|

"لیلا اوتادی" شده کپ یه سوپرمدل هالیوودی؛ خانوم با استایل یونیک شده حسابی خفن!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر حوش فیسمونه که تابه حال استایلای زیادی ازش دیدیم اما اینبار خانوم عینهو سوگلی های شاه پوشیده و کلی جلب توجه کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگرای جذاااب و واقعا با استعداد ایرانیه که سالهاست تو این عرصه داره بازی میکنه. حالا چرا گفتیم استعداد داره چون خانوم خانوما کارنامه کاری خوبی رو تا به حال تونسته برای خودش دست و پا کنه اما نکته مهم اینجاست که لیلا اوتادی از اون دسته بازیگراست که هم میتونه کارکترای طنز رو به خوبی بازی کنه و هم جدی به پلیسی رو! مثلا لیلا اوتادی رو در فصل اول "گاندو" به یاد دارید که نقش پلیس رو داشت و چقدررر هم جذاب بود و هم خوشگل!

لیلا اوتادی معمولا اهل حاشیه بازی نیستا ولی خب از اون مدل دخملای شیطونه که عکس و فیلمای زیادیم از خودش تو صفجه اینستاگرام منتشر میکنه و کلی هم طرفدار داره. لیلا خانوم اوتادی از اونجایی که حسابی پولداره خب تریپای خفنی هم میزنه و همین چیزاس که باعث شده تا بیشتر تو چشم باشه. البته که دیگه میدونید یک به هزار پیدا میشه که بازیگری پولدار نباشه اما خوشتیپی رو همه ندارن و خیلیا همانند خانوم بهاره رهنما اجق وجق دیده میشن.

مثلا در ادامه نمونه ای از استایل ناب لیلا اوتادی رو مشاهده می کنید که البته کمی تا قسمتی هم سلیقه ای هستش لباسش اما حداقللل بهش میاد و خوشتیپ شده!

bartarpix_1624555953

کی انقدررر تو هر دو ظاهر جذابه؟!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد. برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند.

ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

Untitled

لیلا اوتادی یه قوطی ژل خالید تو لباش عجییییب!

خب دیگه این روزا خانومای بازیگر میدونیم که یکی درمیون عمل کرده هستند و کم کم داره جوری میشه که انگاری یکی نشسته دم در سینما و میگه هرررکی عملیه بیاد تو، شمایی که هنوز نچرالی هم بفرما اول ژلو بزن و مماخم فسقل کن!

این که دیکه خیلی طبیعی شده و نمیشه از کسی خُرده گرفت مگه اینکه همانند خانوم نیوشا ضیغمی خیلی زیاد باشه اما لیلا اوتادی هم یه دستایی برده تو چهرش که کاملا مشخصه! مثلا بینی خانوم بازیگر دقیق مشخص نیست عمله یا نه چون هم کوچیکه و هم کمی غوز داره اما لب های لیلا اوتادی به قدری ژل خورده که مدتی پیش وقتی این بازیگر جوان تشریف برد اونور آب و تصاویری از خودش منتشر کرد لباس خانوم همچون تیوب زده بود بیرون!

leila_otadi_60_1641176818

لیلا اوتادی تو هالیوود هم کار میکرده ما نمیدونستیم؟!!!

حتما تابحال براتون پیش اومده که پس از دیدن بازیگری تو تلویزیون یا سینما بگین چقدر شبیه بازیگر خارجیاس یا اینکه واقعا شبیه یکی از بازیگرای هالیوودیه! درباره لیلا اوتادی این موضوع بسیار واقعیت پیدا میکنه و به قدری شبیه یکی از معروف ترین بازیگرای هالیوودیه که اگه ببینینش قطعا شوک میشین که انگاری دو تا سیب از وسط نصف شده هستن.

اسکارلت جوهانسون جزو مطرح ترین سلبریتیای اونور آبیه که با فیلم هایی همچون lucy و under the skin شده غول هالیوود تو بازیگری! اما اینور دنیا لیلا اوتادی هم داره با فیلمای خفنش میترکونه و با انتشار برخی عکساشون به قدری این دو شبیه به هم هستن که بگیم چی آخه و حتی فراتو از اون هم رفتن و لیلا خانوم با قراردادن چهره خودش از طریق فتوشاپ به جای بازیگر هالیوودی حسابی اینستا رو زیر و رو کرده!

jj

بیوگرافی جیگول لیلا اوتادی عین خودش

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

خانوم کتابم نوشتن!

اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد. این کتاب دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است.

218974_217

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها