر حیث جذابتر از همیشه به اینستا القا میکنه. بسیاری از علاقه مندان به مد معتقدن که خانوم کیانی در تلاشه تا سبک خاصی از مد رو با خودش به همراه بیاره و درواقع به عنوان یه استایلیس خاص از او نام برده شه که داره همچین اتفاقی هم میفته. چرا که او به تیپای ساده و هردمبیل رضایت نمیده و همیشه با کت و شلوار شیک و جذاب از خودش عکس منتشر میکنه.

r

t

لیندا کیانی کفِ همه اکسسوریا رو درآورده بدجووور!

البته لیندا کیانی از زمانی که وارد این فضاها شده ثابت کرده که الحق والانصاف استعداد فوق العاده ای هم در این زمینه داره و با ژستای جذابش خیلی از مدلا رو کشونده جاده خاکی. همچنین لیندا خانوم تو عکسایی که منتشر میکنه ثابت کرده که علاقه زیادی به اکسسوری های چشم گیر داره و بعضی اوقات هم مثل گوشواره آلبالوییش به قدری بامزه اس که نشون میده کودک درون خانوم خانوما حسابی زنده و پاینده است!

lindakiani_12

Untitled

u

کمی بیشتر لیندا کیانی رو بشناسیم!

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد. در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

ht

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها