|

زنِ احمد مهرانفر رو دیدید تا حالا؟ ارسطو پایتخت و خانومش تو مجازی چه پُزی میدن!

ahmad mehranfar shayanews

مونا فائزپور زنِ احمد مهرانفر که یه مدل خفن تو اینستا به حساب میاد، جدیدا از فوتوهای عروسی رونمایی کرد و ژَذابیتاشو بدجوری به رخ کشید!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احمد مهرانفر از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که اغلب ایرانیا او رو به نام ارسطو میشناسن و باهاش کلی خاطره سازی کردن. احمد مهرانفر اولین بار هم در همین سریال خیلی به چشم اومد و پس از اون با بازی در فیلم های سینمایی مطرح و دوست داشتنی همچون "کاتیوشا" تونست شهرت و محبوبیتی مضاعف بر قبل به دست بیاره. احمد مهرانفر چند سالی میشه که با یک مدلینگ خیلی کاردرست و خفن به نام مونا فائزپور ازدواج کرده و زندگیشون حسابی بر وفق مراده.

uf

وقتی زنِ احمد مهرانفر عروس بازیش گل میکنه!

مونا فائزپور در حرفه بازیگری شاید فعالیتی نداشته باشه، ولی به عنوان همسر یک بازیگر معروف تو اینستا حسابی شناخته شده است و در طی این مدت اخیر کلی طرفدار واسه خودش دست و پا کرده. از اونجایی که مونا خانوم علاقه زیادی به تیپ زدنای اروپایی و ژیگول داره و تو پیج اینستاش از این مدل خفن بازیا کم نداره، بعضی اوقات یه عکسایی رو منتشر میکنه که رسما همه رو تو کف میذاره.

مثلا چند وقت پیش تعدادی فوتو از زمان عروسیش منتشر کرده بود که او رو داشت غرق در میکاپ های باورنکردنی و خیلی اونور آبی نشون میداد که غلظت میک خانوم واقعا چش درآر بود بدجور. مونا فائزپور که از همون اول که عکساش رو در کنار احمد خان منتشر کرد همه نظرا رو به سمت خودش کشوند، حالا دیگه وقتش رسیده بود که در نهایت اعتماد به نفس از فوتو زمان عروسیش رونمایی کنه و جذابیتاشو به رخ بکشه!

fs

ژستای اعیونی زنِ احمد مهرانفر با آقاشون واسه پُزدادن دیدنیه!

احمد مهرانفر از اون دسته بازیگرانیه که اصلا علاقه ای به عکس گرفتن و ژستای خفن مثل گلزار نداره و قبل از ازدواجش هم چندان عکسی از خودش نبود تو پیج اینستا. تا اینکه با مونا فائزپور ازدواج کرد و به طور کامل از این رو به اون رو شد و حالا ژست میگیره که فقط بیا و ببین.

البته در این زمینه همواره میگن تاثیر همسر روی بازیگرای آقایون خیلی زیاده و کمتر کسیه که از بعد از ازدواجش تغییرات عجیب و غریب نکرده باشه، ولی دیگه احمد مهرانفر ته همه تغییراته! حالا بیاین یه چند تا از ژستای خفن و خاصی که آقای مهرانفر با خانوم جانش گرفته ببینین تا به اصل موضوع پی ببریم.

Untitled

yt

میکاپای پر و پیمون زنِ احمد مهرانفر که مدلا رو کشوند جاده خاکی!

زنِ احمد مهرانفر نه تنها در زمینه استایل زدنای خاص و چشم گیر بلکه در حوزه میکاپ کردن هم فوق العاده حرفه ایه و کسی رو دستش نمیاد. البته که این روزا بسیاری از همسران بازیگرا داره با خفن بازی و تیپ و میکاپای راه و بیراه یه سری تو سرا درمیارن و از طرق مختلف تمام تلاششون رو میکنن که از اون یکی جلو بزنن. خب زنِ احمد مهرانفر که خیلی در این زمینه فعالیت داشته هم داره حسابی هنراشو رو میکنه و فعلا کسی رو دست خفن بازیاش درنیومده!

مثلا اخیرا یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در یه میکاپ کبود و خلیجی نشون میداد و توجه همه رو به سمت خودش جلب میکرد. خانوم به قدری چهره اش رو در تیرگی غلیظ کرده بود که کسی به گرد پاش هم نمیرسه!

iiy

gfr

میخوای بیشتر زنِ احمد مهرانفر و آقاشونو بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

احمد مهرانفر 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانیه. احمد خان به جز بازیگری به نوشتن نیز علاقه دارد و از هر وقت فرصتی برای نویسندگی استفاده می کند. او اولین بار با بازی در سریال پایتخت تونست به شهرت باورنکردنی برسه و پس از اون راهش برای نقش آفرینی در فیلم های سینمای بی بدیل همچون "کاتیوشا" باز بشه.

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368 است و باهاش دارای اختلاف سنی 14 ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد. اما این زوج صاحب یه کوچولوی ناز دو سه ساله هم هستند که همانند مادر پدرش خوش چهره و نمکیه!

gg

uj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها