|

وقتی الناز حبیبی سرتا پاشو کرد تو کاسه رنگ برنز؛ تئاترمون بشمر سه بالیوودی شده بَددد!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی بازیگر ریز جثه اما تونای کشورمونه که کلی هوادار داره و اینبار با تریپ متفاوت و آرایش غلیظ و محوش همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که سالهاست افتاده تو این راه و شغل اما اوج مشهوریت و محبوبیت خانوم خانوما برمیگرده به سریال "دردسرهای عظیم" که با جواد عزتی حسابی ترکوندن و مخاطب رو مجذوب بازی و داستان خودشون کردند. الناز حبیبی اما حالا برای خودش اسم و رسم خاصی پیدا کرده و فقطم تو سینما میپره! انگاری بازیگرا این مدلین که تا پاشون به پرده نقره ای باز میشه دیگه کلا خودشون رو تو یه عالم دیگه می بینن و جعبه جادو رو میذارن جیب بغل! الناز حبیبی هم دقیقا نمونه بارزش!

الناز حبیبی یه دختر دهه شصتیه که البته دلیل مجرد بودن الانش طلاقیه که از همسر اولش گرفته. الناز بانو چهره ای و جثه ای کمتر از سن و سالش داره و بخاطر همین بی بی فیس بودنه و ریز اندام بودنش به کوچولو موچولوی سینما مشهوره! الناز حبیبی مثل خیلی از همکاراش عکسای جذابی از خودش به اشتراک میذاره و جالب اینجاست که بعد از جدایی به شدت فعال تر شده و حالا با رفقا جاهای بیشتری میره و عکسای بیشتریم میگیره. اما الناز حبیبی میون اینهمه عکسی که گذاشته همیشه وسط باز بوده. حالا یعنی چی؟ یعنی میانه رو بوده و نه با میکاپ های غلیظ دیده میشده و نه با چهره ای بی روح که مثلا بگه من خیلی نچرال و خوبم!!

اما مدتی پیش خانوم بازیگر تصویری رو از خودشون به اشتراک گذاشتن که به شدت تغییر کرده بود چرا که به کلی آرایشی متفاوت داشت و اینبار الناز حبیبی رو با فیسی دیدیم که الناز حبیبی نبود! در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

unknown_240245199_370861857746559_6747542216184832156_n

وقتی الناز حبیبی فیگور اختصاصی داره، به نام خودش!

الناز حبیبی جثه ای ریز دارد و شاید نصف نمکش هم به این دلیل باشد. اما اگه بخوایم راستشو بگیم سن و سالی اصلا ریز نیست و خب خوبیش به اینه که دیر تر پیر میشه!

الناز در اینستاگرام یک ژست و فیگور همیشگی دارد و آن هم این است که کلاه خود را تا روز چشم هایش پایین می کشد. مشخص نیست منظور الناز از این کار چیه اما خود خانم بازیگر در کپشن این عکس ها می نویسد: نمیخوام چشمام دنیارو ببینه!

elnazhabibi67_1647438084

الناز حبیبی چی میزنه که انقدر زبل شده؟!

از وقت که کرونا کم شد و سینما ها باز شدن، فیلم های سینمایی خیلی بیشتر ساخته میشه و سریال های شبکه خانگی هم که دیگه نگیم! پشت بنننند هم دارن میسازن و میفرستن بیرون. بازیگرانی همچون الناز حبیبی هم این روزها حسابی سرشون شلوغ شده و فعال هستند.

الناز حبیبی البته در تئاتر هم به شدن اکتیوه و تو این چند وقته دو تئاتر درست حسابی و جذاب داشته. اما وی به تازگی در tdلمی به نام "پیتوک" ایفای نقش داشته که ساخته سیر مجید صالحی می باشد و به مرحله اکران رسیده. به همین جهت الناز حبیبی که از بازیگران اصلی آن بود در اکران مردمی این فیلم حضور پیدا کرد و استایل جالبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

k

الناز حبیبی همون پله اول شهرت اینجوری دماااغ رو تبدیل به بینی میکنه!

الناز حبیبی به مانند خیلی از خانومای بازیگر و اقشار دیگه، بینی خود را عمل کرده که البته مثل فریبا نادری هزار سالی میشه با شمایل جدیدش می بینیم که خب نشون میده خانوم خانوما تا دید وارد این عرصه شده زودی پرید زیر تیغ جراح! الناز حبیبی فیس مصنوعی نداره اما خب اگه بخوایم حق رو در نظر بگیریم واقعا فسقل کردن و دماااغ رو به بینی تبدیل نمودن تاثیر زیادی روی چهرش داشته! الناز حبیبی اولین بار با سریال "روزگار قریب" در سال 1386 دیده شد اما به شهرت نرسید و هنوز هم در این کار دست به ظاهر خود نزده بود.

خب همونطور که گفته بودیم الناز حبیبی در روزگار قریب هنوز بینیش عمل نکرده بود و در این سریال که تنها 19 سال سن داشت و هنوز وارد این حوالی و جنگولک بازی ها نشده بود.

Untitled+(1)

تئاتر هالیووده و الناز حبیبی با استایل نازکش حواس همرو پرت میکنه!

میدونیم که تو تلویزیون و سریالاش محدودیت به شدت زیاده و حتی شما یه تار مو از خانومای بازیگر نمی بینید اما به مرور سینما به شدت راحت ترن و بعد هم تئاتر! اما ظاهرا در تئاتر خانومای بازیگر بسیار بسیار آزاد تر از سینما هستند. تا به حال چند مورد لباس و پوشش خیلی ناجور و اندامی دیده شده اینگونه پوشش تنها در خانه و خانواده قابل حله نه در میان مخاطبین و جمع!

در ادامه تصویری از الناز حبیبی در صحنه تئاتر مشاهده می کنید که حتی لباس زیر خانوم بازیگر هم مشخصه و این تصویر با انتقادات و نظرات بسیر ناجور برخی کاربران همراه شد. این نوع پوشش برای یک هنرمند ناشایست است و نشان می هد در تئاتر چقدر فضا هالیوودی طور شده و خیلی ها خبر ندارند!

bazigarane_zan_style_1639758057_2 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها