|

وقتی فِیس "مینا دلشاد" آرایشو خورده و شد یه آدم دیگه؛ بازیگر ساده ستایش بود مثلااا

mina delshad shayanews

مینا دلشاد از بازیگرای شناخته شده در سریال سنتیش می باشد که با انتشار تصاویر خود در اینستا همرو حسابی متعجب کرد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- سریال "ستایش" از پر بیننده ترین کارهای تلویزیونی بود که تو چند دهه اخیر ساخته و پخش شده. این سریال به خاطر کدل کاراکترهایی که داشت و فیلمنامه قشنگش باعث شد تا خیلی از خانواده ها جذبش بشن به خصوص مامان باباهامون. در این سریال بازیگر زیاد بود که خب خانوم نرگس محمدی نقش اصلی یعنی همون ستایش بود اما کلی هنرمند دیگه هم در آن ایفای نقش کردند. مثلا یکی از اونها مینا دلشاد بود که در فصل سوم ستایش نقش همسر حمید راننده پری سیما رو بازی کرد و یه لهجه جذاب مشهدی هم داشت.

مینا خانوم دلشاد البته که در فیلم و سریال های دیگری هم دیده شده اما تو ستای خیلی دل مخاطب رو به درد آورد چرا که نقشی بسیار مظلوم و ساده داشت. اما هر آنچه که از مینا دلشاد تو این سریال دیدن بزارین کنار چون قراره با چهره اصلیه این بانوی بازیگر آشنا بشیم. مینا دلشاد از فعالین اینستاگرامه و اتفاقا عکس و فیلمای جذاب و گاهی نامتعارفی هم منتشر می کند اما انگاری خانوم خانوما هر چه تیر در تاریکی فرسادن همگی به سنگ خورده و موارد انتشار دادشون چندان جهت شهرت بیشتر موثر نبوده!

میدونید که این روزا استعداد دیگه اولویت نیست و اینکه شما چقدر بتونید جلب توجه کنید اهمیت داره و خب انتشار فیلم و عکس های جنجالی هم بهترین راه حل! در ادامه ویدیویی کوتاه از مینا دلشاد در باشگاه مشاهده می کنید که هیچگونه محتوای خاصی نداره و تنها برای یه خودنمایی ریز گذاشته شده!!

مینا دلشاد تو سریالا ایزی و مِلو، تو اینستا شر و آتیشی!

مینا دلشاد البته که سابقه بازی در سریال هیا دیگر رو هم داشته که اتفاقا تو یکیشون باز هم با آقای داریوش ارجمند همبازی بود. ماه و پلنگ با بازی علی شادمان و شاهرخ استخری نیز از سریال های پربیننده و خوبی بود که صدا و سیما به نمایش گذاشت. همونطور که گفتیم مینا دلشاد در اینستاگرام یه مدل دیگست که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده میکنید.

البته که قرار نیست بازیگران در فیلم و سرایل ها هر طور که دیده میشن همون شکل هم در زندگی واقعیه خود ظاهر بشن اما خب گاه از چهره هایی بسیار ساده همچون مینا دلشاد چنین مواردی رو دیدن کمی تا قسمتی شاخ درآوردن داره!

Untitled

Untitled

اینها تنها قطره ای در میان دریایی از عکس های خانوم بازیگر بود که منتشر کرده اند. خیلی از کاربران که این شبا دارن ستایش رو می بینن با دیدن پیج مینا دلشاد خیلی متعجب شدن و نظراتی مختلف دادن که خب همونطور که میدونید بعضیاشم نامتعارف بودند چرا که یکسری کاربر همیشه در صحنه هستند که منتظرند تا نظراتی شوم دهند!

البته که خود هنرمند نیز مقصره و خب از اونجایی هم که داره با خواست خودش حتی کشف حجاب شده عکس میذاره میدونه که ممکنه چنین کامنت های ناجوری هم سمتش حسابی روانه شه. 

Untitled

چهره مینا دلشاد آرایش رو میخوره و میشه یه آدم دیگه!

البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش که در ادامه مشاهده کردید آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

Untitled

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ندا ارسالی در

    چ خوشگلی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها