|

لیلا اوتادی با این حجم میکاپ باس بره اونور؛ خانوم با فتوشاپ نشون داد همه فن حریفه!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره که این روزا با میکاپای جنجالیش اینستا رو پوکونده، اخیرا از تیپ جینگولی کنار رفیف اروپایی طورش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا شاید در حکم یک بازیگر خیلی مشغول کار نباشه، ولی تو اینستا واسه خودش غولی شده. لیلا اوتادی از زمانی که تو سریال مهر و ماه بازی کرد که البته چهره اش توی اون عکس زمین تا آسمون با الانش فرق میکرد، حسابی به چشم اهالی سینما اومد. از اونجایی که لیلا اوتادی علاقه زیادی به چیتان پیتان های خیره کننده داره، تو اینستا یه پا خفنی شده که رودست نداره و البته که تو خیلی از پستاش اعتماد به سقفشه که بیشتر از هر چیز دیگه ای به چشم میاد.

برخلاف بسیاری از بازیگرای ایرانی که عادت دارن با سلبریتیای شبیه خودشون عکس بندازن و همش تو فازای عجیب غریب ثابت کنن خیلی با بازیگران دیگه عیاق هستن، اما لیلا اوتادی این مدلی نیست و کلا هم دوست نداره چندان کنار هم صنفی های خودش دیده بشه. واسه همین هم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو چِفت یه خانوم جینگول با تیپ اروپایی نشون میداد که همه بعد از دیدنش شوک شدن که چطوری این بازیگر اینقدر ریلکس تونسته کنار یک همچین خانومی عکس بندازه.

البته در این میون هم نباید از تیپ جنجالیِ خود لیلا اوتادی هم غافل شد که حسابی کوتاه موتاه انتخاب کرده و پسندش این بوده که خیلی تو خفن بازی از بغل دستیش عقب نمونه که خب میشه گفت شاید تو تیپ به پای خانوم اروپایی طور نرسه، ولی توو زیبایی کسی به گرد پای لیلا نخواهد رسید!

yt

شاخ و شونه کشیدن "لیلا اوتادی" با ژل مِل فیسش همه رو شیکوند!

لیلا اوتادی رو شاید همیشه به عنوان یه بازیگر نچرال فیس میشناختین که خب خیلیا این فکر رو میکردن؛ البته تا قبل از اینکه خانوم خانوما بخواد تو ماشین از خودش عکسی منتشر کنه که همه رو تو کف بذاره. از اونجایی که لیلا خانوم جدیدا علاقه زیادی به انتشار عکسای جینگول فینگول تو پیجش پیدا کرده، اخیرا یه فوتویی انداخت از خودش که رسما چیزی تو چهره او به غیر از ژل و تزریقات مختلف نمیشد دید.

بسیاری از کاربران فضای مجازی از دیدن این عکس شوک شدن که آخه چطور ممکنه کسی که فکر میکردن نچرال فیس و جذابه، با یه نور فسقلی تو ماشینش تبدیل بشه به یه آدم این مدلی که واقعا در وصفش هیچی نمیشه گفت. خودتون ببینین آخه!!!

q

frtw

میکاپای غوغاییِ لیلا اوتادی که باهاشون باس بره اونور!

لیلا اوتادی از اون دسته بازیگراییه که تمام تلاشش رو کرد نره سمت اینستا و منتشر کردن عکسای رنگ و وارنگ تو فضای مجازی که خب البته تا مدت های زیادی هم موفق شده بود. اما همین که یکم زمان گذشت و از بازیگری هم مقداری فاصله گرفت، دید که اینطوری نمیشه و داره آروم آروم از دید مردم محو میشه.

واسه همین هم چی بهتر از اینکه بره تو کار خفن بازی از طریق میکاپای جورواجور که کف همه رو حسابی ببره و بتونه بالاتر از بقیه به نظر برسه. البته که در زیبایی خدادادیِ لیلا اوتادی هیچ حرفی نیس ولی دیگه این حجم آرا ویرا و میکاپای حَنایی تو چشم هم دیگه فراتر از انتظاراته.

w

sgfsgf

30namapic_1633708588

لیلا اوتادی با فتوشاپاش نشون داد همه فن حریفه بدجوووور!

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا خانوم با وجود زیبایی که داره اما خیلی علاقه مند به فتوشاپ کردن عکساش و نشون دادن چهره ای متفاوت به طرفدارانشه. واسه همین هم بعضی اوقات شیطونی هایی میکنه و چهره خودش رو روی بعضی از نقش های هالیوودی میذاره یا با قرار داد فیسش روی افراد مختلف باعث تعجب خیلی از فالووراش میشه. بعضی از کاربران هم معتقدن که این خانوم بازیگر شباهت زیادی به اسکارلت داره. تصور کنید سلبریتی عشق فتوشاپ و این حرفا با شنیدن این قضیه چه کارا که نمیکنه!

download+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها