|

ترلان پروانه با تیپای غربی خوشتیپا رو خوابونده تو آب نمک؛ رد و بدل گُل تو هتل چی میگه؟

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوشتیپ سینما که این روزا حسابی تو حال و هوای خودشه، اخیرا زده زیر کاسه کوزه خواننده های محبوبش و همه رو خط خطی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا داره در اوج سیر میکنه و با نقشای خفنی که برعهده میگیره، تو جوونی تونسته به درجه سلبریتیا بپیونده. ترلان پروانه بازیگری رو از سنین کودکی و در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. چهره مطلوب و بازی دلنشین او باعث شد تا خیلی زود راه به سینما پیدا کنه و بتونه با نقشای جذابی که به عهده میگیره، خالق سبک خاصی از بازیگری باشه. ترلان پروانه در کنار بازیگری یه ایسنستاباز قهار هم هست و حاشیه سازی های زیادی که راه میندازه، باعث میشه تو فضای مجازی هم یه جور سلبریتی به شمار بیاد.

با اتفاقات اخیری که تو کشور به وجود اومده و خیلی از بازیگرا نسبت به این مسائل موضع گرفتن که البته بعضی ها خیلی آروم و بعضی ها تندتر از همیشه، ترلان خانوم سعی کرد حد آرامش رو نشکنه و ازز فضای امنش بیرون نیاد چندان! اما در این زمینه چند وقت پیش استوری منتشر کرده بود که در اون به وقایع اخیر اشاره داشت و گفته که میخواسته بشینه چند تا آهنگ گوش بده و بعدش متوجه شده که چقدر این روزا از خواننده های محبوبش بدش اومده. حالا اینکه منظورش کیا هستن رو خدا داند!

q

چهره ترلان پروانه غرق در عمله یا نچرالِ نچرال؟!!!

ترلان پروانه جزو بازیگرای خیلی خوش چهره و دوست داشتنی به حساب میاد که تونسته هر نقشی رو به بهترین شکل ممکن ایفا کنه. اما این موضوع باعث نشده تا از اینکه بخواد به عنوان یه فرد معمولی به سر و شکل ظاهریش نرسه و نزنه تو کار عمل های زیبایی.

البته چیزی که خود ترلان خانوم بهش اذعان داشته اینه که هیچ عمل زیبایی نکرده؛ ولی مگه میشه این حجم تزریق تو ناحیه گونه و زاویه فک و کات گونه ای که تو صورتش داره موج میزنه رو نادیده گرفت و به چشم یک نچرال فیس به خانوم بازیگر نگاه کرد. ترلان پروانه با همین چهره متفاوت و چشمای با فرم خاصش تونسته خیلی طرفدار واسه خودش دست و پا کنه که بعضیاشونم اینقدر معروف و خفن هستن که باورکردنی نیس بشه این همه آدم از رشته های مختلف رو به سمت خودش کشونده باشه!

w

hgh

ارتباطات پایان بازِ ترلان پروانه که همه رو خوابونده تو آب نمک!

یکی از این افرادی که اون اوایل خیلی حرف و حدیث راجع بهش زده میشد، ارسلان قاسمی بود. ارسلان خان که خودش خیلی فیس خاص و تو دل برویی داره، یه مدت طولانی با ترلا پروانه همبازی بود و همین موضوع باعث شده بود که خیلیا به این شایعه که این دو نفر با هم هستن دامن بزنن. این شایعات مسبب قطع همکاری و همبازی بودن این دو بازیگر با هم شد.

سپس ارتباط ترلان پروانه با سعید عزت اللهی که از فوتبالیست های خوب تیم ملی بود، دوباره اینستا رو زیر و رو کرد. اما پس از مدتی آقای عزت اللهی گفت که ترلان دختر خوبیه ولی ایده آل من نبوده. پس از اون ترلان پروانه ارتباطش رو با بازیکن دیگه فوتبال یعنی فرشاد احمدزاده آغاز کرد که این ارتباط هم دوام چندانی نداشت و آقا فرشاد الان یه همسر بلاگر بسیار جذاب داره!

اما این روزا ارتباطی که دوباره درباره ترلان پروانه گفته میشه، ارتباط او با بهزاد لیتو، خواننده رپ معروفه که حتی بزی لیک واسش آهنگ تولد هم خونده و بر این حرف هایی که زده میشه اینطوری صحه گذاشته. خیلی از طرفدارای ترلان خانوم منتظرن تا ببینن نتیجه این رابطه چه خواهد شد؟!!

hh

ترلان پروانه رو بیشتر بشناسیم!

ترلان پروانه در 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد و یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون به حساب میاد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده و تاکنون تونسته طرفداری بی شماری واسه خودش دست و پا کنه. ترلان خانوم فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیکه و یه برادر بزرگتر از خودش بنام عرفان داره.

مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندسه. ترلان پروانه با وجود روابط زیادی که با فوتبالیستا و بازیگرای مختلف داشته، ولی همچنان ازدواج نکرده و گویا به تازگی هم دوباره رابطه جدیدی رو شروع کرده. چونکه مدام در حال عکس گذاشتن از یه شاخه گل رزه!!!

ds

sa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها