|

مینا دلشاد دختر ساده سریال ستایش تو اینستا چه شر و آتیش پاره‌ اس ؛ باس گفت واووو

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سریال ستایش می باشد که در اینستاگرام غوغایی داره با عکساش و اینبار موهای دو رنگش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- مینا دلشاد از بازیگرای باحال اریانیه که تا به حال در سریال های مختلفی بازی کرده اما همیشه چون نقشش چندان بولد و اصلی نبوده شاید با اسم و رسم شناخته نشه. اما اگه از مخاطبین سریال جذاب "ستایش" بوده باشین قطعا مینا دلشاد رو به یاد دارید که نقش همسر حمید راننده پری سیما رو ایفا میکرد و یه لهجه شیرین مشهدی داشت.

البته که خانوم بازیگر خودشونم اصالتا مشهدی هستند و به همین دلیل به اون خوبی میتونستن یک لهجه رو جذاب از اب دربیارن. مینا دلشاد اما با اونچه که در سریال ها دیده اید تفاوت بسیار زیادی داره و از اون مدل خانوماست که وقتی تو اینستاگرام دیده میشه فقط باید گفت برگام!

مینا دلشاد دختر ساده سریال ستایش تو اینستا چه شر و آتیش پاره‌ اس

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال هیا دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت. همونطور که گفتیم مینا دلشاد در اینستاگرام یه مدل دیگست که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می‌کنید.

در ادامه بیشتر با مینا دلشاد و ورزن اینستاش آشنا میشیم اما ابتدا استایلی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که موهای دو رنگش مورد توجه کاربران قرار گرفت. 

minadelshad-photokade-com-4

اعتماد به نفس صفر و صدی که مینا دلشاد داره!!

مینا دلشاد همونطور که دیدیم چهره نچرالی داره و دور و بر عمل های جراحی و چهره های عروسکی نرفته، که خب این موضوع حالا یا به دلیل هزینه های سنگین عمل هاست که نرفته سمتشون و یا به دلیل اینکه از چهرش راضیه و مشکلی باهاش نداره!

اما اگه موضوع دومی باشه واقعا این تفکر با رفتارش زمین تا آسمون تناقض داره. مینا دلشاد از اون دسته بانوانی هستش که برای بیرون رفتن و یا عکس گرفتن یه شب تا صبح صورتشو همچون مواد جوجه تو مواد آرایشی میخوابونه و بعد تو ملا عام دیده میشه که خب این خودش یه پا کمبود اعتماد به نفسه!

از طرفی هم مینا خانوم دلشاد به شدددت زیاد اهل فیلتر بازیای اینستاگرامی هستش که خب با فیلترای سنگین روی چهرش عکس و یا فیلم و بومرنگ از خودش به اشتراک میذاره جوری که کلا صورتش از این رو به اون رو میشه که خب باز اینم از آیتمایی هستش که نشون میده خانوم خانوما اعتماد به نفس کافی رو در رابطه با چهرش نداره!

مینا دلشاد تو نقشا ایرونیه، تو اینستا هالوودی!

البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش که در ادامه مشاهده می کنید آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

حالا یکم با چهره اینستایی خانوم بازیگر آشنا شیم!

mina-delshad-6-819x1024

gu

رفتار عجیب مامان بابا برای ورود به بازیگری

یکمم از بازیگری مینا خانوم دلشاد بگی که ایشون در سریال ماه و پلنگ هم ایفای نقش کرده بودند و اتفاقا در این سریال نیز با داریوش ارجممند همبازی بودند!

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید!

به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی باحال مینا دلشاد 

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

علاقمند به بازی تو فیلم ترسناکا و نقشای فحش خور!

سلیقه خودم ژانر وحشت است که متاسفانه سینمای ایران در این زمینه خیلی ضعف دارد، اینگونه نقش ها را دوست دارم بازی کنم، نقش منفی هم خیلی دوست دارم.

شکمو اما ورزشی!

ورزش را واقعا دوست دارم، یک مقدار شکمو هستم و رستوران رفتن را هم دوست دارم، اگر وقت پیدا کنم حتما تئاتر و سینما میرم، کلا تفریحات من از کارم دور نیست و بیشتر در این حیطه است.

AndroidOnlineNewsImage.aspx_-324

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها