|

هرچی از نازگلِ ستایس یادته بریز دور که تو اینستا فشنِ؛ آراویرای پَر ریزون لاله مرزبان!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان دختر ساده ستایش بود که تو اینستاگرام حسابی راه راه و طرخداره و هرچی مدلینگه گذاشته جیب بغل!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لاله مرزبان رو احتمالا بشناسید با ام و رسم اما خب اگر هم نشناسید دیگه قطعا با ددن سریال ستایش به یاد دارید که نازگل دختر ستایش خانوم تو فصل آخر بازیگرش عوش شد که خب اولش زیاد مخاطب دوستش نداشت چون به قبلی عادت کرده بود، اما بعدتر لاله مرزبان با بازی خوبی که داشت تونست خودشو تو دل بیننده محبوب کنه و از طرفی هم با انتشار تصاویر نه چندان متعارفش در اینستاگرام خودش رو بشناسونه و جذب فالوور کنه.

لاله مرزبان یه دختر ساده فِیسه که اصلا از بیخ و بن بهش چهره شیطونی نمیاد اما خب برخلاف تصورات لاله خانوم مرزبان در اینستاگرام خیلیم شیطنت دارن و با استایل های نامتعارف مخاطب رو متعجب کردن!

اما خب با توجه به اینکه این روزا خانومای بازیگر سوژه هایی ناب و بازدید خور برای عکاسان هستند، تصاویر بسیار زیادی از هنرمندان زن در فضای مجازی منتشر میشه که با آرایش و استایل هایی متفاوت هستند. یکی جذاب و آراسته و دیگری متفاوت و نچسب! به تازگی هم تصاویری از لاله مرزبان منترش شده که استایل و آرایشی همخون و زیبا داره و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

rominaparto_1663585391_2

rominaparto_1663585391_1

سر و سر لاله مرزبان و علی شادمان چی میگه!

لاله مرزبان البته که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت.

لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده است و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

لاله مرزبان اینجوری مدل طور خودشو به رخ همکارا میکشه!

همونطور که میدونین این روزا خیلی از بازیگرا به محض اینکه یکم دیده میشن، سریع وارد بازار شلوغ تبلیغات در فضای مجازی میشن و سعی دارن یه جور عجیب غریبی به چشم بیان. لاله خانوم همیشه سعی داره از میکاپای جنجالی دوری کنه و خیلی سنش رو بالا نشون نده.

واسه این کار هم سعی میکنه بیشتر با میکاپای عجیب غریب که او رو شبیه مدلینگا میکنه زیبایی و تفاوتش رو به رخ همکاراش بکشه. چیزی که در نگاه اول و با یکم گشت و گذار تو پیج این بازیگر به چشم میاد، ست زدنای باحالشه که مدام سایه چشمش رو با شالش ست میکنه و کلا تو فاز خودشه و دوست داره هر جور دلش میخواد بگرده.

laleh.marzban_1622828254

لاله مرزبان میذاره زندگی به کامش بد بگذره!

یکی از تفریحات جالب لاله خانوم که هیچ پروژه و فیلم و سریالی نمیتونه مانع انجامش بشه، بی تردید گشت و گذار تو طبیعت و عکس گرفتن تو شرایط مختلف از خودشه.

لاله مرزبان یه جوری بعضی اوقات از خودش ژست در میکنه که ژست بگیرای حرفه ای باید بیان جلوش لُنگ بندازن. خانوم بازیگر کلا سعی در حال خوب دادن به فالووراش و طرفدارای پر و پا قرصش داره و اغلب وقتی به طبیعت میره هم با عکسای انرژی مثبت این کار رو به خوبی انجام میده. البته خانوم فقط به سفرای داخل ایران قانع نیست و با با رفتن به کشورای دیگه ثابت کرد چیزی از بازیگرای دیگه کم نداره!

laleh.marzban_1623488627

laleh.marzban_1618425011

طنازی خانومای بازیگر با ترفندای ....!

خانومای بازیگر ایرانی خب همانند همه خانومای جهان هم عشوه گری بلد هستند و هم به خوبی میتونن استالی های جذاب برای خود بسازند اما از اونجایی که محدودیت دارند و دست و پاشون کمی تا قسمتی بستس، یه جور دیگه وارد عمل میشن! لاله مرزبان از همنی دسته خانوماست که تلاش میکنه تا صفحه اینستاگرامش علاوه بر اینکه تولید محتوای کار های مربوط به حرفش رو داره جذابیت عکسی هم داشته باشه و واقعا خلاقیت خوبی هم داره!

در ادامه استوری خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زاویه و رنگ چشمگیری داره و نظر کاربران رو حسابی به خودش جلب کرده!

o

یکم از لاله خانوم مرزبان بدونیم

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

laleh.marzban_1572285799

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حسن ارسالی در

    زیباست ...خدا خوشبختش کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی