|

تیپ اروپایی الناز حبیبی در حالی که دختر ایرونیه؛ با این رفقا بایدم جوجه روسری باشه!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی از بازیگرای خوش فیسمونه که بعد از طلاقش با دوستاش حسابی کیفش کوکه و تصویری ازشون دراومد که توجه رو جلللب میکرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای جذاب و خوش فِیییس سینمامونه که البته خانوم خانوما کارشون رو ابتدا با سریال های تلویزیونی شروع کردن و اولین بار در "روزگار قریب" دیده شدند. اون موقع ها الناز حبیبی خیلی کوچولو بود و هنوزم زیر تیغ جراحی برای عمل بینی نرفته بود اما خب بعد ها الناز حبیبی با بازی در سریال "تا ثریا" مشهور شد.

حالا اما اگه بخوایم نقطه اوج محبوبیت الناز خانوم رو بگیم باید برگردیم به سریال "دردسرهای عظیم" که با جواد عزتی هم بازی بود و این دو چهره کلی ترکوندن و تو دلبرو شدن! حالا از این ها که بگذریم و برسیم به الناز حبیبی باید بگیم که وی از خانومای جینگول مستون و باحال سینماست ک بعد از طلاقش بیشتر اومد به چشم چرا که فعالیت خانوم خانوما تو اینستاگرام و مراسمات سینمایی و تفریحی و کلا زندگی بیشتر شد و شیطون تر شد.

مثلا در ادامه تصویری از الناز حبیبی با رفیقاش مشاهده می کنید که نشون میده خانوم بازیگر بهش بد نمیگذره که هیچ، خیلیم حالی به حولیه!

139933724_1862158903924777_6317252656881174864_n

الناز حبیبی شده اکتیو و فعااال تو بازیگری!

از وقت که کرونا کم شد و سینما ها باز شدن، فیلم های سینمایی خیلی بیشتر ساخته میشه و سریال های شبکه خانگی هم که دیگه نگیم! پشت بنننند هم دارن میسازن و میفرستن بیرون. بازیگرانی همچون الناز حبیبی هم این روزها حسابی سرشون شلوغ شده و فعال هستند.

الناز حبیبی البته در تئاتر هم به شدن اکتیوه و تو این چند وقته دو تئاتر درست حسابی و جذاب داشته. اما وی به تازگی در فیلمی به نام "پیتوک" ایفای نقش داشته که ساخته سیر مجید صالحی می باشد و به مرحله اکران رسیده.

elnazhabibi67_1657199456_1

 الناز حبیبی یه تریپ خفنه که خانومای ریز و بغلیه میتونن ازش الگو بگیرن تو استایل

این روزا دیگه عکس و فیلمایی که از خانومای بازیگر میاد بیرون رو داریم می بینیم که خلیاشون چجوری با استایل ها جوراجور عجیبشون دارن توجه هارو جلب می کنند و این اتفاق  جوری شده که انگاری در مسابقه ای بی امان هستند که بدون استراحت از هم سبقت میگیرن و هرکی عجیب تر و تند تر باشه اون برندست!

الناز حبیبی اما از خوبیاش اینه که این مدلی نیست. البته که فکر نکنید خانوم خانوما از مد و ترند جا میمونه خیر! بلکه سعی داره تا گاهی موارد ترندی مثل بوت های بلند رو استفاده کنه تا تیپش فشن تر شه، گاهی مثلا مینی اسکارف رو انتخاب میکنه تا روی مد باشه و گاهی هم سراغ رنگایی تو استایل میره که شاید هر کسی نره مثل زرررد غلیظ!

کژوال+پوش+مثل+اناز+حبیبی

در مجموع الناز حبیبی به دلیل جثه ریزی که داره باید یکسری نکات رو رعایت کنه که خب میتونه الگوی خوبی برای خانوم های ریز اندام باشه که دوست دارند همه جور لباسی رو بپوشند. این بازیگر به دلیل قد و قواره ای خدا بهش داده از کفش های پاشنه بلند هم زیاد استفاده می کنه اما اصلا اینطور نیست که اعتماد به نفس پایینی داشته باشه و بخواد هی قدش رو بلند تر کنه، بلکه از کتونی هم به وفور استفاده میکنه.

257199106_4875024545864636_3888453294672478638_n

بیوگرافی الناز حبیبی و بینی که هنوز عمل نشده بود!

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

iranian_actress_new_1628427055

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

bazigaran.zan.ir_1639393822

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها