|

جولون "آزاده صمدی" با تیپای پر پارچَش؛ خانوم وسط ناکجا چه فاز لاتی برداشته!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر خوش استایل سینما که با تیپای نامحسوسش داره اینستا رو میترکونه، اخیرا چفت یه آقای خوشتیپ عکس منتشر کرد که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه و این روزا با تیپای خفن و اروپاییش داره شاخ بودن خودش رو به رخ میکشه. آزاده صمدی اولین بار با بازی در سریال "راه بی پایان" تونست حسابی بدرخشه و استعداد بی نظیرش در بازیگری رو به اثبات برسونه. اما پس از اون تا مدت های زیادی خبری از آزاده صمدی نبود تا اینکه تو سریال "پنجاه کیلو آلبالو" حسابی درخشید و دوباره اسمش سر زبونا افتاد و با بازی در سریال "می خواهم زنده بمانم" میشه گفت رسما رسالت خودش رو در بازیگری تمام کرد.

همونطوری که میدونین آزاده صمدی اولین بار با هومن سیدی ازدواج کرد و پس از چند سال این دو بازیگر از هم جدا شدن و اینطوری که راجع بهش گفته میشه، از همون ریال "راه بی پایان" آغاز علاقه این دو به یکدیگر پدید اومد.

اما تا مدت های زیادی آزاده خانوم تک و تنها دیده میشد و در این باره که آیا میخواد دوباره ازدواج کنه یا نه حرفی زده نمیشد تا اینکه مدتی قبل عکس او به همراه یک آقای غریبه دیده شد که گمانه زنی ها بر این اساس بود که خانوم بازیگر دوباره میخواد ازدواج کنه و ایشون هم شوهر دومشون هستن که ازش رونمایی کرده که صحت و سقمش رو البته فقط خدا داند!

er

جولون آزاده صمدی با تیپایی که حساب پارچه از دستش در رفته!

آزاده صمدی از بازیگران خوش چهره ایه که شاید چندان تو کار حاشیه سازی نباشه، ولی علاقه زیادی به استایلای خاص و جینگول داره که میشه گفت فقط و فقط مخصوص خودشن و از الگوی خاصی هم پیروی نمیکنه. خانوم خانوما بعضی اوقات البته با تیپایی ظاهر میشه که چندان ازش توقع نمیره و حسابی با همون استایلش گرد و خاکی راه میندازه تو فضای مجازی که بیا و ببین!

مثلا یه بار تو مراسم اکران یکی از فیلماش جوری تیپ زده بود که شلوارش رسما عین جاروبرقی داشت کفِ زمین مراسم رو جارو میکرد، بس که بلندتر از حالت معقول بود. یه جای دیگه هم خانوم بازیگر در کنار خانوم دیگه ای دیده میشد که تو اون فوتو آزاده یه مانتو پوشیده بود کُپ لنگ هایی که تو بازار موجوده و واسه خیلیا سوال شده که وقتی یه نفر اینقدر خوش استایله و فیسش هم دوست داشتنیه، چرا از این مدل تیپا استفاده میکنه؟!!!

fh

ui

فاز لاتیِ آزاده صمدی وسط ناکجا آباد!

آزاده صمدی تنها توی مراسم های اکران نیست که تیپای پر و پیمون و البته کمی متناقض با قد و بالاش میپوشه. او در عکس هایی که در اینستا منتشر میکنه هم حسابی شاخ به نظر میرسه و یه بار یه فوتو زد تو پیجش که اونو با یه استایل نامتعارف به نظر میاورد. تو این عکس خانوم خانوما کنار یه آقای ناشناسی دیده میشه که از تم ظاهریشون مشخصه حسابی با هم ندارن.

انتشار این عکس با نظرات خیلی متفاوتی همراه بود و خیلیا از اینکه خانوم بازیگر نتونسته یه استایل مناسبی توی اون جایی که معلوم نیس کجاس داشته باشه، گلایه مند بودن. حتی یه بار هم تو ساحل چنان تریپ برداشته بود که رسما انگاری دارین یه آزاده صمدی دیگه ای رو میبینین!

alidavoodnejade_1648892772

azadehsamadi__1562348703

10

وقتی مدل آزاده صمدی خواستگاری نیست!

آزاده صمدی متولد 17 دی ماه سال 1357 در شهر لاهیجانه. این خانوم خوش استایل از ابتدا با سریال "راه بی پایان" تونست مسیر جدیدی در زندگیش بشکافه. یکی از این مسیرها پیشرفت در مورد کار و حرفه اش بود و از جهت دیگه او با همسر اولش یعنی هومن سیدی آشنا شد.

جدایی این دو بازیگر پس از سالها خیلی همه رو شوکه کرد ولی اینطوری که آزاده خانوم اذعان کرده اوضاغ تا زمان ازدواج بر وفق مراد خانوم بوده و گفته که زندگی موفقی داشته و تجربه خوبی بود. اما پس از اون شرایط عوض شد و با مصاحبه ای که انجام داد بیان کرد که خیلی گریه کرده ولی الان نمیدونه باید چیکار کنه و مونده این وسط!

آزاده+صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها