|

هرچی از "لاله مرزبان" تو ستایش دیدن بریزین دور تریپ ازش درومد پَر ریزون؛ بد نگذره!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان که با سریال ستایش مشهور شد در واقعیت کاملا متفاوت است و به تازگی هم تصویری از وی دیده شد که ناجور تر از همیشه بود.

لینک کوتاه کپی شد
31

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما می باشد که چند سالیه شناخته شده و میشه گفت از استعداد های نوظهوری می باشد که با بازی در سریال "ستایش" بیش از پیش مشهور شد. البته که لاله مرزبان در فیلم های دیگری هم ایفای داشته اما انگاری از وقتی که پاش به سینما باز شده مثل خیلی از همکارانش دیگه با تلویزیون قهر کرده و کلاس کاریش رو در حد قاب جادویی نمی بینه!

لاله مرزبان در این سریال اگه یادتون باشه نقش نازگل دختر ستایش خانوم رو بازی کرد که خب دختری محجبه و چادری بود و واقعا هم چنین ظاهری بهش میومد اما در واقعیت خانوم خانوما زمین تا کهکشان با چیزی که شما دیده اید متفاوت هستند و خب اگه نگاهی به صفحه اینستاگرام وی بی اندازید متوجهع خواهید شد که این مدلیم بهش میادااا. لاله مرزبان از اون دسته چهاه هایی هستش که هر دو جبهه بهش میاد و میتونه در بازیگری هم دو جانب رو قبول کنه و هم یه دختر شر و.شیطون با تریپای نامتعارف باشه و هم یه دختر آروم و باحجاب.

میگید نه؟ پس در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کندی که لاله مرزبان برای یکی از مراسمات سینمایی تشریف فرما شده بود و استایل نامتعارف خانوم مورد توجه کاربرن قرار گرفت!

Untitled

نازگل ستایش کجا و لاله مرزبان واقعی کجااا! خانوم یکم یواش غرب زدگی هم حدی داره!

البته که بازیگران خب قطعا در فیلم و سریال های مختلف باید هزار مدل کاراکتر رو شبیه سازی کنند و چه اخلاق و رفتاری و چه ظاهری خود را با شخصیتی که قراره بازیش کنن وفق بدن اما خب مخاطب چون مدتی با اون کاراکتر در تلویزیون زندگی میکنه وقتی عکسهای واقعی چهره هارو می بینه و با شخصیت اصلیشون آشنا میشه کمی تا قسمتی تعجب میکنه. مثلا تو همین سریال ستایش فریبا نادری نقش پری سیمارو ایفا کرده بود که زنی منفور و منفی بود! به همین جهت اونقدری این نقش تو ذهن و دل مخاطب نفوذ داشت که خیلی از بینندگان وقتی فریبا نادری رو در خیابون میدین بهش فحاشی میکردن که چرا مثلا اموال حشمت فردوس رو بالا کشیدی!

به خصوص مخاطب تلویزیون که دل نازک تره و معمولا روحیه ای سنتی طور تر داره!

در ادامه نمونه هایی از تصویر لاله مرزبان رو مشاهده می کنید تا با نازگل اصلی آشنا بشیم.

kjj

وقتی لاله مرزبان نمیذاره زندگی به کامش بد بگذره و میره اونور آب!

لاله مرزبان اینطور که از عکس های به اشتراک گذاشته شدش مشخصه، نشون میده که حسابیم اهل گشت و گذار و تفریحات از نوع خارجکیشه! خانوم بازیگر تا به حال به سفرهای اونور آبی بسیاری رفتن که خب جهت خوشگل موندن و از طرفی هم فرنگی چرخیدن، استایل هایی رو انتخاب می کنند که در ایران قابل پوشیدن نیست!

لاله مرزبان یه دختر دهه هفتادیه که نمیذاره زندگی بهش بد بگذره. خانوم بازیگر علاقمند به بازیگریه اما اصلا خودش رو قاطی حواشی نمیکنه و عتلاقه ای هم به بالا رفتن پله های ترقی به صورت دو تا یکی همانند مثلا خانوم سحر قریشی نیست و همواره سعی داره تا با هنر و توانایی خود این راه رو قدم قدم بره!

Untitled

Untitled

Untitled

لاله مرزبان عاشق گربه ها!

لاله علاقه زیادی به گربه دارد او در استوری اینستاگرام خود هم عکس گربه خوشگلش را گذاشت و کلی بوسه هم برایش فرستاد. گربه خانم بازیگر به نظر از نژاد سیبرین فارست است که اصالتی روس دارد و بسیار جذاب و خوشگل است.

Untitled

لاله مرزبان چگونه بازیگر شد؟

لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

Untitled

بیوگرافی جالب لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ...انسانم‌آرزدیت

  • Morteza ارسالی در

    باسلام . بنظر من زندگی و رفتار هر شخصی به خودش ربط داره .

  • ایرانی ارسالی در

    خیلی ناراحت شدم برا خانم مرزبان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها