|

وقتی یه میکاپ لایت "لیلا اوتادی" رو از شَمایل میندازه؛ همزاد غربیش از خودشم خوشگلتره!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی که این روزا با چهره متفاوتی تو اینستا رخ میده، این بار با تفاوتی که در حالت بی میکاپی داره، همه رو شگفت زده کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگران خوش استایل و جذاب سینما و تلویزیونه که این روزا تو اینستا داره حسابی واسه خودش میتازونه و کسی به گرد پاش نمیرسه. لیلا اوتادی که همواره در نقش هایی بازی میکرد که چهره خاص و منحصر به فردش رو به رخ می کشید، از زمانی که فضای مجازی برای این دسته از سلبریتیا حسابی باب شده، مدام با انتشار عکس و ویدیوهای عجیب سعی داره باز هم زیباییش رو به تصویر بکشه. لیلا اوتادی همچنان در زیبایی از خیلی از سلبریتیا پیش تازه و قصد هم نداره رنگ پیری روی فیسش بکشونه.

این روزا خیلی از بازیگرای ایرانی فیسشونو کوبیدن و از نو ساختن و کمتر بازیگری دیده میشه که با فیس نچرالش همچنان عکس و فیلم بذاره و در عین حال هم اونایی که از این مدل عملا انجام ندادن، با فیلترای رنگ و وارنگی که تو استوری و پست هاشون استفاده میکنن، ثابت کردن که هیچ جوره از چهرشون راضی نیستن و دارن مقدمات عمل های خفنشون رو آماده میکنن.

البته نه اینکه بخوایم بگیم لیلا اوتادی یه فیس نچرال داره، نه ولی نکته ای که درباره این بازیگر وجود داره و تو کمتر کسی دیده میشه، اینه که لیلا اوتادی بدون آرایش هم فوق العاده جذاب و تو دل بروئه و چشمای خدادایش فقط تو فیلما طرفدار نداره و حسابی هواخواها واسش تو فضای مجازی صف میکشن.

g

لیلا اوتادی با همزاد شیک و پیکش چه جوووره!

شاید تابحال بازیگرای زیادی رو دیده باشین و تصور کنین که اونا رو قبلا جایی دیدین. خب این موضوع برای سلبریتیایی همچون لیلا اوتادی ممکنه خیلی پیش بیاد که دلیلش هم شباهت این بازیگر به اسکارلت جوهانسونه که اولین بار وقتی لیلا خانوم این موضوع رو متوجه شد فوق العاده ازش استقبال کرد و با عکس و ویدیوهایی که فیسش رو به جای اون بازیگر میذاره، معلوم شد که خیلی بیشتر از خیلی هم پسندید همچین شباهتی رو!

jj

لیلا اوتادی با کلی سوزن از نو فیسشو کوبید و ساخت!

لیلا خانوم که بسیاری از ایرانیا برای اینکه نام یکی از خوش چهره های رو ببرن از او یاد میکنن، چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که به طرز عجیب و غریبی فیسش رو غرق در ژل و تزریقات مختلفش نشون میداد. این تصویر که با واکنش های مختلفی از طرف کاربران فضای مجازی روبه رو شد ثابت کرد که این عملا خوشگل و زشت نمیشناسه و هر کسی حتی یکی مثل لیلا اوتادی رو هم به سمت خودش میکشونه.

q

sgfsgf

کمی بیشتر با لیلا اوتادی!

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا خانوم در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد. این کتاب دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است.

Untitled

jh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها