|

استایل بی‌آبروی ریحانه پارسا وسط چاله میدون ؛ این عکسا رو ببین آخه!!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا که این روزا حسابی داره عکس و فیلم از خودش منتشر میکنه اینبار تصویری گذاشت که بی در کجاست و تنها برای اعلام حضور بود!

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز - ریحانه پارسا دختر دهه هفتادی و جوان سینما و تلویزیون می باشد که ابتدا همانند بسیاری از بازیگرانی که پارتی تو این کار نداشتن، از طریق تلویزیون و سریال وارد شد و خودش رو حسااابی دلبر دل مخاطب کرد. اما ریحانه پارسا بعد تر با بازی در فیلم خوب بد جلف نشون داد اصلا کاراکترای مثبت بهش نیاد و خدا ایشون رو شیطون آفریده! بنابراین ریحانه پارسا از اونجایی که دیگه خیلی شیطنتش زیاد شده بود خودش رو در حد و حدود ایران وسینما ندونست و زد بیرون!

البته که میدونید ریحانه خانوم در حال حاضر هم به جایی نرسیدن و اون بویی که از طریق پویان مختاری به مشامشون رسیده بود کباب نبوده، خر داغ میکردن!! ریحانه پارسا خیلی زود بیخیال همچی شد رفت که خب چنین سرعتی چندان جالب و منطقی نبود جز اینکه ایشون میخواد بره اونور و از طریق آقای قماربار پول پارو کنه! که خورد به دیوار!

نکته اوکازیون ریحانه پارسا که بیشتر خانومای بازیگر ندارن

از اینها که بگذریم ریحانه حالا ترکیه زندگی میکنه و اقامتش رو هم گرفته. خانوم بازیگر تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه و جورواجوررر یچی میذاره. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که کپشنی هم نداره و فقط جهت اعلام حضور بوده!

ریحانه پارسا (2)اما ریحانه پارسا به شدت عکس و فیلم از خودش به اشتراک میذاره و خب از اونجایی که یه آدمه و هزااار فاز، بنابراین هر عکسش ممکنه یه مدل و یه فاز باشه! در ادامه تصویر جدیدی از ریحانه خانوم مشاهده می کنید که نرمال بود و دیوانگی خاصی نداشت و در نوع خودش زیبا!

ریحانه پارسا (3)

اما از خوبیای ریحانه پارسا که هر خانومی در بین خانومای بازیگر ایرانی نداره اینه که همونطور که در تصویر بالا مشاهده کردید چهره ای بسیار ساده داره و اهل فیلتر بازی و آرایش نیست مگه اینکه بخواد عکاسی حرفه ای انجام بده!

ریحانه پرسا یبارم گفته بود که حتی در ایران هم اهل آرایش بازی نبوده و بیشتر نچرال طور میچرخیده!

reyhaneparsaj_1663232735

فاز و فوز عجیب ریحانه پارسا!

ریحانه پارسا یه دختر بیش فعاله که اگه راهش باشه از دیوار راست هم بالا میره. البته که خانوم بازیگر خودش هم این موضوع رو علنی تایید کرده اما خب بدیش اینه هر کار بی منطق و بی عقلانه ای که انجام میده اسمش رو میذاره آزادی و بیش فعالی!

ریحانه پارسا حتی تو ورزش کردنشم عادی نیست و از دستگاه ها بالا میره که خب برخی میگن ریحون خانوم چیزی زده و تو حال خودش نیست، برخی هم میذارن پای همون شر بودنش.

ریحانه پارسا اما یه نکته دیگم تو چهرش داره اونم اینه که زیر چشماش با وجود اینکه سن کمی داره اما همیشه تیره و کبوده! که خب این موضوعرو ملت همیشه در صحنه بیان میکنن! در این که ریحانه پارسا چندان اخلاق و رفتار درستی نداره هیچ شکی نیست اما خب گاهی هم ایراد هایی که برخی کاربران میگیرن رو آدم حس میکنه خودشون تمام و کمال عالی هستن و حالا فقط ریحانه فقط زیر چشاش گوده!!!

reyhaneparsaj_1663306325

ریحانه پارسا واقعا فازش چیه!

دکتر نیلوفر الله وردی، دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا می‌گوید:

ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:

آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!

reyhaneparsaj_1662303503

ریحانه پارسا تنهایی رفت وسط چاله میدون! عجیبن غریبا

با مواردی که گفتیم ریحانه پارسا راه درستی رو شاید نرفته باشه اما از اون دسته دختراست که با وجود سن و سال کمش پا به سختیای زیادی گذاشت و طبق گفته های خود در گذشته هم زندگی آرومی نداشته.

ریحانه پارسا اینطور که نشون میده خستگی ناپذیره و برای رسیدن به مواردی که میخواد چه خوب و چه بد میجنگه و با پارتی ددی و پول مامی نبوده لایف استایلش!

reyhaneparsaj_1662105300_1

ریحانه پارسا روی کنده درخت فاز گرفته!

ریحانه با همه پستی و بلندی‌هاش آدم پیگیریه. عکس جدیدی توی اینستاگرامش گذاشته که روی کنده درخت نشسته اونم وسط رودخونه. اگه کسی فازشو فهمید به ما هم بگه. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    فردا با هزار بیماری سوغاتی از اونور اب تشریف میاره سلبریتی ها هم ازش استقبال می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها